Mali oglasi: zabavne podrobnosti

mr_

Guru
20. sep 2007
8.932
2.414
113
Nikoli slišal al kaj?
Vstopni model je osnovni, najcenejši model nekega razreda. A4 kao luksuzna limuzina srednjega visjega razreda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kacajdr

mr_

Guru
20. sep 2007
8.932
2.414
113
Najcenejši A3 je vstopni model v kao luksuzni srednji razred, kjer so še MB A in BMW 1. Da pa je resnično luksuzni bo verjetno cena vsaj se 1x visja. Torej na kratko vstopni pomeni oskubljen in neprivlačen. Imaš pa značko, pa recimo varnost, kvaliteto, servis, itd.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.474
861
113
Tale A3 ni v nobenem primeru vstopni model - ne pri velikosti avta znotraj znamke (imaš tu še A1 in Q2 ter nekoč A2) kot tudi glede opremljenosti (če smo že pri oskubljenosti - npr.: link ).
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.155
4.482
113
ma pa saj audi ima tudi nasplošno sedaj čudne oznake...
piše gor 35 tfsi si misliš to pa mora bit a na koncu je to le okrog 150 konjičev.
 

B81

22. jul 2007
34.471
8.947
113
Pod vstopni model znamke jaz razumem A3 (A2 in A1 niti ne štejem zraven), 1 pri BMW, A pri Mercu....

Mimogrede, audi in bmw imata podobna motorja 2.0 150 KM pri obeh. Kje bi našel kaj o kvaliteti teh dveh (veriga še vedno pri bmwju)? mehanik mi je rekel, da z audijem 150 in 190 KM nima nekaj dosti dela...pa šraufa večinoma vw, audi itd...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.191
1.807
113
Veriga..jermen..nima veze. Oboje treba menjat tud ce kao ne ( verige). Isti smorn kot olje v avt. Menjalniku
 

tomazpog

Fizikalc
30. maj 2009
126
27
28
pa tak pogrom je bil, kako francozi in ostali "nepremium" vtikajo v svoje plehovje podhranjene mlinčke, zdaj pa tole.. :)
Pa oni vejo, da se to ne spodobi za tako premium avto? Jim je to kdo povedal? ;)
 

B81

22. jul 2007
34.471
8.947
113
Tisto je malo preveč glasno za po naselju, če prestavlja pri nevem....4k :D

Nekaj vmes bi blo idealno.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.191
1.807
113
Če bi menjalnik prilagodili karakteristikam motorja in ujeli nek optimum med porabo/ekologijo... pol bi bilo idealno. ;)


Tako pa kao eko fora in menjalnik se prav trudi zmetat toliko prestav na kup, da na koncu več nimaš voznega avta...ko rabiš kaj od njega, pa spet eno samo prestavljanje in norenje v obrate (vsaj tako sem imel jaz z DSG.jem)...tudi če je bil motor 2.0 (150) enostavno ni bil vozen v dobrih 1.000 vrtljajih kamor je nametal menjalnik (nekaj 100 vrtlajev prenizko)...če bi se vse skupaj vrtelo med 1.400 in 1.600 vrtlajji bi bilo taman za ta motor (in Tourana..za ostale ne vem) -> ko si na nizki porabi a je motor že toliko prožen, da ni potrebno menjat prestave in se dejansko odzove, ko želiš rahlo povečat hitrost (tako bi bilo tudi manj prestavljanja).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in B81

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Oglas za Kawasaki Z1000, od danes
Ne vem, a naj ga kontaktiram in mu povem, da je teden dni mimo. Kaj pa, če je slučajno pozabil? Razen, če ja ta "cca." rahlo neskončen?
Z1000.PNG