Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
vsak 4 cilinderski motor je ropotuljica. Da mi pa potem 150 konjski 1.8L motor zre 12litrov.....potem mam raje dizla ki ima za pri enakih zmogljivostih vec kot 30% manjso porabo.
No ne bluzi!
Sem na tem formu ze enkrat (dvakrat, trikrat, ..) omenil da je ta motor eden redkih dobrih VAG benz motorjev v zadnjih 20 letih do TSIjev (pa še ti so vprašljivi, glede delovanja na dolgi rok).
Motor je zelo sodobne zasnove, koneckoncev je bil pred 15leti edini motor s turbino v tem segmentu vozil. S tehnologijo 20V (in ne 4ventile x 5valjev, ampak 5 (pet) ventilov na 4 valje) je tudi eden redkih na svetu. Ampak to niti ni pomembno; njegova kvarljivost se kljub uporabljeni tehnologiji ni nič povečala. Ima nekaj znanih hib (spisek velja za vse VAG bencinnce) + seveda turbino, ki je lahko problem (lahko pa tudi ne). Tudi to da se uporablja nespremenjen že 15 let pove veliko ... kolikor vem še ne gre iz uporabe, Seat ga bo uporabljal v svoji novi limuzini (tista kopija A4).
Glede porabe pa hm ... če že, potem je pri teh motorjih vprašljiva poraba olja. Vsak turbinar pije olje in če je bencinar še toliko več. Vseeno dobro ohranjen motor ne porabi več kot liter olja na servisni interval!
Za bencin pa, recimo da z normalno uporabo okoli 8 l/100 km, z mirno nogo tudi precej pod. Kar je več pomeni da divjaš!
(zelo rad bi videl kako nekaterim uspe doseč porabo 12l/100 km)