Kdaj nastavit ventile

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.643
147
63
Si delal na motorju, ki je bil ohlajen na 20C?
Pa tisti ventili z 0.00, posebej če so izpušni, so konkretno stradali, dodaten "posebej" je plin, ker je "suh".
Očitno so se "ugrezali".
Res je, interval nastavljanja ventilov in menjave svečk je pri LPG potrebno 25% skrajšati.
 

zobnik

Pripravnik
9. nov 2016
53
3
8
Ja pri mrzli mašini se dela, izpušni so bli čist skupaj. Sem si si pa velik posnetkov pogledal od Turkov, Poljakov, Rusov ko to štelajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.643
147
63
Saj to, da so bili izpušni skupaj, je skrb vzbujajoče. Ker ob zapiranju pri ogretem motorju se niti ne dotaknejo ležišča zato s časom zgorijo. Ti si jih verjetno rešil tik pred propadom.
Seveda nastavljanje ni nič zahtevnega, pač, vrteti je treba motor, da se določen ventil do konca odpre, Renault pa ima, kolikor sem do sedaj videl, nastavitev na kontramatico.
Fiat, Vag pa se podlaga ploščice, kar je meni bolj tečno.
Se pa mehaniki nastavljanju ventilov na vsa kriplje izogibajo, ne vem zakaj.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Tisto kaj so ploščice so hidravlični dročniki. To kaj ma pa renault pa čisto mehansko, klackalice. Zato je tudi potrebna bolj pogosta nastavitev. Izogibajo se pa vsi ker so tak hudo pametni, da tega ni treba delat.

Tudi zobnik je rabil 14 dni odkrivanja tople vode preden se je lotil ventilov...
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.643
147
63
Ne drži. Fiat punto MK2 fire 8V, 1,2l niti MK1 55 (1,1l 8V) motor nima hidravličnih, nima klackalic, ima ploščice v dročnikih na vrhu. Isto je imel že jugo, stojadin, stavim da tudi Uno z 8V fire motorjem.
Je pa treba preverjati in po potrebi nastavljati ventile na 30.000 do 40.000 km, kar jasno piše tudi v original priloženi knjižici z navodili vozila.
Mehaniki pa kot praviš, vsi po vrsti trdijo, tudi na uradnem Fiat servisu v Novi Gorici - "Ah, to je brezveze, pa zakaj da bi to nastavljali? To ni treba nič nastavljati."
Edino Fiat servis Kavčič na Ižanki je rekel, da seveda se to dela in da komot naredijo.

Iz firbca sem jih nekaj preveril s tem motorjem in nobeden ni imel vseh ventilov znotraj toleranc. Ki pa so za MK2 take (veliko tolerančno območje):
fWjeI7X.jpg
 

zobnik

Pripravnik
9. nov 2016
53
3
8
Potrdim še enkrat res so bli ventili razštelani, tudi poraba je mal nižja.
Če bi vedel bi jih že lani štelal, pa so me mehaniki strašil, da si delam samo nepotrebne stroške in da naj rešujem težave drugje. Eni so rekli, da nimam kaj več, da naj se sam vozim dokler klepa.
V petek pa šel kupit lističe, v sobot vrgel dol pokrov in poštelal.
To je ruska tehnologija, stara, motorji preprosto morajo delat....v Daciji jih majo in jim na plin lanfa.
 
Nazadnje urejeno:

TuTuRuTu

Fizikalc
14. avg 2007
120
43
28
Ljubljana
Fantje, je nastavljanje ventilov že kdo počel na Kia Ceed 1.4 CVVT letnik 2008? V navodilih, za vzdrževanje motorja piše, da je potrebno ventile nastavit na 95.000km.