Kavni mlinček namesto motorja

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Kakšen frajer..
priden.gif
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik darwin pravi:Kako pa je kaj z ogrevanjem turbo bencinerjev? Segreje se malo hitreje, kot dizel. Ca. po koliko km v enem normalnem vremenu?
Zame se in atmosferec in TB segreje dovolj da grem lahko do max obratov čim doseže 4km, takrat tud voda pride do sredine.
Zdajšnji avto mi po teh km tudi dvigne blokado iz 6900 na 7500 (poleti je dovolj 3km), tako da bo nekaj že na tem.
Vem pa da če ti je res veliko do avta, in ga hočeš imet 300k+ km, da je bolje da počakaš celih 10km.

Z mrzlim imam pa sam omejitev 4k pri atmosfercu. Ajde, do 4,5k še lahko uide, 5k pa sigurno ni najbolje, zdajšnji avto mi še ene napake izpisuje - CHECK INJECTION in CHECK ESP, če se mi med prehitevanjem (kar dandanes ko vsi vozijo 60, ni redko) zgodi, da nimam enega očesa na obratomeru.
Pri turbaku pa 3k, s tem da tudi ni nič narobe če kdaj pa kdaj uide na 3,5-4k.
 
Nazadnje urejeno:

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Za olje ima redkokateri avto. Corsa D OPC še za vodo nima, pa je športen avto.
Sam sem pri mojem že dovolj naštudiral, brez skrbi, čutim že po poskočnosti kdaj ga lahko mal več kot na 4k pritisnem, tam pri 1/4 vode, kar je po 2-3km, grem brez slabe vesti do 5k, parkrat na leto tudi 6k. Do 7k grem pa prvič po 4km.
Seveda ne govorim da je to najbolje za motor (čeprav 200k km bi tudi take vožnje zdržal, sam sem pri 70k km še na zelo dolgi poti do 100k), jest gledam bolj na svoje potrebe, ki pa so kar se moči tiče, skoraj neomejene. Bi BP vozil tudi 2000KM, ko se tukaj zgovarjate o enih mlinčkih.
 
Nazadnje urejeno:

piagolo

Guru
22. nov 2009
6.166
3.090
113
Z 903 ccm šel v Francijo in nazaj. Šlo popolnoma B.P. Za sedeži imel toliko kantic z benzom, da bi bil danes takoj aretiran kot bombaš. In limo: herojski Yugo 45.
Pa na naši obali videl Fiata P 126 s štirimi poljskimi možakarji v kabini in zadaj pripeto majhno kamp prikolico. Pa domov so ve verjetno tudi vrnili.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.254
136
63
Celje
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Za olje ima redkokateri avto. Corsa D OPC še za vodo nima, pa je športen avto.
Sam sem pri mojem že dovolj naštudiral, brez skrbi, čutim že po poskočnosti kdaj ga lahko mal več kot na 4k pritisnem, tam pri 1/4 vode, kar je po 2-3km, grem brez slabe vesti do 5k, parkrat na leto tudi 6k. Do 7k grem pa prvič po 4km.
Seveda ne govorim da je to najbolje za motor (čeprav 200k km bi tudi take vožnje zdržal, sam sem pri 70k km še na zelo dolgi poti do 100k), jest gledam bolj na svoje potrebe, ki pa so kar se moči tiče, skoraj neomejene. Bi BP vozil tudi 2000KM, ko se tukaj zgovarjate o enih mlinčkih.

Za nekatere stvari pri avtomobilu ne rabiš števca, ampak je čisto OK, če malo vklopiš možgane. To, da Corsa in Astra OPC iz tiste generacije nimata števca toplote hladilne tekočine je itak mimosun, ampak merilca temperature in pritiska olja še tudi kakšna hujša beštija nima.

Ampak to ne spremeni dejstva, da vsak, ki vsaj malo pozna delovanje motorja ve, da za varovanje motorja ni relevantna temperatura hladilne tekočine, ampak temperatura olja. In takšni ljudje tudi vedo, da se motorno olje segreva dosti počasneje, kot hladilna tekočina in da seveda po 4 (štirih) kilometrih vožnje motorno olje še niti slučajno ni na temperaturi, primerni za obiskovanje rdečega polja. Če ti je kaj do avtomobila seveda.

Glede na to, da imaš trenutno 70k prevoženih in da praviš, da je do 100-tke še zelo dolga pot, pomeni, da ga tako malo voziš, da ga boš pa itak prodal preden bo kaj resnega narobe. Potem pa bomo brali grozljivke, kako je pri redno vzdrževanem avtomobilu slovenskega porekla pri 113.550 prevoženih kilometrih potrebna nova turbina in generalka motorja. OK, pretiravam, ampak poanta pa je tu nekje...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Smarti so na sceni že 15let pa se določeni še kar vozijo... Če se ne motim so 650 (800?) ccm3 turbaki?

Večini Smartov so menjali motorje na (vsakih) 60.000 km. Pri teh avti je motor potrošni material. Večina jih vseeno nima veliko km (kdor se je peljal z tem avtom po avtocesti bo vedel zakaj).
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik casio pravi:
OP kaj pa kakšna Toyota Yaris z 1.3 motorjem, ki je zanesljiv brez turbine, s ketno in malo porabo?

to je ena varianta.
smile-1.gif
podobna varianta je se Honda Jazz, kjer je zelo podoben motor. vozil sem Yarisko s tem motorjem in moram reci, da je bil motor en prijetnejsih presenecenj.

se vecje presenecenje pa je bil Twingic z 0.9tce, 90 konjicev. petarda. ne, ne, boljsa - gokart!!

Kako je res s tem 1,3 motorjem pri Yarisu? Žene kupuje in se je napalila na ta avto, vse štiam, cena, oprema (BiTone) in ostalo, samo ko greš ap gledat porabe na testih, je pa to 7+. Malo neumno se mi zdi da bi mi tak mlinček pil dva litra več kot Superb. Vem pa tudi kako je z porabami pri novinarjih (ko se vedno "mudi"), zato sprašujem. Vem da pride 1,5 motor, samo se bojim da bo cena zlezla gor (sedaj se dobi za ene 12 jurjev).
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.584
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
jaz sem imel takrat na testni vožnji pod 7l. mislim, da je bilo malo čez 6 celo. vozil sem od Toyote BTC do Logatca po AC in nazaj po regionalki in skozi mesto ... in še jutranja mestna gneča ...

npr., v Civicu, ki je neprimerno težji in večji, je zelo podoben motor, pa sem imel v 40.000 km cca. 7,2 porabo. je pa v Yarisu bolj odziven in poskočen, kar je logično, zaradi velikosti in teže ...
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
tisti ki ma s takim yarisom porabo 7+ ne zna vozit

z vožnjo po omejitvah (predvsem po AC
smile-1.gif
) mora bit poraba pod 6
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik casio pravi:
OP kaj pa kakšna Toyota Yaris z 1.3 motorjem, ki je zanesljiv brez turbine, s ketno in malo porabo?

to je ena varianta.
smile-1.gif
podobna varianta je se Honda Jazz, kjer je zelo podoben motor. vozil sem Yarisko s tem motorjem in moram reci, da je bil motor en prijetnejsih presenecenj.

se vecje presenecenje pa je bil Twingic z 0.9tce, 90 konjicev. petarda. ne, ne, boljsa - gokart!!

Kako je res s tem 1,3 motorjem pri Yarisu? Žene kupuje in se je napalila na ta avto, vse štiam, cena, oprema (BiTone) in ostalo, samo ko greš ap gledat porabe na testih, je pa to 7+. Malo neumno se mi zdi da bi mi tak mlinček pil dva litra več kot Superb. Vem pa tudi kako je z porabami pri novinarjih (ko se vedno "mudi"), zato sprašujem. Vem da pride 1,5 motor, samo se bojim da bo cena zlezla gor (sedaj se dobi za ene 12 jurjev).

Spritmonitor pravi da Yaris pokuri manj kot dizel Superb. Seveda pa vedno obstaja "robni" pogoj (AC s 160 kmh) kjer bo superb pil 2 litra manj kot Yaris. Če oba pelješ po omejitvah in ni nič AA in veliko kratkih voženj bo Yaris pil manj kot dizel Superb, to upam stavit.

P.S. Upam da ne govoriš o kavnem mlinčku (1.6) v Superbu
evil.gif
potem ne upam iti stavit
 
Nazadnje urejeno:

casio

Pripravnik
19. nov 2014
529
15
18
Toyota je itak drugo ime za kakovost
wink-1.gif

Pred leti, ko sem še delal izpit sem vozil Yarisko letnik 2006(facelift) z 1.3 motorjem(87KM, 5 prestav) in prevoženimi blizu 300kkm in je bila poraba stalno okrog 5.5 do 7.8l. Motorček očitno prede še vedno, ker jo večkrat srečam in sumim, da ima že več kot 500kkm(lahko se motim). Glede na to kako se vozi v avtošolah se mi zdi poraba prekrasna.
V družini je že par let še prvi Yaris z 1.0 mlinčkom in menjamo samo olje in filtre. Poraba iz Ljubljane do obale in nazaj je bila po potovalcu po koncu potovanja 5.0l/100km s hitrostjo večinoma 110km/h. Po mestu sem pa tja pa semaforji pa to, se giblje na roko računano 7.5l/100km in celoletno povprečje je bilo mislim, da 6,2l/100km.
Par mesecev nazaj sem za par ur dobil v roke dobil Hibrida Yarisa in kasneje še 1.3 100konjskega bencinarja in ker sem zaljubljen v ročne menjalnike sem itak bil bolj zadovoljen v zadnjega. Imel sem rdečo s stekleno streho in bo v prihodnosti, ko jim malo cene padejo, prišla v moj ožji izbor pri nakupu. Porabe nisem nič resetiral in je bila 6.5 ob prevzetju in na koncu, pri hibridu logično še manjša. Toliko o tem.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Glede na to, da imaš trenutno 70k prevoženih in da praviš, da je do 100-tke še zelo dolga pot, pomeni, da ga tako malo voziš, da ga boš pa itak prodal preden bo kaj resnega narobe. Potem pa bomo brali grozljivke, kako je pri redno vzdrževanem avtomobilu slovenskega porekla pri 113.550 prevoženih kilometrih potrebna nova turbina in generalka motorja. OK, pretiravam, ampak poanta pa je tu nekje...
Danes sem ugotovil, da mi je šel sinhron 3. prestave. Kar hočem povedat, preden bom imel sam pri kakšnem avtu probleme z motorjem, bom doživel že tolk drugih problemov, da bom avto prej prodal. Vsekakor bo pa pri tem to pred 100k, verjetno že pred 80k.
Turba avto nima, še vedno sem mnenja da mora en atmosferski motor zdržat 200k km take zlorabe. P106 1.0 je imel nad 200k, pa sem ga takoj prvih 500m gonil do 5000 ali pa še čez, pa se je potem nekdo drug še 5 let vozil, pa verjetno se še zdaj kdo.

Imam pa 11km dolgo pot, tako da si ne morem privoščit, da bi ga ogreval celih 10km. A tolk naj bi bilo priporočljivo za vse vrste motorjev?
Pa to verjetno max 3000 obratov, sam umrem da ga moram tolk šparat, že tko se nikamor ne premakne čeprav ima 185KM (navora ima borih 180-195Nm, pod 3000 samo 140-160Nm, vem, ker sem ga peljal na dyno).
Turbak je drugo, tisti lepo vleče že od 2500 do 3500, in ga ni problem lepo vozit.
 
Nazadnje urejeno:

casio

Pripravnik
19. nov 2014
529
15
18
Bodoči naslovi tem:

"Kam izginja hladilna tekočina?"
"Ali je ta poraba olja normalna?"
"So moji kilometri prevrteni?"
"Menjalnik tuli!"
"Opel ne zna delat avtov. Vse se kvari!"

Je res tako težko normalno vozit in potrpet, da se vse skupaj segreje? Naj te nekdo sredi noči zbudi z globokega spanca in te vrže na kolo gonit ali pa laufat v en strm hrib. Se bi rajši v miru zbudil in se ogrel pred takim početjem, kajneda?
evil.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Ti si bolnik. Pa kaj misliš, da mora avto z 1.0 motorjem potegnit kot ferrari z 800 konji? poleg tega pa še zdržat milijon km brez generalke. Res si bolnik.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.193
41
48
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Danes sem ugotovil, da mi je šel sinhron 3. prestave. Kar hočem povedat, preden bom imel sam pri kakšnem avtu probleme z motorjem, bom doživel že tolk drugih problemov, da bom avto prej prodal. Vsekakor bo pa pri tem to pred 100k, verjetno že pred 80k.
Turba avto nima, še vedno sem mnenja da mora en atmosferski motor zdržat 200k km take zlorabe. P106 1.0 je imel nad 200k, pa sem ga takoj prvih 500m gonil do 5000 ali pa še čez, pa se je potem nekdo drug še 5 let vozil, pa verjetno se še zdaj kdo.

Imam pa 11km dolgo pot, tako da si ne morem privoščit, da bi ga ogreval celih 10km. A tolk naj bi bilo priporočljivo za vse vrste motorjev?
Pa to verjetno max 3000 obratov, sam umrem da ga moram tolk šparat, že tko se nikamor ne premakne čeprav ima 185KM (navora ima borih 180-195Nm, pod 3000 samo 140-160Nm, vem, ker sem ga peljal na dyno).
Turbak je drugo, tisti lepo vleče že od 2500 do 3500, in ga ni problem lepo vozit.

Počasi boš ugotovil, da bo začelo še marsikaj drugega odpovedovat. To kar ti delaš z avtom pač ni normalna vožnja. Po 4 km tiščanje v blokado... Ob taki vožnji se zna zgodit, da ti bo tudi glava motorja kmalu počila. Niso to več avti iz začetka devetdesetih let, ko so bili 2.0 bencinarji praktično neuničljivi. Težnja za dobičkom in zmanjšanjem stroškov proizvodnje je naredila svoje. Streznilo te bo (morda), ko boš moral plačat kake 2000 EUR za popravilo motorja ali menjalnika. Pa še takrat boš po vsej verjetnosti tukaj jokal, kako sranje si kupil, da se razpada pri 100 000 km...

LP
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Poznam take. vozi avto par let (ko itak še en začne zafrkavat), potem proda in z naslednjim enako naprej. Kupec pa kupi "lep" avto, ki začne zafrkavat, potem je pa kriva znamka, servis ali ne vem kaj še.

Bivši sodelavec je bil še hujši: Golf TDI je cel dan stal pred firmo. Ko je speljal je vsak dan kar škripalo (poln gas). Bilanca? Do 150k km dve turbini in kup drugih zadev.

Ok, nazaj na temo: glede na zapisano lahko torej ugotovimo da poraba 7+ pri Yarisu ni realna in je bolj anomalija testnih voznikov AM. Avta z 1,33 litra in končno 175 sicer po mojem itak težko štejemo v "mlinčke". Tja b prej pasal Yaris 1,0 z 69 konji, čeprav tudi lepo gre.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.254
136
63
Celje
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Imam pa 11km dolgo pot, tako da si ne morem privoščit, da bi ga ogreval celih 10km.

Hja...dost dober razlog za tvoje ravnanje...
hysterical-1.gif
Še dobro, da nimaš 2 kilometra dolgih voženj, ker potem bi že na mestu pri -22 stopinjah takoj po zagonu pela blokada, ker si ne moreš privoščit, da ne bi...
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
549
313
63
No, da se spet malo oglasim.

Omenjali ste minija. Prvi dve generaciji (R50, R56) sta se mi zdeli res šik. Tudi vozil sem ga večkrat in občutek na cesti je bil dober. Z zadnjo generacijo so ga pa po mojem mnenju pihnili mimo. Avto deluje prevelik in neproporcionalen, še posebej s 5 vrati. Pri miniju se mi dopade 1. generacija clubmana. Na prvi pogled res izgleda kot mrtvaški voz, ampak, na drugo žogo je pa ravno zaradi tiste škatle zadaj zanimiv. Žal je s četrtino (samo polovica na samo eni strani) zadnjih vrat nekako neaktualen.

Trenutno se najbolj nagibam k 75 KM upu, čeprav ste tudi za twinga tce naredili dobro reklamo. Bom šel na test, da vidim, kako se pelje. Kolikor sem gledal teste, vsi pravijo, da . Za razliko od reaperja85 sam vedno počakam, da se motor ogreje. Do AC priključka imam ravno dovolj daleč, da se segreje (dizel sicer ne vedno), tako da to ne bi smel biti problem.

Sicer bi pa najraje kupil nekaj tri leta starega. En zanimiv twingo tce je ravno včeraj izginil iz avtoneta, ampak ker se mi ne mudi z nakupom, lahko čakam na kakšno drugo ponudbo.