Kavni mlinček namesto motorja

darwin

Majstr
17. avg 2007
549
313
63
Navajen sem malo večjih in zmogljivejših dizlov, kjer imaš pri potovalnih 160 km/h še vedno udobnih 2500 obratov in o mini bencincih ne vem nič kaj dosti.

Vem, da želja ni najbolj racionalna, ampak trenutno si želim en mali mestni jajček alla i10/twingo/up! ...
Zadeve imajo vse po vrsti mini motorje v velikosti 1 alpskega mleka
smile-1.gif
, v osnovi od 60-70 KM in pa do 90 KM s turbino.

Za vožnjo po mestu in okolici me ne skrbi, zanima pa me, kako kaj motor prenaša vožnjo na svojem maksimumu? Da ga npr. 1x do 2x na teden teraš 10-15 km na avtocesti blizu končne hitrosti, pa 2x na leto do Pule in nazaj?

Tole bi bil drugi avto pri hiši, kjer se relativno veliko poti dela v okolici doma, ampak včasih moraš pa z njim vseeno kam dlje iti. Vem, da lahko po avtocesti vozim tudi 120 km/h, tako kot veliko drugih, ampak me to nervira. Potem grem raje po regionalki. Bi zadeva v teh pogojih hitro razpadla ali bi me nekaj let zdržal?
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
...samo vprašam: po kateri regionalki lahko furaš 120km/h? Ker je zame 120 km/h po AC čisto spodobna hitrsot, namreč. Vozim dizla 2.0 drugače...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Smarti so na sceni že 15let pa se določeni še kar vozijo... Če se ne motim so 650 (800?) ccm3 turbaki?
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
549
313
63
lahko ...
smeš po nobeni, v praksi pa greš dobrih 100 po števcu lahko skoraj po vseh.

Ni pa to namen te teme, tako da to debato lahko začneva v novi temi. Prav?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.853
113
pri taščici
Če je vse ok z avtom, mu nima kaj biti če imaš eno "uro" cegu na gasu.(Ajd na cestnino ga odložišče, pa ko je kak slepar na levem pasu). Sem že z dvema različnima tako šel na relaciji kp lj. Končna pri obeh je bila okoli 150.....

Turbaca po taki vožnji je dobro zadnjo.minuto peljati bolj umirjeno....
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.103
743
113
verjetno bo turbo mlinček prej razpadel zaradi vsakodnevne vožnje po mestu z mrzlim motorjem tar ugašanje vroče turbine, kot pa zaradi vožnje po AC 2× po dve uri na leto, na malo višjih obratih. prej je vprašanje, ali se ti sploh splača kupovati vinjeto?
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
549
313
63
Ravno zaradi tistega fijakanja za razdalje do 5 km, kar pomeni do vrtca, pa v Mercator ... se malo bolj nagibam k atmosfercu. Že dolgo je, odkar sem nazadnje vozil bencinca
smile-1.gif
Še posebej tak mlinček. Držiš gas do tal, števec pa komaj do 160 prileze.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Če res misliš tistih 10 minut 2x na teden tiščati, je tak vseeno, pa če se nekje 140 pelješ in ne tiščiš do konca boš zgubu kako minuto in nič več, pa še denarnica bo hvaležna. Teh 2x na leto za pulo pa kreneš kakih 15 minut prej pa si na istem. Načeloma se pa te mali atmosferci po mestu lepo vozijo, glede na dizle, malo šaltanja, itd. Morda bi bilo vredno razmislit tudi o eni konfekcijski številki večjem vozilu za na AC, cene so pa tudi skoraj enake manjšim, recimo polo, clio corsa, fiesta, itd.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Čakaj..ti se bojiš da bi motor razpadel, če ga boš parkrat na teden pritisnil do maksimuma na AC?

Ta del te muči?

70 konjski mlinčke tudi pod razno ne vidi rdečih vrtljajev v najvišji hitrosti, ker enostavno nima moči. Vse ostalo je izven rdečih vrtljajev
wink-1.gif


Kupi si motor..kakega 600taka...da se boš malo vrtljajem privajal
grims-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
smile-1.gif
lej če maš odnos do tehnikalij nima kaj razpadt... Tiscis... Preden ugasnes pac malo pohladis in je... Olje menjas na 10kkm...
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.476
113
Citat:
Uporabnik darwin pravi:
Ravno zaradi tistega fijakanja za razdalje do 5 km, kar pomeni do vrtca, pa v Mercator ... se malo bolj nagibam k atmosfercu. Že dolgo je, odkar sem nazadnje vozil bencinca
smile-1.gif
Še posebej tak mlinček. Držiš gas do tal, števec pa komaj do 160 prileze.

pa z takim mlinčkom gas do tal, števec na 160....potem pa šleper..... BRAVO
aplauz.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Tile mini turbinci so zelo varčni pri 160km/h...
Captur 0,9TCE... greš 150km/h po Nemčiji, so črpalke kar malo preredko postavljene... Polo 1,2TSI je imel ob vzporedni vožnji 50% nižjo porabo...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Imam za drugo vozilo malčka (modus) z atmosferskim bencincem, 1.2 16V in 75 konjiči... Vozi se do Ljubljane, pa Kranja, torej po okolici. Kdaj pa kdaj gre pa tudi na skrajne konce Slovenije, po AC. Pa ni atmosferc temu primeren... Ker:
-ima manj navora kot turbak in še ta je v višjih obratih
-avto je na AC potrebno tiščati v visoke obrate (po večini imajo taki mlinčki 5-stopenjske menjalnike) in si že pri 130km/h pri 4000 RPM in več...
-posledično začnejo v takem režimu goltat bencin (nič nenavadnega ni da ima malček pri 130 km/h večjo porabo kot za pol težja krava, ki je enako aero(ne)dinamična)...
-avto je glasen in vožnja ni prijetna...

Sem vozil tudi twingeca, TCe90 (mali turbak), pa je bil precej tišji pri130km/h, nižji obrati, nižja poraba. Opravil sem enako pot...

Tako da bi turbaka, ne pa atmosferca.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Primerjaš motor, ki ima en cilinder več in 33% večjo gibno prostornino pri enaki moči...
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Tile mini turbinci so zelo varčni pri 160km/h...
Captur 0,9TCE... greš 150km/h po Nemčiji, so črpalke kar malo preredko postavljene... Polo 1,2TSI je imel ob vzporedni vožnji 50% nižjo porabo...

Dejmo stopit korak nazaj... captur ni več nek najmanjši avto. Je pravi (mali
tongue-1.gif
(poleg tega, da ima v primerjavi z nekim polotom in več kg in večji zračni upor, ki se pri prekomernih hitrostih še kako pozna)

p.s.: kolega ima cliota 0,9TCE. Menda gre brez problema od murtarja do slovenije z gasom do tal. Če sta dva v avtu pride na cca 160kmh in nekje 8l/100km porabe.
 

casio

Pripravnik
19. nov 2014
529
15
18
OP kaj pa kakšna Toyota Yaris z 1.3 motorjem, ki je zanesljiv brez turbine, s ketno in malo porabo?
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik darwin pravi:

Za vožnjo po mestu in okolici me ne skrbi, zanima pa me, kako kaj motor prenaša vožnjo na svojem maksimumu? Da ga npr. 1x do 2x na teden teraš 10-15 km na avtocesti blizu končne hitrosti, pa 2x na leto do Pule in nazaj?
doma imamo škodo fabio combi 1.2 kombi 3 cilinder.

je letnik 2003, kupil sem jo leta 2006, zdaj je ze nekaj let drugi avto, prej je bila pa prvi, ker ga nisem kaj dosti rabil. vozil sem z njo svasta. od smucanja s po 4imi v avtu in trugo na strehi, do 500 km s petimi ljudmi in surfi na strehi do milana. vse je slo, z motorjem prav nobenih tezav. v vsem času, kar jo imam, naredil sem 160 000 na 35000 km podlage, sem poleg rednih servisov pod kozolcem zamenjal še cinšpule in ketno.

nimam pripomb. na avtocesti jo 140 spravis brez problema, edin vrtljajov ma dost. do 120 pa sploh glasna ni, v mestu je pa kot da ne dela, ko se vanjo vsedem iz dizla.
 
Nazadnje urejeno:

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.584
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik casio pravi:
OP kaj pa kakšna Toyota Yaris z 1.3 motorjem, ki je zanesljiv brez turbine, s ketno in malo porabo?

to je ena varianta.
smile-1.gif
podobna varianta je se Honda Jazz, kjer je zelo podoben motor. vozil sem Yarisko s tem motorjem in moram reci, da je bil motor en prijetnejsih presenecenj.

se vecje presenecenje pa je bil Twingic z 0.9tce, 90 konjicev. petarda. ne, ne, boljsa - gokart!!