Kavni mlinček namesto motorja

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
... novi Yaris pride z 1.5 atmosfercem, morda bi bla za pogledat še Mazda 2 prav tako z 1.5.

Mali turbo mlinčki se mi zdijo preveč komplicirani za preproste poceni majhna mestna kola.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
549
313
63
En razred večjega ne bi, ker ... ne vem točno, teli malčki me res že dolgo mikajo. Trenutno jih je kar nekaj, ki so mi načeloma zelo všečni. Pa te velikosti avta še nisem imel. Nimam nekih blaznih potreb po prostoru, dva mulca dam zadaj, več pa ne rabim. Večinoma sem pa itak sam v avtu. Če gremo skupaj na izlet, pa vzamemo karavana.
Od večjih bi bil pogojno lahko P208, ker je zaradi volana nekoliko drugačen. Po kratki testni vožnji, mi je bila njegova pozicija zelo ok, res pa je, da imam volan rad zelo nizko. Motor je pa v njem spet bolj tako-tako.

Kako pa je kaj z ogrevanjem turbo bencinerjev? Segreje se malo hitreje, kot dizel. Ca. po koliko km v enem normalnem vremenu?


Poraba kakšne velike vloge glede na prevožene kilometre ne igra. Malo bo že tako višja zaradi kratkih razdalj. Iz te predpostavke sem najprej razmišljal o čem bolj kričečem: TT, 350Z, ampak mislim, da se mi ne bo dalo otrok spravljati nazaj čez podrte sedeže (ostanejo na seznamu želja za čez nekaj let). Pri ideji o kakšnem lepo ohranjenem MB S, letnik okoli 1980 mi je pa žena zagrozila z deložacijo, tako da so na koncu ostali samo še malčki
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Ko omenjaš te kratke razdalje in turbobencinarje.......prej malo zavrti forume.....nimajo vsi T-DI bencinarji poštimanega vbrizgavanja....

https://bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/4341203/2016_Honda_Civic_1.5T_TGDI..DI

Citat:
Seems like many DIT engines are having trouble with fuel dilution, there were discussions about a couple of 3.5l Ecoboosts recently showing signs of it in their UOAs. I think there was a possible TSB from Ford being discussed, definitely worth checking with your dealer and poking around online about something from Honda.
My oil just reeked of gas the first time I changed it myself (20kmiles in), hasn't been so bad since then...not sure if Subaru has ever changed their code to try to address fuel dilution problems in their 2.0l turbo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Še en dober komentar...

Citat:
This seems to be typical Honda DI behavior: K24W/CVTs produce similar levels of dilution with seemingly no adverse wear results. And readers should note you have gone to a 5w/30 from the spec'd 0w-20.

Here's a Honda thought. LSPI is a fuzzily understood DI/TGDI phenomenon but is potentially catastrophic. Unlike traditional preignition, it can't be controlled with knock sensors that enrich the mixture or retard timing. Instead, engine makers identify where LSPI is possible and enrich the mixture at those points to prevent it. With a CVT keeping revs very low in most Hondas, it could be that simple highway cruising could put the OP's engine in the potential LSPI range, requiring a richer mixture and fuel dilution. My Honda dilutes oil with highway cruising, too.

Maybe Honda is just more cautious than other makers, has concluded fuel dilution is relatively harmless and has decided to live with it if it avoids serious LSPI problems.

OP: you can take these results to your dealer to dealer, but disclosing your use of an unapproved viscosity could create a problem. I've been down this very road with Honda and got nowhere. You could also try using 93-octane fuel as a few DI Mazda users have found this helps. Otherwise, I think your choice to accept this as normal or move to a different make.

LSPI.....samovžig bencina pri nizkih obratih....pod obremenitvijo (če matraš motor)

Delno naj bi bila za to kriva tudi izbira olja ki ima visoko vsebnost kalcija (eden od detergentov v motornih oljih)

https://bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/3981475/Re:_GDI-Turbo,_LSPI;_Chevron_-
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Samo kratek komentar: ne bo nobene potrebe po 150-160km/h, ker pri teh jajčkih je "nedolgočasno" že pri nižji hitrosti
grin1.gif
.
Niso ta jajčka tvoj dizel...
wink-1.gif

Tako da, za vožnjo pri višji hitrosti po moje ni treba skrbet, razen če si boš še zamaške za ušesa nabavil...
grin1.gif
Poleg tega je občutek stabilnosti in varnosti v teh jajčkih pri takih hitrostih takšen, da ti samodejno "priporoča" zmanjšanje plina. Če imaš vsaj malo tega občutka, seveda.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Da nebi bili zmogljivi, tile mali jajčki je res malo mimo. Moja stara corsa 80KM leti po števcu 190, v homologaciji napisana končna hitrost 180. Se pa res nad 140 malo hecno počutiš. Kle ima MTL prav, to ni za tiščanje, zaradi občutka, ne zaradi zmogljivosti. Ampak za mestne vožnje in občasno relacijo, ter obvoznice je povsem OK. Drugače pa v tam malem rangu vozil je Mini zakon, tudi po ceni.
 
Nazadnje urejeno:

nejc111

Pripravnik
15. sep 2007
599
11
18
Vozil novega Twingota ta vikend in z njim naredil 600 km. Motor 0.9 s turbino 90 konjev. Avto super oziroma res FUN za vozit. Navora, moči vedno dovolj. Poraba je bila 5.8 vendar ga nisem šparal. Avto je tudi pri 140 kmh stabilen.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.853
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Vozil novega Twingota ta vikend in z njim naredil 600 km. Motor 0.9 s turbino 90 konjev. Avto super oziroma res FUN za vozit. Navora, moči vedno dovolj. Poraba je bila 5.8 vendar ga nisem šparal. Avto je tudi pri 140 kmh stabilen.
Bo treba poleti probat električnega (smarta, copija tvinga)
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Samo kratek komentar: ne bo nobene potrebe po 150-160km/h, ker pri teh jajčkih je "nedolgočasno" že pri nižji hitrosti
grin1.gif
.
Niso ta jajčka tvoj dizel...
wink-1.gif

Tako da, za vožnjo pri višji hitrosti po moje ni treba skrbet, razen če si boš še zamaške za ušesa nabavil...
grin1.gif
Poleg tega je občutek stabilnosti in varnosti v teh jajčkih pri takih hitrostih takšen, da ti samodejno "priporoča" zmanjšanje plina. Če imaš vsaj malo tega občutka, seveda.

Tole pa popolnoma drži. Sem probal Ibizo 1.2 TSI s 5 prestavami, zadeva je od cca 115km/h bolj glasna od mojega skoraj 10 let starega dizla. Ko sem to mojstrom na servisu povedal so me samo mal čudno gledali.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.583
113
Citat:
Uporabnik darwin pravi:
Navajen sem malo večjih in zmogljivejših dizlov, kjer imaš pri potovalnih 160 km/h še vedno udobnih 2500 obratov in o mini bencincih ne vem nič kaj dosti.

Vem, da želja ni najbolj racionalna, ampak trenutno si želim en mali mestni jajček alla i10/twingo/up! ...
Zadeve imajo vse po vrsti mini motorje v velikosti 1 alpskega mleka
smile-1.gif
, v osnovi od 60-70 KM in pa do 90 KM s turbino.

Za vožnjo po mestu in okolici me ne skrbi, zanima pa me, kako kaj motor prenaša vožnjo na svojem maksimumu? Da ga npr. 1x do 2x na teden teraš 10-15 km na avtocesti blizu končne hitrosti, pa 2x na leto do Pule in nazaj?

Tole bi bil drugi avto pri hiši, kjer se relativno veliko poti dela v okolici doma, ampak včasih moraš pa z njim vseeno kam dlje iti. Vem, da lahko po avtocesti vozim tudi 120 km/h, tako kot veliko drugih, ampak me to nervira. Potem grem raje po regionalki. Bi zadeva v teh pogojih hitro razpadla ali bi me nekaj let zdržal?

Ta liter alpslega mleka uspesno poganja avte ranga golf, octavia, megane, focus,... In nekak ni za slisat da serijsko razpadajo ko se 2x na autobahn spustijo. Predstavljajo pa solidno konkurenco traktorjem z 0.5L alpskega mleka vecjo prostornino.
In baje se da tudi do Pule in nazaj prit. Baje je enemu tudi do Zadra ratalo brez generalke.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.583
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Samo kratek komentar: ne bo nobene potrebe po 150-160km/h, ker pri teh jajčkih je "nedolgočasno" že pri nižji hitrosti
grin1.gif
.
Niso ta jajčka tvoj dizel...
wink-1.gif

Tako da, za vožnjo pri višji hitrosti po moje ni treba skrbet, razen če si boš še zamaške za ušesa nabavil...
grin1.gif
Poleg tega je občutek stabilnosti in varnosti v teh jajčkih pri takih hitrostih takšen, da ti samodejno "priporoča" zmanjšanje plina. Če imaš vsaj malo tega občutka, seveda.

Tole pa popolnoma drži. Sem probal Ibizo 1.2 TSI s 5 prestavami, zadeva je od cca 115km/h bolj glasna od mojega skoraj 10 let starega dizla. Ko sem to mojstrom na servisu povedal so me samo mal čudno gledali.

Zdaj ali je s tabo nekaj narobe, ali pa z ibizo. Ker ta motor je v golfu pri 130 na ene 2500rpm in minimalno slisen
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.583
113
Ne, verzija s 5 prestavami. Se ne spomnim tocno, ampak tam do ca. 2700 max je bilo
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pomoje prej (pre)visoka pričakovanja. Pač Ibiza... avto nižjega ranga, nižje pozicionirana znamka v koncernu, temu primerni materijali, izolacija, itd., čudežev ni za pričakovati. Sem pa prejšnji teden naredil enih 200km po avtocesti z Golfom 7 1.2 TSI, 110hp, 6 stopenjski ročni menjalnik. Pri 150km/h je na dobrih 3k rpm, in motorja praktično ne slišiš. Po občutku ni popolnoma nič kaj glasnejši kot 2.0, ki ima še enih 500 rpm manj pri enaki hitrosti.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
1.2 TSI 90hp s 5 in 110hp s 6 stopenjskim menjalnikom se na ac vrtita na približno enakih obratih.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.665
1.583
113
Tihi dizl? Kje si pa to videl? Torej lahko pridemo do zakljucka da je ibiza pac low budget in glasnejsa noter. Je pa zadnjic bilo polno smeha, ko se voznik traktorja vsede v golfa s tsi motorjem, ga vzge in vprasa: zakaj ni vzgal?
smile-1.gif
Avto je delal, samo tistega traktor ropotanja ni bilo in je bil cisto wtf
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
...samo vprašam: po kateri regionalki lahko furaš 120km/h? Ker je zame 120 km/h po AC čisto spodobna hitrsot, namreč. Vozim dizla 2.0 drugače...
Povprečno seveda ne, ga morš že za 50km/h kar fajn žgat. Drugače pa vmesna hitrost 120 zame ni nič posebnega, recimo da kot 80 za cijazarje.
130 je zame tudi še povsem normalno, čez 140 pa ne vem če sem že videl, ponavadi je konec tretje prestave že znak da moraš odnehat. Izjema je kakšen Podvinski klanec kjer 160 ni noben problem, seveda na gor.
To je dokaj normalna vožnja, ni neki da bi mi srce nabijalo, seveda se ne vozi 140 mimo stranskih cest, mimo teh je 110 že kar lepa hitrost. Sam to delam vse z menjalnikom tako da dajem iz 5. v 4. oz. 3. če se rabi boljši pospešek.
Recimo Kranj-Medvode ti je pa 130-140 že potovalna hitrost in ne samo vmesna.

Po AC je pa zame spodobna hitrost 130-160, kar je več je že nevarno ob gostejšem prometu, če je povsem prazna cesta oz. samo na voznem pasu en avto na vsake toliko časa, pa izkoristim priložnost, da potegnem do 200.
Kdor ni sposoben peljat 130 pa IMO nima kaj delat na AC. Sploh ne vem kje je point da se greš vozit 100, folk ima res preveč časa in živcev.

Ja, tukaj okoli v radiusu 50km imam pomoje največ denarja za bencin. Resno, enkrat se vključim pred enim, ker sem vedel da bo ves počasen, čez 1km sem bil že 500m pred njim, na koncu res dolge 500m ravnine ga nisem uspel ujet v ogledalu.
Potem iz semaforja, naprej je klanec, sem na vrhu klanca, uni za mano je komajda dobro speljal in bil skoraj 500m za mano. Pa ker zimske gume kar šparam, niti nisem speljal na polno kot bi to z letnimi, ampak lepo z občutkom. Res ne vem kaj to folk čara v avtih.
 
Nazadnje urejeno: