Kaj sem to kupil?

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Bla bla, s tako porabo si smetalo na cesti. Pa tud ne vem a se vozis in uzivas (mas avto za to) al tekmujes v nizji porabi? Upam, da te ne prehitim kje za vikend (sobota), grem tud sam s Toyoto do Dubrovnika.
Glede na to, da po jadranki prehitevam eliske in motoriste, imas bolj malo moznosti.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Dost zalostno, da z miato gledas na porabo. Mam mx-5 nc in mi za porabno tako dol visi da mi bol nebi mogl. K je prazna, natankam in uzivam naprej. Pa ce bi avto vozu tko k je treba in ne k dizla (mx5 so narejene da se vrtijo, zabava se zacne nad 3.5k obratov) , ni sanse da je poraba 5.
Avto mi jo prikazuje na glavnem displayu. Kaj naj zdaj. Ne prilagajam pa voznje po porabi.

Ajde, se septembra, ko bo konec sezone in bo jadranka spet prazna, zmenimo, pa gremo. Najboljsi mi je del od Karlobaga dol. Pa da vidimo.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.465
857
113
Gamero, če se prav spomnim, sem par mesecev nazaj pred Summit-om videl napis na enem Fordovem kombiju "Servisni interval 50.000 km".
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.133
2.210
113
Mel enakega. 1,4 120 KM, 7,2l
Naj uživa, ženski avto. Imaš hčero, primakni za bencin. Ne bo ti žal.
PA Pamet v roke, je smrtonosno orožje!
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Sicer pa bo to kar navajas kar realna poraba. Smo imeli doma nekoc doma podobnega VW 1.6 atmosferca in smo tudi bili na 9-10 pa da si se na glavo postavil. Ampak tista VW Bora je sla res dobro. Pa mislim da ni imela vec kot 105 konjev. Povprecna poraba takega motorja 7L je iluzija. Niti ni turbo motor, prav tako je zastarel in star.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Kaj sem to kupil?

Glede na prebrano v temi, kratko in jedrnato..

NEMŠKA JAJCA, moje sožalje.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.192
41
48
Sam res.. moj 2.0 dizel pije povprecno 6.3 normalne vožnje. Grem takoj po dopustu težit na servis, kaj se ga grejo... ma da pije sam 3.5
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek
Če bi vozil kot star ata, bi s 1. potegnil do 40 (brrrruuuuum), ga nato dal v 2., v 3. pa bi se vozil 50 km/h, kot so nas pred desetletji učili v avto šoli. Ne vem, sam večina rondojev in ovinkov odpeljem v 3. prestavi. Če čutim, da se mašina matra, ga dam pač v 2. 6. pa pri meni kar solidno pospešuje, če ga dam v 3. pri 60 km/h pa konkretno potegne.

Astra ima žal zgolj 5 prestav. Ampak tudi če jo pritisnem pri 50 km/h, avto normalno pospeši, ne cuka niti se ne matra.

Že večkrat sem opazil, da se na tem forumu norčujete iz ljudi, ki npr. s 5. pospešimo na koncu vasi. Glejte, večina avtomobilov, ki sem jih vozil, na predmeten način pospeši povsem v redu. Če bi se pa kdo rad igral norca, pa me naj prehiti. Tako ali tako sem na 100tki dve, mogoče tri sekundi za vami. :)


runč teb na čast sem preveru kako je z mojim prevoznim sredstvom.

Do službe ene 3 km raje mal manj kt več. od tega eno vključevanje na prednostno cesto, včasih se stoji za kakim tovornjakom
motor se do službe ogreje na delovno temp oz mogoče malo manj (govorim za sedaj. V zimskem času ali spomaldi oz jeseni to pač ni mogoče. takrat tudi to napisano ne velja, oz velja pogojno)
na moji poti imam 2 dokaj dolga ravna odeska. Tu pa potem peljem nekako kot ti, vsaj kar se prestavljenja tiče.

S prižgano klimo (ročna) sem recimo normalno vozil (rahlo pospešeno) tudi že v 4, hitrost je bila nekaj čez 40 km, obrati nekaj več kot 1500...se pelje bp. Konstanto raje ne (taka hitrost in taki obrati) , za pospešeno pa komot. Konstantno se da voziti v 5 prestavi, hitrost nekje 60-65 km/h obrati okrog 2 k. To je nek tak minimum pri mojem pro ceedu ki ga občasno prakticiram. pač avta ne gonim v obrate (občasno na AC ko je motor fino gret ga naženem tja na ene 4,5, za krajši čas tudi na 5k obratov). Drugače pa se, bolj šparoven človek. Motor ima CVVT (kot toyotin VVT-i) in se ga da komot vozit z nižjimi obrati.