Sej sem ti napisal, dvomasni vztrajnik je del optimizacije vozila ki stremi k popolnosti. Tdit da je brezveze je zame enako kot trdit, da je elektronski vbrizg goriva brezveze. Komot bi se tudi danes vozili na vplinjače .. tu na alterju ne bi bilo tem o LMMjih, ERGjih, lambda sondah ipd, ampak bi se samo spraševali kako se nastavi vplinjač in kako uporabljamo zaug ob mrzlih dneh! Diagnostika vozila bi bila pa taka da bi samo odvil svečko, pogledal kako zgleda in postavil kodo napake (mešanica prebogata, potreben popravek uplinjača). Ti šment kako nas avtomobilska industrija nateguje!
EGR ventil sam po sebi ni brezveze, je pač ena stvar več ki omogoča doseganje nižjih emisij strupenih plinov. Seveda za nekega posameznika, ki ima s tem probleme je brezveze (tako kot filter trdih delcve, katalizator, ipd.), ampak če nobene vozilo ne bi bilo opremljeno s tem in bi ljubljana 330 dni na leto bila ovita v smog je pa po tvoje ok?!
Pa tu lahko nadaljujemo od ABSa, ESPja pa do airbagov in ostalih varnostnih mehanizmov. Ker ravno slednje je vse najbolj brezveze, s tem da so cene vozil ravno zaradi varnostnih elementov precej višje.