kaj najbolj ubija dvomasni vztrajnik?

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
baje začne vztrajnik "cingljat". bolj se sliši, ko si zunaj. sicer pa youtube: damaged dual mass flywheel. pa lahko kar zbiraš med audi, vw, največ jih je mondeo :)
ko začneš v google tipkat kar sam vrže ven med zadetki mondeo :) sem ga imel prej in je na srečo prejšnji lastnik vse porihtal ...
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.602
955
113
Zgoraj je omenjeno, da trpi, če pri nizkih obratih pohodiš plin. Kaj pa, če nežno dodajaš plin (do tiste mere, ko še ima efekt), da prideš do željene hitrosti?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.844
5.398
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Kotni pospešek. Ostra pospeševanja torej.

Sicer bi iz enacbe bolj sledilo da prej visoki obrati motorja....
sprasujem se.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.872
38
48
najmanj ubija dvomsani vztrajnik to brez filozofije in ulomkov...
Kupiš nov avto, ga polno natankaš, ko prideš domov ga daš v garažo in potem ga ne vžigaš več, se ne voziš vsak teden v garaži samo prah iz njega obrišeš in nikoli ne bo crknil!
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
a lahko kdo pripravi seznam, kateri imajo enomasnega, da je čim manj "sranja"?
danes mi je začel tak ružit, da bo po mojem vsak čas odletel, še dobro, da je jutri servis napovedan ...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.453
9.809
113
Dvomasni vstrajnik najbolj ubija dvomasni vstrajnik sam. Zamenjaš za enomasni kit in gasa dalje. Ni drugega recepta žal. Besede vsakega, mehanika, nima veze kero značko ma na kombinezonu...dvomasni vstrajnik je največja pizdarija, ki so si jo lahko zmislil.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.510
6.730
113
A nena potem motor zaradi tega trpi, mogoče še menjalnik... Menda ni zastonj dvomasni not dan. Proizvajalec bi verjetno to naredil že v štartu, saj je enomasni cenejši, posledično potem cenejša izdelava in konkurenčna cena na trgu... ali se motim?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.395
4.313
113
Jp, right!
zmaga.gif


Določeni (dizel) motorji v kombinaciji s klasičnim vztrajnikom postanejo totalen traktor. Pa grem stavit da se posledično namesto vztrajnika obrabljajo drugi deli, recimo sklopka (četudi je močnejša = manj udobna), menjalnik in pa same komponente motorja. Potem ko motor zariba ker dobijo ležaji glavne gredi zračnost od prekomernih vibracij je krivo pa vse drugo.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.215
3.846
113
Ko sem na servisu vprašal če bi se lahko v našega A-ja dal klasični vztrajnik, so rekli da je problem naslednje:

-Menjati je treba sklopko, ker je pri enomasnem drugačna (tudi konstrukcijsko, ker pri dvomasnem del njenaga dela prevzame vztrajnik, poleg tega fizično ne gre gor, vsaj tisti originalni enomasni ne)
-popraviti je treba program za elektroniko, da bolj postopno dodaja gas, da ni prevelikih sunkov (ki bi jih sicr ublažil dvomasni vztrajnik)
-precej bolj bo čutiti vibracije, ki tudi škodijo menjalniku.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.453
9.809
113
Vse to je navadno nakladanje. Seveda je treba menjati sklopko, in vstrajnik in potem je mir. Dvomasni vstrajnik je tam z enim samim razlogom in to je pulit denar od ljudi. Besede mehanika in ne moje. Nov dvomasni vstrajnik blaži tresljaje ja, sam samo nekaj tisoč km, potem ko je fuč jih kvečjemu ustvarja. V bistvu je ta vstrajnik eden večjih nategov nove dobe. odločitev je pa seveda vaša.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.998
7.178
113
Čudno, če je nateg, zakaj pa ga jaz še nisem rabil menjati? Pa jih avto šteje že 8 let.

Če ne ve nekdo vozit avta, pa itak da bo crkovalo vse po spisku.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Ja nič potem pa pač mora biti navaden vstrajnik pač malo težji, pa bo ravno tako blažil vibracije zaradi svoje vstrajnosti . Je pa res da bo pa potem avto morda malo več pil,kak deci in da bo treba včasih mal bol konkretno stopit na bremzo. Pa štarter bo malo bol trpel pri stop&go, torej tud tega ugasnit in vola spet smo dobili avto.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.395
4.313
113
V 90% vozil na trgu ki imajo dvomasni vztrajnik je tudi mir celo življensko dobo motorja. Gre za nek mehanski kos ki je tam zato da nudi udobje, zmanjšuje obrabo ostalih komponent in samo porabo vozila. Lahko ga seveda zamenjaš za še bolj primitiven kos železa ki se vrti in opravlja svoje delo brez okvar, ampak ne moreš trditi da je potem enako/isto!

S tako logiko potem lahko tudi cel elektronski sistem vbrizga ki je 20 let v vozilih zamenjaš za primitiven uplinjač in ne rabiš nobenega od motornih senzorjev, ki crkujejo vsak dan.

Pa da ne bo izpadlo da ne zagovarjam menjave dvomasnega vztrajnika v klasičnega ... v določnih vozilih je dvomasni vztrajnik konstrukcijska napaka in je tako menjava na predpotopno klasiko skoraj nujna, ker drugače gre celo premoženje za (redne) menjave. Za večino vozil pa tole ne velja, in menjava "okvarjenega" vztrajnika v klasiko nekako nima smisla. Eni so šli celo tako daleč da jih menjajo "preventivno" ob menjavi sklopke!
bonk.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.453
9.809
113
Ja seveda. V 90 procentih vozil zdrži ta šit celotno življensko dobo motorja. To so pravljice, če je številka na 50 je že veliko. Pa seveda ne govorim o kar enih znamkah, ampak kar o premium znamkah. Mogoče je zdržal dlje kot motor pri kakem Espacu, ki so metali mašine v luft...baje je bil ravno zgonjen vstrajnik težava, sam v javnosti tega ni.

Kar se tiče pa senzorjev in motorne elektrionike....povej mi, čemu služi EGR ventil? Spet nategu, ki se mu reče ekologija, podobno je z start stopom in podobnim sranjem. Dvomasni vstrajnik je največja konstrukcijska napaka nasploh. Če zdrži življenjsko dobo sklopke je že veliko.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.395
4.313
113
Sej sem ti napisal, dvomasni vztrajnik je del optimizacije vozila ki stremi k popolnosti. Tdit da je brezveze je zame enako kot trdit, da je elektronski vbrizg goriva brezveze. Komot bi se tudi danes vozili na vplinjače .. tu na alterju ne bi bilo tem o LMMjih, ERGjih, lambda sondah ipd, ampak bi se samo spraševali kako se nastavi vplinjač in kako uporabljamo zaug ob mrzlih dneh! Diagnostika vozila bi bila pa taka da bi samo odvil svečko, pogledal kako zgleda in postavil kodo napake (mešanica prebogata, potreben popravek uplinjača). Ti šment kako nas avtomobilska industrija nateguje!
grims-1.gif


EGR ventil sam po sebi ni brezveze, je pač ena stvar več ki omogoča doseganje nižjih emisij strupenih plinov. Seveda za nekega posameznika, ki ima s tem probleme je brezveze (tako kot filter trdih delcve, katalizator, ipd.), ampak če nobene vozilo ne bi bilo opremljeno s tem in bi ljubljana 330 dni na leto bila ovita v smog je pa po tvoje ok?!

Pa tu lahko nadaljujemo od ABSa, ESPja pa do airbagov in ostalih varnostnih mehanizmov. Ker ravno slednje je vse najbolj brezveze, s tem da so cene vozil ravno zaradi varnostnih elementov precej višje.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.453
9.809
113
No prosim bodiva realna vsaj malo. EGR ventil niti pod razno ne pripomore k Ljubljani brez smoga. K temu je pripomoglo prenehanje kurjenja Velenjskega Lignita. Prosim ne primerjaj EGR ventila, dvomasnega vstrajnika in podobne šare na motorju s sistemi, ki izboljšujejo varnost. To sta dve različni stvari. Med novo servo sklopko v povezavi z enomasnim vstrajnikom pa ne ti ne jaz ne zaznava razlike do sklopke z dvomasnim šitom.