Dvomasni vztrajnik Renault 2.0DCI

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.136
54
48
Osrednja Slovenija
Živjo!
Iskanje za konkretno moj motor ni vrnilo kaj pametnega, zato postavljam novo vprašanje :) .
Imam Laguno 3 z 2.0 dci motorjem 131km in menjalnikom PK4 če se ne motim.

No, avto ima 150.000 prevoženih in je začel nagajati menjalnik (tuli, verjetno so šli ležaji). Do tu sploh ni problem, ker imam jamstvo in bodo uredili.
Zanima pa me sklopka in dvomasni vztrajnik. Ker bo šel menjalnik dol, sem že sam razmišljal v smeri menjave (čeprav trenutno ni nobenih težav povezanih z sklopko ali vztrajnikom), pa tudi mehanik me je opozoril na to, da vprašanje v kakšnem stanju je zadeva. Koliko se vidi ali pa ne vidi na oko ko bo razdrto niti ne vem.

En kup debat je, ali bi dvomasnega menjal z kitom z enomasnim vztrajnikom. Zanima me, če je kdo to že naredil na identičnem motorju in kako se zadeva obnese na dolgi rok. Dvomasni verjetno ni povsem za brez veze noter, nekateri pa celo priporočajo, da se nadomesti z enomasnim. Kaj storiti?
Po eni strani bi z menjavo z enako robo verjetno imel mir naslednjih 150 do 200 tisoč kilometrov, a je predračun ubujalski - skoraj 1000€. No, tu verjetno hoče serviser malo v žep pospraviti, ker sam dobim komplet v SLO za cca 900€ (Luk) ali nekaj manj kot 700€ (Valeo) brez popustov. Enomasni komplet stane dokaj podobno vsoto.
Na netu (Autodoc in podobno) so cene dokaj nižje - dvomasni komplet okrog 600€, enomasni kit pa 450€.

Skratka - ali kdo ve kako se na dolgi rok (npr 200.000 prevoženih) obnese enomasni vztrajnik oziroma posledice za motor/menjalnik, zanima pa me tudi kvaliteta izdelkov. Preveč nazaj je kar sem kaj od tega kupoval, da bi vedel katera firma je v redu. Luk je že dolgo natržišču, podobno Valeo. Sachs verjetno tudi ni slab, pojavlja se pa še en kup firm, za katere je verjetno vsaj polovica čunga lunga, ne vem pa če vse (recimo MAPCO, KAWE, NEXUS..).

Hvala za pomoč in informacije!
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.083
113
Če gre dol na stroške jamstva jim prineseš lepo dvomasnga in sklopko pa je to to. Bo verjetno preživelo tvoje nadaljno lastništvo avta. Neja seri z nekimi enomasnimi. Edina prednost enomasnega je, da ne crkne nikoli. Mi jih sicer nikoli nismo hteli not metat. Ampak še vsak, ki je potem šel drugam to nardit, nevem... Nikoli ni tak lepo laufalo kot z dvomasnim.
Če boš dal not daj Luk, Sachs ali Valeo. Pa ne bodi presenečen, če bo v Luk škatli Valeo, ali v Valeo škatli Luk ali v Sachs škatli Valeo ali kera druga kombinacija :)
No jaz sem na svojih menjal 3x vtztrajnik in vedno dal dvomasnega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.712
4.198
113
Če ti kaj pomaga....
menjal sem iz dvomasnega na enomasni pri Laguna 2 1.9DCI, malo razlike je bilo ko si spuščal sklopko,
kot da bi rahlo treslo, ampak nič motečega, samo na pedalu sklopke se je malo čutilo...

Imel pa še Laguno 2 ph2 za 2.0Dci in Laguno 3 z istim motorjem in obe sta šle od mene naprej z preko 320.000km,
obe sta imeli še prvo sklopko in vztrajnik in vem da je novim lastnikom še služilo naprej...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Pa ne mi rect, da se ni nikjer objavljenega feedbacka, za tvojnavto ,kako dolgo ta kombinacija sklopke in vztrajnika zdrži?
Jaz pri 150kkm ne bi menjal.
Vagovce s traktorjem caka ta strosek pri cca 250kkm .
Na oplu1.7 dti ne vem ali imam enomasnega ali dvomasnega, ampak pri 255kkm je se "vse zaprto" okoli menjalnika, sklopke, motorja.
Lastnik od 40kkm dalje. Prejsnji lastnik mojega 1.9 tdi pa je menjal pri dobrih 200kkm . Jaz jih imam sedaj dobrih 350, pa nisem se spoznal simptomov za ponovno menjavo.
Pa bi ti na (pooblaščenem) servisu kjer bos menjal lezaje na jamstvo, sploh menjali sklopko in vztrajnik , kupljen na autodocu.
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.136
54
48
Osrednja Slovenija
Pa ne mi rect, da se ni nikjer objavljenega feedbacka, za tvojnavto ,kako dolgo ta kombinacija sklopke in vztrajnika zdrži?
Jaz pri 150kkm ne bi menjal.
Vagovce s traktorjem caka ta strosek pri cca 250kkm .
Na oplu1.7 dti ne vem ali imam enomasnega ali dvomasnega, ampak pri 255kkm je se "vse zaprto" okoli menjalnika, sklopke, motorja.
Lastnik od 40kkm dalje. Prejsnji lastnik mojega 1.9 tdi pa je menjal pri dobrih 200kkm . Jaz jih imam sedaj dobrih 350, pa nisem se spoznal simptomov za ponovno menjavo.
Pa bi ti na (pooblaščenem) servisu kjer bos menjal lezaje na jamstvo, sploh menjali sklopko in vztrajnik , kupljen na autodocu.
Hvala za dosedanje komentarje.
Za moj tip ne najdem nič konkretnega. Možakar, ki bo snel menjalnik (ta gre potem na popravilo bog ve kam) pravi, da je do sedaj imel samo eno tako laguno. Imel je pa več Traficov z podobno konfiguracijo (enak motor, menjalnik v bistvu niti ni važen), z podobnimi simptomi in tudi uničenimi vztrajniki, ampak spet je pa to kombi, ki prevaža bog ve kaj in bog ve kje. Zagotovo roba pri meni manj trpi kot pri kombiju.
Delalo se ne bo na Renault servisu (pač, jamstvo firme ki ima svoje "serviserje"), vgradijo mi pa tudi karkoli prinesem.
Glavna dilema v bistvu je, da dokler ne odprejo motorja se ne ve nič. Potem pa če je kaj na koncu življenja, se verjetno vidi na uč. Drugače pa ne vemo nič. Če je hin, prek neta v enem tednu težko dobim robo, zato me zanimajo podatki / izkušnje lastnikov. Ta, kar piše Garfildd da mu dela prvi še pri 300.000+ je pač dober podatek. Kar se ostalih tiče (DTI in TDI) mi dosti ne pomaga; nekateri vem da so na audijih menjali pred 150.000. Pač druga konfiguracija, druga izvedba itd.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Ko si ze omenil trafica.
Sluzbeno sem preganjal trafica 2.0 letnik 07letnik se mi zdi. Uvozen iz francije z nekimi 100+kkm. Mi smo naredili zagotovo se nekih 150kkm pa ni ravno stiroporja prevazal. (Zelezje največkrat)
Ze pri nas je lepo olje pil, z menjalnikom ni bilo tezav ( z izjemo da mi je kmalu na zacetku odbilo "splento" s cevi na potisnem lezaju,posledicno snelo cev in sem ostal brez sklopke v trenutku ko bi moral speljat v.kriziscu 160km od doma na drugem koncu slo.
Prodali smo ga poslovnemu partnerju, kateremu mu ga je lani ali predlani uspelo uniciti, do te mere da so ga prevzeli cigoti kot vem.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.688
134
63
Hvala za dosedanje komentarje.
Za moj tip ne najdem nič konkretnega. Možakar, ki bo snel menjalnik (ta gre potem na popravilo bog ve kam) pravi, da je do sedaj imel samo eno tako laguno. Imel je pa več Traficov z podobno konfiguracijo (enak motor, menjalnik v bistvu niti ni važen), z podobnimi simptomi in tudi uničenimi vztrajniki, ampak spet je pa to kombi, ki prevaža bog ve kaj in bog ve kje. Zagotovo roba pri meni manj trpi kot pri kombiju.
Delalo se ne bo na Renault servisu (pač, jamstvo firme ki ima svoje "serviserje"), vgradijo mi pa tudi karkoli prinesem.
Glavna dilema v bistvu je, da dokler ne odprejo motorja se ne ve nič. Potem pa če je kaj na koncu življenja, se verjetno vidi na uč. Drugače pa ne vemo nič. Če je hin, prek neta v enem tednu težko dobim robo, zato me zanimajo podatki / izkušnje lastnikov. Ta, kar piše Garfildd da mu dela prvi še pri 300.000+ je pač dober podatek. Kar se ostalih tiče (DTI in TDI) mi dosti ne pomaga; nekateri vem da so na audijih menjali pred 150.000. Pač druga konfiguracija, druga izvedba itd.
A nimas nobenega kolega, da bi imel dober popust pri slovenskih dobaviteljih avtodelov?
Autodoc cene so nekje na nivoji teh popustov…
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Daj ne serji z enomasnim vztrajnikom. Daj not za kar je avto predviden in konec. O kakšni cenovni razliki pa sploh govorimo?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
Ne seri z enomasnim, ker ti bo uničilo menjalnik.
Sicer pa za 200 eur razlike ne bo konca sveta.