Kaj je glavna slabost zimskoletnih gum?

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Za naglo zaviranje se pa itak sam odločiš anede? Za nov avto je blo, za gume pa zmanjka. Tipično. Pol so pa izgovori... ne vozim hitro, ne zaviram naglo (ta je nadzmagovalna), sam ostalih še za dirkače nisi označil. Sicer je men vseeno, dokler seveda tvoje Zafire ne fašem v zadnji del mojga avta.

nočem v spor, ampak model je napisal nimam naglih zaviranj. to berem v stilu gledam okoli in ne bremzam zadnji trenutek. na rdeč semafor reagiram 100m prej, na križišče itd. in to je ok in dovoli slabše bremze.
če pa ti naglo zabremzaš on te pa nabije v rit, je pa guma lahko samo en od krivcev, verjetno med zadnjimi parametri. prvi je hitrost. drugi vsekakor kam je bulil, v telefon, joške, vrtal po nosu, al gledal naprej. tretji je zbranost oz ali je bil pri stvari. potem utrujenost. pa reakcijski čas. pa spolzkost terena. in potem celoletna vc super guma.

moje skromno mnenje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
tko da celoeltna nikoli.
gy pa tudi ne. sem imel pred tem ultragrip 7 na avtu..poden pod podna.
Spet nabijanje kvazi strokovnjakov. To še ne pomeni, da je sedaj to pravilo po zakonu.
Imel pred leti takoj, ko je prišla ven UG7 , pa živim in se vozim po dokaj hribovitih lokacijah in nikoli imel kakšnih problemov. Seveda v tistih najhujših nespluženih prvih minutah ravno ne lezem na Vršič. Za vse ostale hribčke okoli mojih krajev pa je bila dobra.
Za celoletne ti mora pa zdrava pamet povedat, da jih ne bo kupoval tak, ki mora zjutraj ne glede na to koliko snega je zunaj nujno prit v službo pa kamorkoli že to je.
To so pač gume za tiste katerim pač v najhujših zimskih razmerah ni treba na cesto. Saj za vse ostalo je pa itak vseeno kaj imaš gor, kajne:bonk:
Pa v neki sosednji temi sem prebral, da je bila celoletna Nexen najboljše ocenjena med celoletnimi gumami v nekem določenem razredu, tako da glede na ceno...
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.404
146
63



Tudi če se je "namerno" zlagal ,je itak vseeno...

Dvomim da bi jo kdorkoli kupil .samo iz razloga ker naj bi bil vmešan continental. Kdor je udarjen na ime firme ,bo kupil itak originalno.


Zanimivo , da je zelo pohvalil tudi NANKANG SV-3 ??

Sem pa tudi sam v dvomih , da bi vse te takoimenovane kitajske ,azijske gume bile kar generalno zanič ??

Proizvodnja je velika in vsi ki to kupijo tudi niso kar idioti.

Zakaj pa potem tako rate prodaja hyundajev ,kij ..... Po tej logiki bi morali vsi voziti bmw ,vw,mercedes.

Po drugi strani pa folk preko aliexpress kupuje vse živo ,da ladje komaj folgajo prevažati. To je vse zanič ?


lp
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.373
6.551
113
Torej, smo pred menjavo gum na ženinem vozilu :)
Na leto dela cca. 8.000 - 10.000km in zanima me ali se bolj splača kupiti celoletne gume ali zimske, ki bi jih vozila celo leto? Verjamem, da so zimske na snegu in ledu boljše od celoletnih, ampak a je res takoo občutna razlika? Lahko pove kdo iz prve roke?

V igri je sicer tale, ki je po testih najboljša: Goodyear Vector 4seasons Gen 2 za cca. 100€/kom. Za dobre zimske bi dal 70€/kom.

Hvala za nasvet!

Jaz delam slabi 30k na leto in imam celoletne, michelin crossclimate.

Slabosti ni, če veš kaj imaš obuto in prilagodiš vožnjo, drugače pa glavna slabost oprijem v snegu na cesti, mokra suha pa b.p.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Spet nabijanje kvazi strokovnjakov. To še ne pomeni, da je sedaj to pravilo po zakonu.
Imel pred leti takoj, ko je prišla ven UG7 , pa živim in se vozim po dokaj hribovitih lokacijah in nikoli imel kakšnih problemov. Seveda v tistih najhujših nespluženih prvih minutah ravno ne lezem na Vršič. Za vse ostale hribčke okoli mojih krajev pa je bila dobra.
Za celoletne ti mora pa zdrava pamet povedat, da jih ne bo kupoval tak, ki mora zjutraj ne glede na to koliko snega je zunaj nujno prit v službo pa kamorkoli že to je.
To so pač gume za tiste katerim pač v najhujših zimskih razmerah ni treba na cesto. Saj za vse ostalo je pa itak vseeno kaj imaš gor, kajne:bonk:
Pa v neki sosednji temi sem prebral, da je bila celoletna Nexen najboljše ocenjena med celoletnimi gumami v nekem določenem razredu, tako da glede na ceno...


ne vem kaj so najhujše zimske razmere, ampak če ni snega na cesti je letna povsem dovolj ob zavedanju tega. naredil več kot 500kkm samo z letnimi.
z letnimi hodil domov na hrib. potem pa pred zimo zamenjal avto in dal ug7 gor. in čakal v dolini plug. res pa da na espacu.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
ne vem kaj so najhujše zimske razmere, ampak če ni snega na cesti je letna povsem dovolj ob zavedanju tega. naredil več kot 500kkm samo z letnimi.
z letnimi hodil domov na hrib. potem pa pred zimo zamenjal avto in dal ug7 gor. in čakal v dolini plug. res pa da na espacu.
Če ni snega še ni rečeno, da cesta ne more bit spolzka-ledena. V takem primeru ne mi govorit, da so letne boljše kot celoletne ali zimske. No pa da ne bomo spet o tem da so nove letne boljše kot zjebane zimske. Z letnimi se vozit pozimi (razen v primorskih koncih, pa še tam bi predpisal celoletne seda,j ko so) je največja bedarija, kar jih more bit, potem res boljše, da ne greš na cesto in to ne zaradi sebe (sebe mi je vseeno, če se fentaš) ampak zaradi mene! Ja kot izgovor pa ketne v prtljažniku:bonk:Takemu bi takoj vzel vozniško pa avto pa še kazen nabil par jurčkov.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.557
8.910
113
nočem v spor, ampak model je napisal nimam naglih zaviranj. to berem v stilu gledam okoli in ne bremzam zadnji trenutek. na rdeč semafor reagiram 100m prej, na križišče itd. in to je ok in dovoli slabše bremze.
če pa ti naglo zabremzaš on te pa nabije v rit, je pa guma lahko samo en od krivcev, verjetno med zadnjimi parametri. prvi je hitrost. drugi vsekakor kam je bulil, v telefon, joške, vrtal po nosu, al gledal naprej. tretji je zbranost oz ali je bil pri stvari. potem utrujenost. pa reakcijski čas. pa spolzkost terena. in potem celoletna vc super guma.

moje skromno mnenje.
Govorim o zaviranju v sili in reševanju kritičnih situacij. Na slabe gume in razmere se znamo vsi prilagodit, je pa potem problem, ker meni se na njegov šrot ni treba prilagajat in če ga dobim v rit ob normalnem zaviranju, se pač on svojemu šrotu ni prilagodil. Zaviranje v sili je pač zaviranje v sili. In zimske gume zakurjene poleti pač niso za na cesto.
 
Nazadnje urejeno:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Če ni snega še ni rečeno, da cesta ne more bit spolzka-ledena. V takem primeru ne mi govorit, da so letne boljše kot celoletne ali zimske. No pa da ne bomo spet o tem da so nove letne boljše kot zjebane zimske. Z letnimi se vozit pozimi (razen v primorskih koncih, pa še tam bi predpisal celoletne seda,j ko so) je največja bedarija, kar jih more bit, potem res boljše, da ne greš na cesto in to ne zaradi sebe (sebe mi je vseeno, če se fentaš) ampak zaradi mene! Ja kot izgovor pa ketne v prtljažniku:bonk:Takemu bi takoj vzel vozniško pa avto pa še kazen nabil par jurčkov.

a tebi na ledeni cesti primejo zimske gume?
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Govorim o zaviranju v sili in reševanju kritičnih situacij. Na slabe gume in razmere se znamo vsi prilagodit, je pa potem problem, ker meni se na njegov šrot ni treba prilagajat in če ga dobim v rit ob normalnem zaviranju, se pač on svojemu šrotu ni prilagodil. Zaviranje v sili je pač zaviranje v sili.

drži. in če gledaš, spremljaš promet in držiš varnostno je lahko zaviranja v sili manj. un naš kolega k mu octavia dela nafto verjetno nikoli ne zavira v sili. ko pride do zaviranja v sili je pa več parametrov, ki povzročijo kabum. policija pozna neprilagojeno hitrost recimo, ali pa premalo razdaljo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.557
8.910
113
Na ledu primejo une z žebljički, pa nobene druge, da zaklučmo to debato. Največji problem so poleti zakurjene zimske gume na mokrem. Pol pa daš v kombinacijo mal zlizanga asvalta in je panika. Tud optimist, ki rine v sneg z letnimi ne more tok škode narest kot ta, ki živi v veri, da ma dobro obut avto.

Zaviranje v sili pa ni zaradi šlatanja babe za stegna, ampak ko naredi napako recimo pešec, ki skoči pred tebe.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.404
146
63
Tem razpravam ne bo nikoli konca...


Če bi celoletna pnevmatika bila tak neralen izdelek , se noben prozvajalec nebi lotil proizvodnje.
Itak bi suma sumarum prodali pač več letnih in zimskih.

Kdor se pa dnevno vozi na Golte, Kope ,krvavec ,Roglo ,pa verjamem da že v osnovni izbiri ne bo razmišljal o celoletnih.

Osebno se mi pri celoletni guma poraja drugo vprašanje. Vzemimo v zakup da je pozimi recimo 25% slabša od zimske gume. Ampak ali je res celoletna guma poleti v kakšni realni prednosti pred zimsko gumo voženo poleti ??
Res mi ni jasno od kod toliko polemike. Osebno sem zvozil kar nekaj kompletov zimskih gum čez celo leto , a dejansko nisem nikoli opazil nekih težav ,slabosti.



Vsi skupaj pa pozabljate nekaj bistvenega. Oprijem ni odvisen samo od gume ,ampak tudi od podlage. Po celem snegu se vsaj v današnjih časih zelo malo ali skoraj nič ne vozi. Je kar hitro vse spluženo.

In potem pridemo do asfalta. Kdor pozna zmes asfalta ,ve kako različne so zmesi.

Če bi bili na avtocesti ovinki kot na klasičnih cestah , bi bile čisto vse pnevmatike zelo zelo hitro izrabljene...Za avtoceste je sploh posebna zmes asfalta , s posebnim agregatom ....

lp
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Kalbo, jaz sem omenil samo glede na obrabljenost (6.5 spredaj in zadaj 8mm) pri 30.000km, kako vozimo pri bajti, da so se tako malo znucale...za gume je blo, ker sem sel takoj po nakupu avta se po nove zimske. Pri Superbu kot drugemu avtu, kljub temu, da sem ga dobil skoraj z novimi zimskimi, sem kupil se dodatna platisca in nove letne...se pa vecino casa vozimo z druzino s Superbom, ker je roko na srce vecji od Zafire oz. mulci imajo zadaj vec placa kot v Zafiri.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.404
146
63
Test celoletnih, v testu tudi top poletne in zimske
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-All-Season-Tyre-Test.htm

celoletne proti najboljšimi zimskimi, continental TS860
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-All-Season-VS-Winter-Tyre-Test.htm


Ti testi so vse skupaj tudi v 99% nič drugega kot en velik marketinški nastop.

Da realno prideš v situaijo ko je meter ali dva najpomembnejši faktor ali bo prišlo do katastrofe si dejansko že prej ogromno zamudil.

Če bi se vsi vsaj realno držali neke normalne varnostne razdalje ,meter ali dva nebi igrala nobene vloge.

Ne zanemariti , da so vsi ti testi opravljeni v nadzorovanih pogojih ,beri na poligonih.

V realnosti je vse povsem drugače.


Še posebej ne zanemariti rekcijskega časa samega voznika.

Lahko imaš super duper gume ,a če si zaposlen med vožnjo z vsem drugim kot vožnjo , se boš ustavil za več metrov kasneje kot nekdo ki je na " slabših " gumah a je med vožnjo zbran in osredotočen na vožnjo.

lp
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
Štima....ampak testi so narejeni pri normalnih pogojih, z zbranim voznikom, treznim voznikom, pri hitrosti ki so dovoljene ipd. Če se bomo držali teh smernic, so testi relevantni.

Normalno, da ne morejo testirat gum z voznikom, ki telefonira, ki je prej spil nekaj kratkih, ki vozi 200 + , ki mu postaviš nasproti vozečega , in na osnovi teh podatkov predložit test.:eek: