IZKUŠNJE S PONUDNIKOM BOB!

I

Izbrisan uporabnik #488

Nisem vedel, da je T2 tudi mobilni operater. Moraš paziti kje in kaj kupuješ.
 

gasdopodna

Fizikalc
22. jul 2007
3.608
94
48
Mene pri bobu moti samo to, da se klic iz simobila v njega tretira kot klic v drugo omrežje, kar se ne bi smelo... APEK ???
 

gasdopodna

Fizikalc
22. jul 2007
3.608
94
48
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
jokica?

Nisem jokica, ampak se sprašujem zakaj APEK ni nič reku v tem primeru ??? Fizično je enako omrežje in bi morala veljat enaka tarifa brez izjem !
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
jokica?

Nisem jokica, ampak se sprašujem zakaj APEK ni nič reku v tem primeru ??? Fizično je enako omrežje in bi morala veljat enaka tarifa brez izjem !

Če pa je za vsa omrežja ista tarifa
smile-1.gif
bob ne dela prav nobenih razlik. Torej tudi če bobija kličeš, enako plačaš...
 

gasdopodna

Fizikalc
22. jul 2007
3.608
94
48
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
jokica?

Nisem jokica, ampak se sprašujem zakaj APEK ni nič reku v tem primeru ??? Fizično je enako omrežje in bi morala veljat enaka tarifa brez izjem !

Če pa je za vsa omrežja ista tarifa
smile-1.gif
bob ne dela prav nobenih razlik. Torej tudi če bobija kličeš, enako plačaš...

Govorim o klicih iz simobila v bob, da bi se morali enako tarifirat kot klici znotraj simobila, ker je FIZIČNO ENAKO OMREŽJE... Pa pravim, kdo jim to dovoli, da se ne in zakaj je APEK kar tiho ?!?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
jolko nate zgolj zato ker si zadnji,..
in zakaj vi kličete v klicni center, da tako boli? Pa ne zdaj da je operater vsakemu alterjevcu posebej nekaj zafrknil,..
Razlaganje ponudbe, vprašanja na temo sim kartic, kdaj bo vklop po neplačilu, imenik, nstavitve, cene so čista plačljiva storitev,..
b
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
3.959
321
83
www.svetidej.com
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
jolko nate zgolj zato ker si zadnji,..
in zakaj vi kličete v klicni center, da tako boli? Pa ne zdaj da je operater vsakemu alterjevcu posebej nekaj zafrknil,..
Razlaganje ponudbe, vprašanja na temo sim kartic, kdaj bo vklop po neplačilu, imenik, nstavitve, cene so čista plačljiva storitev,..
b
Zato pa imajo nekateri evropski operaterji (vsi na Hrvaškem) posebno številko za ponudbo, za tehnične probleme pa imajo številko, ki je popolnoma brezplačna.

Če imaš klicni center 090 bi moral vsak operater imeti za tehnične probleme/reklamacije zastonj številko.
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.498
1.148
113
ksz

Sem izračunal, da bi letno moral klicati 160min na 090 podporo, da bi bil stroškovno na istem kot s paketom Orto v nulo, katerega sem imel pred tem na Simobilu in ima brezplačno podporo : )

Od kadar sem pri Bob-u imam na letni ravni lep prihranek pri mobilni telefoniji.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
bob ima posebno brezplačno številko za ponudbo in
plačljivo številko za najednike, ki se ne znajo obrniti in si urediti tistih par storitev, ki jih ima bob,..
če pa pride do napake pri operaterju pa se ponavadi tudi najde toliko dobre volje da se strošek odpiše,..
Vendar pod to vsekakor ne spadajo napačna nakazila, neplačila in ponovni priklopi asap...ampak recimo nedelovanje sim kartice po menjavi ali pa kaj jaz vem kaj bi še takega bilo,..
b
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Matr ste dolgočasni s tem natolcevanjem z 090. Cena boba je kr ugodna, če pa 1-2x v lifetajmu kak EUR doniraš pa pač ne boš propadel. če pa zadeva ne odgovarja, pa menjaš operaterja. Praktično paketi, ki zadovoljijo 99,9 posto populacije so pri vseh ponudnikih na voljo med 7 in nekaj čez 20 EUR.
 

kocka

Pripravnik
18. sep 2007
445
12
18
KSZ

Zanima me, kako se v realnosti pozna obračunski interval pri prenosu podatkov Simobil (10kB) napram BOBu(64kB), ker me mika, da bi prestopu na BOBa. Hvala za info.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
bob ima posebno brezplačno številko za ponudbo in
plačljivo številko za najednike, ki se ne znajo obrniti in si urediti tistih par storitev, ki jih ima bob,..
če pa pride do napake pri operaterju pa se ponavadi tudi najde toliko dobre volje da se strošek odpiše,..
Vendar pod to vsekakor ne spadajo napačna nakazila, neplačila in ponovni priklopi asap...ampak recimo nedelovanje sim kartice po menjavi ali pa kaj jaz vem kaj bi še takega bilo,..
b
Stranka mora zaprositi za odpis stroškov, ki jih je imel zaradi napake ponudnika?
A to je prevzeto od "mame" SiMobila? "Zaračunamo duplo, proti reklamaciji vrnemo, če ni reklamacije pa je čisti profit!"
priden.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Ti si res alergičen na Si.mobil... nam lahko zaupaš kaj je razlog tvoje nestrpnosti?
B
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Vi ustvarjate dejstva, jaz jih samo naštejem.

Oziroma še to ne. Oglasim se le, ko jih poskušate zanikati.

(pa brez skrbi, velja enako za vse laži, ne delam izjem)