Influenferke - Generacija JAZ in nategovanje

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.905
404
83
Dobi pa od uvoznikov. Nima veze. In koliko Audijev A8, Mercedesov S ali podobni bodo vec prodali, ker je Komotar afne gunca? Nic.

In glej ga zlomka, ko je treba pozimi ja smucanje ali pa poleti ja morje je na testu kombi, z gorivom seveda. No, razen letos se mi ni izslo, je moral s svojim avtom.

Pa razna Horman v Karcher, ipd. Nic narobe, samo napise naj, da gre za sponzorirano objavo.
daleč od tega, da bi ga zagovarjal, ker tudi meni dostikrat ne potegne... od vse smetane, pa je res ene redkig, ki glasno pove, da gre za sponzorirano objavo in, da če komu ne paše, naj raje "prestavi kanal". Ne naredi to čisto vedno. Ob večjih zadevah pa.

Se je pa atmosferski brat sedaj s fordom peljal na morje ;) ampak nekam se moraš peljat, da spoznaš avto...

Se pa strinjam, da bolj vloga, kot pa dela review avta. Sem se enkrat zanimal za en avto, pa sem šel pogledat njegov vlog ter ga poslušal in gledal bolj skoncetrirano... meh, nič izvedel... Pogledam ga, ker je slovencelj pa da vidim kaj vse se po cesti vozi. Če bi bil tujc, ga sigurno ne bi niti 3x pogledal.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.982
1.110
113
www.adriamedia.si
Točno tako. Vlogov, ne opisov.

Kupuješ avto in se odločiš še njega pogledati po ogledu carwow, carbuyer, pit-stop, marek drives... opisov. 5 minut glumi, neke unboxinge dela (itak sponzorska roba), otroka vlači v kader, da kao slučajno igrivo pleza pred kamero... nato pa pove nekaj o avtu, od tega je veliko bučk glede na predhodno slišane reviewe.

Vsakemu pa svoje, enim je verjetno všeč tak nastop.
Točno tako. Kdor hoče tehnično, specializirano, bo šel gledat v specializiran medij. Tisti, ki pa info nabirajo od influencerjev, pa k njim. Kot si napisal, vsakemu svoje. Tisti, ki bi rad prodal, pa glede na ciljne skupine razporeja denar.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.308
841
113
Če ne bi bilo učinka, ne bi dobil avta na test. In če ne bi bilo učinka, tudi ne bi razni Grosbasketi in Karcherji plačevali.
Ce bi se vsi avtomobilisti zmenili, da nihce ne da avta, se ne bi nic zgodilo. Ampak se je to nemogoce zmenit, ker je vedno vsaj en spilferderber.

Kar se tice oa Karcherja in ostalega sranja…. Nic narobe. Samo naj transparetno napise, da gre za sponzorirano objavo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.536
5.549
113
pri njemu gre po definiciji za sponzorirano objavo. to še jaz vem, pa ne vem če sem vsega skupaj, kar je dečko sproduciral, gledala za 3min.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.463
1.844
113
na temni strani lune
Pa kaj dejansko kdo pride k vam pa reče ID.3 bi kupil ker sem Komotarja gledal? Al kak to merite učinek?

"Učinek" reklam se meri drugače. To kar si ti napisal je praktično direktna prodaja, kar z reklamo nima prav dosti oz reklama niti ni nujno namenjena direktni prodaji.
Morda promocija postavlja prepoznavnost znamke, morda loyalty, morda pa samo želi znamko povezati z nečem (aktivnostjo, življenjskim slogom, miselnostjo,.....)

Komotarja oz druge influencerje gleda določen krog ljudi. Morda jih zanima direkt produkt o katerem razglablja, morda pa jim je "influencer" všeč. Skorajda nima veze.
Firma, najsi bo avtomobilska/kozmetična/xy..... plača temu influencerju kolikor pač plača (kak avto z polnim tankom za čez vikend/teden, kakemu drugemu dajo kak izdelek zastojn oz plačajo par 100€,.....). V zameno dobijo par 1000 morda par 10.000 ogledov. Da bi podoben učinek dosegel z "klasičnim" oglaševanjem, bi moral vložek biti neprimerno višji, pa še vprašanje če bi dosegel ciljno skupino.
Da pa malce karikiram, še nikoli nisem avtomobila kupil samo zaradi reklame. Sem pa šel že kakega pogledat v salon ali na parkirišče od blizu zaradi reklame. Cilj oglaševalske agencije je bil tako dosežen.
Moč blagovne znamke je zelo zelo pomembna, jo je pa izredno težko doseči.
Globalna podjetja plačujejo astronomske vsote za oglaševanje. Tudi tista najbolj uveljavljena za katere bi mislil da ne potrebujejo oglaševanja. Budget za oglaševanje/sponzoriranje se pa z rastjo delnic in prodaje samo še dviguje in tempo oglaševanja stopnjuje.

Če podjetju uspe povezati influencerja, katega občinstvo je potencialni kupec izdelka je pa to zelo zelo poceni "direktna reklama". V primerjavi z klasičnim oglaševanjem je to neprimerno lažje, ceneje in bolj učinkovito.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.594
9.307
113
seveda vs eje v psihologiji, če ti na tv colgate pasto pokažejo 1000x ostale pa 3x, je v podzavest da drugo ne obstaja, tudi če vidiš v trgovini, misliš da ni res. Tak je stem psihiranjem in količino prikazov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

tomi

Guru
1. sep 2007
18.025
9.182
113
40
MB
"Učinek" reklam se meri drugače. To kar si ti napisal je praktično direktna prodaja, kar z reklamo nima prav dosti oz reklama niti ni nujno namenjena direktni prodaji.
Morda promocija postavlja prepoznavnost znamke, morda loyalty, morda pa samo želi znamko povezati z nečem (aktivnostjo, življenjskim slogom, miselnostjo,.....)

Komotarja oz druge influencerje gleda določen krog ljudi. Morda jih zanima direkt produkt o katerem razglablja, morda pa jim je "influencer" všeč. Skorajda nima veze.
Firma, najsi bo avtomobilska/kozmetična/xy..... plača temu influencerju kolikor pač plača (kak avto z polnim tankom za čez vikend/teden, kakemu drugemu dajo kak izdelek zastojn oz plačajo par 100€,.....). V zameno dobijo par 1000 morda par 10.000 ogledov. Da bi podoben učinek dosegel z "klasičnim" oglaševanjem, bi moral vložek biti neprimerno višji, pa še vprašanje če bi dosegel ciljno skupino.
Da pa malce karikiram, še nikoli nisem avtomobila kupil samo zaradi reklame. Sem pa šel že kakega pogledat v salon ali na parkirišče od blizu zaradi reklame. Cilj oglaševalske agencije je bil tako dosežen.
Moč blagovne znamke je zelo zelo pomembna, jo je pa izredno težko doseči.
Globalna podjetja plačujejo astronomske vsote za oglaševanje. Tudi tista najbolj uveljavljena za katere bi mislil da ne potrebujejo oglaševanja. Budget za oglaševanje/sponzoriranje se pa z rastjo delnic in prodaje samo še dviguje in tempo oglaševanja stopnjuje.

Če podjetju uspe povezati influencerja, katega občinstvo je potencialni kupec izdelka je pa to zelo zelo poceni "direktna reklama". V primerjavi z klasičnim oglaševanjem je to neprimerno lažje, ceneje in bolj učinkovito.

ti bojo zdaj alter znalci povedali, da na njih pa reklame ne delujejo. :D
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.982
1.110
113
www.adriamedia.si
Pa kaj dejansko kdo pride k vam pa reče ID.3 bi kupil ker sem Komotarja gledal? Al kak to merite učinek?
Marketingar nisem, tako da v teh digitalnih časih ne poznam več vseh načinov merjenja dosega, engagementa in ostalih KPIjev. Se s tem kolegi v marketingu in na agenciji ukvarjajo.
Ampak ker morajo upravičit vlaganja v marketing z merljivimi rezultati, bi težko verjel, da bi (dolgoročno) vlagali v karkoli, kar ne deluje (razen tun in tam testno za kaj novega).
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi