Filtriranje - zbiranje podpisov

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.215
389
83
Imaš popolnoma prav: teoretik ;). V praksi je pa zadeva bistveno drugačna, ker ne maram izgubljati časa imaš zgoraj povezavo do spletne strani, kjer je vse razloženo: https://filtriranje.com/o-filtriranju/
Stran kot bi brali cocacolino raziskavo o koristnih učinkih CocaCole. Slika spodaj desno odraža moje mnenje. Sumim, da tudi tistega, ki je spletno stran naredil, pa si ni upal povedati na glas. Prva skica na vrhu pa kaže, da predlagatelj nima v v mislih zastojev, temveč za prerivanje pred križiščem, kjer je nekaj postanka samoumevnega in ni klasični zastoj. Torej gre za željo, da se omogoči voznikom enoslednih vozil, da prvi prečkajo križišče, ostali pa pač čakajo nekaj dalj. V n-časa lahko s primerno varnostno razdaljo območje zmeraj prevozi samo določeno število vozil. Tu čudeža ni.
Utemeljitve v navedenih študijah (če so v resnici zadaj?) pa so precej podobne kot če bi pijanemu vozniku dovoli uporabljati rotacijsko luč, ker se bodo tako lahko zaradi svoje "izčrpanosti" varneje pripeljali na svoj cilj.
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.034
288
83
Žalostno, da idiot argumentira svoje idiotsko razmišljanje, ''pameten'' pa vse kar zna je, da napiše, da je drugi idiot, da bi odgovoril na argumente pa ne gre, a ne? Pa napiši še zraven koliko ženic na biciklu srečaš. Recimo meni bi bilo to bolj fajn, da je moja stara mama bolj varna, kot da jo od zadaj zgazi mcgiver z mustangom in pogledom na telefonu. Ampak to sem jaz idiot-nepomembnež, ki si lahko vzamem par sekund od mojega življenja, da nekomu kaj omogočim. Pomembnežem-pametnim vem, da to ne gre čez, ker so preveč pomembni in bi se svet sesul, če bi izgubili 2 sekundi več na cesti.
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.034
288
83
Torej gre za željo, da se omogoči voznikom enoslednih vozil, da prvi prečkajo križišče, ostali pa pač čakajo nekaj dalj. V n-časa lahko s primerno varnostno razdaljo območje zmeraj prevozi samo določeno število vozil. Tu čudeža ni.
Niti ne drži, ker motoristi v praksi v povprečju po moje precej hitreje speljejo in tudi hitreje pospešijo. Sploh zadnje čase opažam, da izredno veliko avtomobilistov na semaforju v telefone gleda, potem pa se bipa, da se zbudijo.
Drugače pa, kot rečeno, včasih moraš nekaj žrtvovat. Recimo kot imajo v ameriki posebej pas za več oseb v avtu. Če si sam, si v gužvi, če jih je več noter, greš lahko po pasu. S tem se v širši sliki propagira souparaba vozila ali pa v primeru motociklov, manjša poraba goriva, manjša gneča, itd.
Je treba gledat širšo sliko.

Samo primer od zadnjič: delo na cesti, semafor. Prišel sem četrti v kolono in pač se nisem gužval naprej. Ko je bila zelena sem potegnil in bil pred prvim avtomobilom, ko je ta šele speljal, pa ni cincal.
 

Pepe

Majstr
20. sep 2007
9.215
389
83
Spet neki iz petnih žil potegnjeni argumenti.
1. Varnostna razdalja je ena za vse. Enosledno vozilo pravzaprav rabi večjo.
2. Hitro pospeševanje vemo, da je v prometu prepovedano in policisti pisarijo kazni. Predvsem voznikom osebnih vozil.
3. Problemov se nikoli ne rešuje tako, da se prekrške nekoga (gledanje v telefon) dovoljuje in zaobide z drugo rešitvijo. Odpraviti je potrebno prvotni problem.

Dajte poskušati najti smiselne argumente. Ko gre za pobudo, pa se malo zresnite in upoštevajte nasvet Vatikana, ko ta preverja "svetost" bodočih "svetnikov": če o nekom ne najdeš negativnih stvari, potem ta ni popoln, temveč je le v dokumentaciji veliko laži. Torej, rabite pluse in minuse. Če ni minusov, se ve, da gre za čisti nateg.
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.034
288
83
Seveda ni brez negativnih zadev. Jih je več: vozniki ostalih vozil bodo morali paziti še na eno stvar več, včasih počakati sekundo, dve več, itd. Ampak kot rečeno, treba je gledat širšo sliko. Obvezna uporaba pasa je bila na začetku tudi deležna upora, isto čelada recimo... Ampak se splača, ko pogledaš koliko manj mrtvih je zaradi tega. ;)
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
11.494
169
63
kod Džej-Zija
Deli z nami to širšo sliko. Pas in čelada rešujeta življenja. Kaj pa "filtriranje" prinese širši skupnosti? Koliko manj mrtvih bo zaradi filtriranja?
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.034
288
83
Zgoraj si študije preberi, pa linke do original študij tudi imaš, da lahko preveriš ali so kje diskrepance v povzetku ;).
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
7.517
687
113
Evo en kontra argument za širšo sliko: zadeva je nevarna, ker bo en, ki se "je nič hudega sluteč" ustavil kot prvi v koloni pred semaforjem, vzel v roko telefon (seveda prepovedano!) in malo štrcal po njem in med tem ne bo opazil "enoslednika", ki se je pravilno in skladno z novo zakonodajo prišunjal pred njega z namenom DA BI PREHITEL VSE OSTALE (samo to je point predloga, nič drugega), speljal ter le-tega reveža zgazil in bo seveda kriv!

In ja karikiram, tako kot prej z mustangom in "omiko", ter sočasno sočustvujem z motoristi v črnem ledru na +30° in s čelado na glavi, ki bi morali stati v koloni, ampak jebiga življenje ni fer.
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.034
288
83
Evo en kontra argument za širšo sliko: zadeva je nevarna, ker bo en, ki se "je nič hudega sluteč" ustavil kot prvi v koloni pred semaforjem, vzel v roko telefon (seveda prepovedano!) in malo štrcal po njem in med tem ne bo opazil "enoslednika", ki se je pravilno in skladno z novo zakonodajo prišunjal pred njega z namenom DA BI PREHITEL VSE OSTALE (samo to je point predloga, nič drugega), speljal ter le-tega reveža zgazil in bo seveda kriv!

In ja karikiram, tako kot prej z mustangom in "omiko", ter sočasno sočustvujem z motoristi v črnem ledru na +30° in s čelado na glavi, ki bi morali stati v koloni, ampak jebiga življenje ni fer.
Pozabil si da ga ne bo mogel spregledat, ker ima motorist odprtega nelegalnega Akrapoviča, ki bo vozniku avtomobila zdrobil steklo mobilca :).
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
20.901
590
113
to se zdaj tak piše kot da oni revež mora it v črni leder in mora it na motor in mu moraš dat prednost...ker je na nujni vožnji.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
342
67
28
Tudi jaz brez problema spustim motorista v zastojih, na meji in podobno. Kot je že omenjeno sem tudi že razmišljal o "revežu v ledru na soncu" za mano.

Niti ne drži, ker motoristi v praksi v povprečju po moje precej hitreje speljejo in tudi hitreje pospešijo. Sploh zadnje čase opažam, da izredno veliko avtomobilistov na semaforju v telefone gleda, potem pa se bipa, da se zbudijo.
Ok tukaj pa ni nobene smiselne podlage ampak samo "po moje" in "v povprečju".... Povprečje ne omogoči skuteristu s 50cc, da bo speljal v križišče hitreje kot avtomobil. Kdo mora popustiti v tem primeru in zakaj? Drugo vprašanje: Kaj če se "pofiltrira" do križišča 5 motorjev. Moram počakati vse, enega, dva?

kar se pa tiče spletne strani:

Na kratko
  • 7x manj nesreč
  • 60 % manj smrtnih žrtev
  • 47 % manj poškodb glave
  • 34 % manj poškodb trupa
  • 9 % manj poškodb udov
A to čist resno? 60% manj smrti če se lahko rinejo naprej pred semaforjem? Seveda...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

sad

Majstr
24. avg 2007
10.034
288
83
Tudi jaz brez problema spustim motorista v zastojih, na meji in podobno. Kot je že omenjeno sem tudi že razmišljal o "revežu v ledru na soncu" za mano.



Ok tukaj pa ni nobene smiselne podlage ampak samo "po moje" in "v povprečju".... Povprečje ne omogoči skuteristu s 50cc, da bo speljal v križišče hitreje kot avtomobil. Kdo mora popustiti v tem primeru in zakaj? Drugo vprašanje: Kaj če se "pofiltrira" do križišča 5 motorjev. Moram počakati vse, enega, dva?

kar se pa tiče spletne strani:

Na kratko
  • 7x manj nesreč
  • 60 % manj smrtnih žrtev
  • 47 % manj poškodb glave
  • 34 % manj poškodb trupa
  • 9 % manj poškodb udov
A to čist resno? 60% manj smrti če se lahko rinejo naprej pred semaforjem? Seveda...
To je zato, ker potem se vozijo le 15km/h več kot ostali, drugače letijo 100km/h in več mimo. Zato je potem to sam plus.

Drugače pa imaš prav in lepo, da jih spustiš mimo. Zakaj pa recimo 50ccm ne spustiš mimo, če motorista? Kakšna kubikaža je meja?

Še glede ledra: to je isto kot pri kolesarjih, pajkičarji, a ne? Sami užitek. To, da je morda zaradi tega en avto manj na cesti in posledično je gužva manjša, vam nekako ne potegne ;).

Toliko o tem, prave sem dočakal (se mi zdi, da ne mislim s tem direkt tebe), uživajte. Jaz grem divjat, je lep dan.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
20.901
590
113
kako en avto, 95% motorostov se vozi za brezveze, kao užitek. Ce hocemo manj guzvein bolj čisto okolje, je potrebno prepovedat vozit se za brezvzeze.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
905
35
28
Seveda ni šans, ker si tisto zabuleno tele, ki srepo zre pred sabo in hoče zase samo ugodnosti. Da bi kakšno omogočil še drugim, takim tudi na kraj pameti ne pade, a ne? Hkrati si pa še sam mirno jemlješ pravico, ki ti je trenutni zakon ne omogoča. Bravo.
Hkrati vse kar vidiš, so samo potencirani negativni primeri. To je tudi vse, kar teleta znajo in se seveda mirno tudi pustijo peljati žejne čez vodo. Da bi pomislil na 99,9% ostalih primerov (kjer očitno že sedaj tudi sam padeš noter), to ti ne gre v bučo. Je treba vse zminirat, ker bo gospod enkrat na 100 let moral počakati ženico, da se skobaca s ceste. Najbolje, da se takrat kar ustreliš ali pa recimo s svojim avtom jo enostavno zgaziš, kaj pa dela na cesti, a ne?
Ok; mkgejver je tele, jaz sem mogoce gujdek, kaj si pa potem ti?
Ok; mkgejver ima buco, jaz imam mogoce tikev, kaj imas pa ti?
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.034
288
83
kako en avto, 95% motorostov se vozi za brezveze, kao užitek. Ce hocemo manj guzvein bolj čisto okolje, je potrebno prepovedat vozit se za brezvzeze.
Bom še na tole komentiral, čeprav sem rekel, da je škoda časa.

Zjutraj v centru Ljubljane, Maribora, Celja je polno motoristov/skuteristov, ki se vozijo v največji gužvi ZARADI UŽITKA. V Rimu recimo isto, vsi se samo zaradi užitka gužvajo med avtomobili.

Gremo naprej: motorist gre v soboto na kavo na Vršič Z UŽITKOM. Brezveze. Prepovedat.
Ti z avtom v soboto ''skočiš'' do morja. Kakšna je razlika v primerjavi s tistim motoristom zgoraj?

Toliko v razmislek. Kot rečeno: niste sposobni pogledat 5cm naprej od svojega nosu in gledate samo za svojo rit.

PS: Jaz sem letos naredil okrog 3.000km z motorjem NAMESTO z avtomobilom. IN NAREDIL SEM JIH Z UŽITKOM. Prepovedat takoj.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
7.517
687
113
Kradem s FB in prirejam, ker paše sem:

Hmm. Klitoris ima 8000 živčnih končičev.
A še zdaleč ni tako občutljiv kot (vegan) motorist na družabnih omrežjih
Sam povem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek