Fedri H&R

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
Dobra roba, v vrhu ponudbe kar dobiš v evropi..
 
Nazadnje urejeno:

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
Eibach imaš sportline in pro-kit! Ti si verjetno gledal pro-kit! Sportline je menda 50/30! Če boš tolko spustil daj še tršat amortizerje!

Eibach so dražje, če se ne motim in res špica... Vendat s H&R pravtako nemoreš zgrešit! Ne pa jemat kakšnih Apex
grin1.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
Kot vidim na strani od Eibacha majo za Omego samo te fedre 30/30 (pro-kit).

Bom dal še obnovit amortizerje pa tršat pri Vugi.
 

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
Vuga je dober ja,...Kolega je tudi tam tršal, amortizerje je poslal kr po pošti, da nebi rabil v NG hodit! Maš pa še Turnška, samo je drag
grin1.gif
 

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Vuga je dobr ... ZA ENO LETO !!! Izkušnje iz štirih avtov! Od tega trije spuščeni in en na original fedrah ! Pri vseh so amortizerji spustil po enem letu ! Sicer je napako odpravil na garancijo, vendar je blo treba it spet v NG, tm še kak kufetek spit, pa kej pojest, pa dopust dat v službi, pa cestnine, pa bencin ... nevem no ..

Tako da, če vse skupaj seštejem, sta turnšek in amortizer še vedno poceni :D

aja .. pa še nekaj .. Na vprašanje zakaj ne uporablja kvalitetnejših materialov ( olja, ... ) je bil odgovor .. zato, ker bi to konkretno podražilo zadevo :S

lp FRooT!
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Kar se tiče H&R vzmeti, se še noben ni pritoževal, pa jih poznam kar nekaj s temi vzmetmi. Seveda tudi čez Eibach nimam pripomb (imam sportline, poznam jih cel kup s sport-kitom in so vsi zadovoljni). Sama bi se odločila za samo -3 cm. Mi deluje nekako najbolj prilagojeno našim cestam.
Kar se tiče Vuge, sama nimam izkušenj, lahko samo rečem, da slišim polno pritožb v stilu predhodnika. Sicer pa, če se spuščaš v predelavo podvozja avta, ki ga misliš voziti vsaj dve leti, se ti kar splača, da vzameš komplet z amortizerji.
 

jaka33

Pripravnik
5. sep 2007
281
0
16
Jest imam na svojem H&R progrestivne vzmeti že 11 let in nobenih problemov.
Sem med tem časom dal tudi enkrat amortizerje obnovit prav Vugi.
Izjava glede H&R vzmeti : "jajca od jajc, zato je pa firma propala"....
Sej je nardil stvar kar solidno, samo moraš vztrajat, da ti nardi kot original, ker
če ne dobiš ven "voz". Je pa tip nakladač do 1000...
 

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
Saj Turnšek pa Amortizer to je ena ista firma... Lastnik se tak piše
wink-1.gif


Vsak pač hvali nekaj druga! To je pri vsaki stvari tak, najboljše da kontaktiraš izbranega izvajalca in se zmeniš!
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Ste mi pa dal zdej za mislit glede Vuge...

3 leta na avtu so njegovi amortizerji cca 20% bolj trdi, drži se konkretno, nobenih problemov..
Imam pač mnenje da če kupuješ setup oz komplet fedri+amortizerji tm do 400eur se bolj splača peljat tršat+drugi fedri.. Isti k, za precej manj denarja.. Računaj da sam montaža fedrov je tm 40eur, Vuga ti pa za cca 120eur in strša amortizerje+usput fedre zamenja..
Drugo so pa ornk gewinde itd..
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.254
269
83
38
Ljubljana
Ja, Vuga reku 150 eur za vgradnjo novih fedrov, obnova amortizerjev + tršanje.

Mi pa predlagal H&R fedre, se dobijo za 200 eur, samo moram še dons ugotovit da nimam "level controla zadaj" oz. Niveauregulierung.

Upam da bo dobro za podvozje omege, glede na to da je ful težka.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Montaža vzmeti je lahko krepko pod 40€ in to s potrdilom o strokovni vgradnji, ki ga potrebuješ pri strokovnem pregledu vozila. Odvisno kako se razumeš s tvojim (pooblaščenim) serviserjem.
grin1.gif
 

Mark

Pripravnik
17. avg 2007
850
5
18
meni se to ne zdi pretirana cena, res pa je da je bila včasih enaka storitev ceneje! Če je to komplet z montažo, tršanje, optika, papirji potem ni pretirano! Samo še do LPP greš in je problem rešen!