Pred nekaj dnevi sem prvič klical asistenco, na cedilu me je pusti Volvo. Gres se za Volvo s80 letnik 2007 D5 motor, avtomatski menjalnik. Avto sem prižgal, sam je takoj povečal obrate na cca 1500, ko sem premenjal v R je premenjal zelo grdo. Prižgale so se lučke in opozorila za motor, za menjalnik, za hladilno tekočino, proti zdrsu vozila. Avtu se je popolnoma zmešalo. Ga ugasnem in prižgem in nič bolje.
Pokličem asistenco in odpeljemo k serviserju. S tako težavo se je srečal prvič, nobenemu ni bilo nič jasno. Ko smo ga pri serviserju hoteli prižgat, se ni hotel, javil je tudi napako na branju ključa. Avto sploh ne ve ali je ključ notri ali ne, volan se nikol ne zaklene, avto ne ve v kateri poziciji je ročica menjalnika. Po 3 urnem poskušanju nam ga je uspelo prižgati. Avto je delal na povečanih obratih cca 1400. Obratomer je čez eno minuto padel na 0, nato je kar narastel na 3000, a avto je ves čas deloval na istih obratih. Pri prižganem avtomobilu je volt meter na akumulatorjju pokazal 10V, napetost ni rasla. Verjetno alternator ne deluje. Okoli akumulatorja je videti malenkost kisline a nevem koliko je stara. Predvidevam da je alternator deloval s povečano voltažo, zato je akumulator zavrel. Ali je možno, da je skurilo še računalnike? Tudi po menjavi akumulatorja se pojavijo iste težave. Je tukaj že imel kdo kakšno podobno izkušnjo. Če je skurilo računalnike, kako to da nimajo nobene zaščite? Vida (obd tester za volvo) pokaže precej napak a iz nobene se ne vidi točno kaj bi bilo. Pokažejo se napake za precej različnih sklopov avta.
Zna kdo pomagati?
Pokličem asistenco in odpeljemo k serviserju. S tako težavo se je srečal prvič, nobenemu ni bilo nič jasno. Ko smo ga pri serviserju hoteli prižgat, se ni hotel, javil je tudi napako na branju ključa. Avto sploh ne ve ali je ključ notri ali ne, volan se nikol ne zaklene, avto ne ve v kateri poziciji je ročica menjalnika. Po 3 urnem poskušanju nam ga je uspelo prižgati. Avto je delal na povečanih obratih cca 1400. Obratomer je čez eno minuto padel na 0, nato je kar narastel na 3000, a avto je ves čas deloval na istih obratih. Pri prižganem avtomobilu je volt meter na akumulatorjju pokazal 10V, napetost ni rasla. Verjetno alternator ne deluje. Okoli akumulatorja je videti malenkost kisline a nevem koliko je stara. Predvidevam da je alternator deloval s povečano voltažo, zato je akumulator zavrel. Ali je možno, da je skurilo še računalnike? Tudi po menjavi akumulatorja se pojavijo iste težave. Je tukaj že imel kdo kakšno podobno izkušnjo. Če je skurilo računalnike, kako to da nimajo nobene zaščite? Vida (obd tester za volvo) pokaže precej napak a iz nobene se ne vidi točno kaj bi bilo. Pokažejo se napake za precej različnih sklopov avta.
Zna kdo pomagati?