DSG, da ali ne?

CLIO15

Majstr
1. nov 2007
6.336
283
83
No saj Avto Jarc je uradni vw servis.

Povprašaj še po podeželju okrog Ljubljane je lahko ceneje.
 

AvtoFun

Majstr
29. dec 2007
14.149
384
83
Tudi meni se počasi bliža interval menjave na S-tronicu (0CK menjalnik), pa še razmišljam kam ga naj peljem. Namreč nekaj kolegov je menjavalo olje na enakem avtomobilu pri različnih serviserjih. Da ne omenim da jih je večina začela po domače rečeno googlati oz. se učiti kje sploh je kak čep itd. Meni se zdi zadeva kar kompleksna, nevem če ti lahko kvalitetno storitev opravi ravno vsak bedak. Uradni postopek je v prilogi!
 

Priponke

Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
8.166
833
113
Da ne omenim da jih je večina začela po domače rečeno googlati oz. se učiti kje sploh je kak čep itd. Meni se zdi zadeva kar kompleksna, nevem če ti lahko kvalitetno storitev opravi ravno vsak bedak. Uradni postopek je v prilogi!
kaj točno je tu narobe? Niso vsi vsevedi, da bi vse na pamet vedli za vse avte. Guglanje ti vzame 3 minute. Predn pa pol avta napamet raztaviš, da čep najdeš je pa "malo" več.
Postopek je pa čisto osnovn. čez eno lukno teče ven čez drugo naliješ dokler prek ne steče. Je pa dokaz jebanja folka v glavo. Namesto, da bi en jeben šrauf na karter dali in si v parih sekundah fertik. Ne tu je treba celo pumpo ven šraufat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

Cash

Majstr
19. avg 2007
6.477
375
83
Kaj je tu tocno narobe? Se hecas? Ce bo mehanik na mojem avtu prvic v svoji karieri menjal olje v DSG-ju, mu niti ne bi pustil, ker prvic lahko tudi jaz sam zamenjam doma, ampak, ce pa ze peljem k mehaniku, pricakujem, da to zna, ne pa, da grunta, kako pa kaj, edino, ce sem te narobe razumel....?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
8.166
833
113
kot sem napisal noben poseben postopek menjave ni. Al ti misliš, da se mehanik rodi pametn in ve vse. Ma sprogramirane avte za 50 let vnaprej vse do zadnjega šraufa. Jaz bi se bolj bal mehanika, ki ne bere navodil, kot takega ki jih
 

Cash

Majstr
19. avg 2007
6.477
375
83
Zato pa so izobraževanja, da se stvar pravilno nauči in ne, da se uči na avtih od stranke, potem pa, če kaj shodi, pa, nisam bio ja...
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.234
382
83
Zato pa so izobraževanja, da se stvar pravilno nauči in ne, da se uči na avtih od stranke, potem pa, če kaj shodi, pa, nisam bio ja...
To sicer drži.
A na pooblaščencu bi pa pustil nekomu, da ti prvič menja olje v DSG? Ker tudi tisti je enkrat moral prvič, ali ne?
Recimo mehaniki imajo običajno dostop do navodil za posamezne postopke in če SLEDI tem navodilom, ne pa nekaj na pamet dela, ne bo nobene panike, če to prvič dela. Seveda pa z izkušnjami pridobi še in lahko kaj hitreje ali pa morda celo bolje naredi.
 

Cash

Majstr
19. avg 2007
6.477
375
83
Na pooblascencu so imeli nujno izobrazevanje in niso delali nekaj na horuk prvic. Na izobrazevanju jim je predstavnik iz Dojcelanda pokazal pravilen postopek, kako se menjuje olje na DSG-ju. Vsakemu naslednjemu novemu mehaniku pa so sodelavci pokazali pravilen postopek.
Da pa nekdo odpre delavnico in se na strankinih avtih uci, kako pa pa kaj...no, takega nacina pa zal ne podpiram
 
Nazadnje urejeno:

igi

Fizikalc
13. okt 2007
4.113
47
48
Celje
Obišči stran
Na pooblascencu so imeli nujno izobrazevanje in niso delali nekaj na horuk prvic. Na izobrazevanju jim je predstavnik iz Dojcelanda pokazal pravilen postopek, kako se menjuje olje na DSG-ju. Vsakemu naslednjemu novemu mehaniku pa so sodelavci pokazali pravilen postopek.
Da pa nekdo odpre delavnico in se na strankinih avtih uci, kako pa pa kaj...no, takega nacina pa zal ne podpiram
Ne vem al sem jst kej narobe razumel... je Luka lepo povedal, odpreš čep, spustiš olje ven, naliješ frišno.
Kaj bi naj tukaj mojster prej treniral na maketi? Pa saj ni možganska operacija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Cash

Majstr
19. avg 2007
6.477
375
83
Ce imas ze zelo dotrajano olje noter, ki ni bilo menjano ze zelo dolgo casa, se tak postopek odsvetuje...Menda dajo se prej neka cistila noter in potem komplet frisno olje. Ce redno menjujes olje, se lahko po takem postopku menjuje, vendar, menjavanje na 60kkm je ravno zaradi tega, ker na pooblascenih servisih menjujejo klasicno, kjer nekaj olja vedno ostane noter in zato je pac cikel menjave na 60kkm. Po TE metodi lahko pride do cukanja menjalnika
 

luka51

Guru
16. avg 2007
8.166
833
113
Zato pa so izobraževanja, da se stvar pravilno nauči in ne, da se uči na avtih od stranke, potem pa, če kaj shodi, pa, nisam bio ja...
Ti dejansko verjameš v to, da je vsak zaposlen na pooblaščencu šel čez vsa šolanja za vse modele? Reči da se hecaš, prosim.

In kaka razlika je če Blaž iz pooblaščenca bere servisna navodila ko prvič dela, Franca iz sosednje vasi pa "zgugla" servisna navodila in nardi. Mogoče celo Blaža pokliče in mu razloži postopek. Včasih še orodje posodi. Ker tudi Blaž ni kreten in se zaveda da ko fuša popoldne bo kdaj kaj za zrihtat kjer mu bo Franca povedal kako in kaj. Ja si lahko misliš, tudi mehaniki so prijatelji in si med sabo delijo nasvete.
Ampak ja eni bodite zaljubljeni v svoje nadavte ki so nekaj posebnega in se jih lahko dotaknejo samo roke izučenih strokovnjakov na pooblaščenih servisih. Ker konec koncev Franca ki je že druga generacija v delavnici itak nima pojma. Jedva loči med 13 klučem in torx šraufom. Sicer pa kaj bo te Franca on ma itak samo 3 letno poklicno.
To je to iz moje strani, vi pa delajte znanost še naprej iz osnovnih opravil ki se dnevno delajo po servisih.
In ne tudi na klasičnem avtomatu olje menjat ni nobena raketna znanost (vsaj dokler alteraši ne začnejo pametovat. Takrat pa stvari postanejo resne in zakomplicirane)
 

Cash

Majstr
19. avg 2007
6.477
375
83
Na uradnih servisih ponavadi menjavajo olje na DSG-ju ljudje, ki obvladajo stvar, saj imajo vse normirano in ni casa za iskanje tega in tega sraufa po netu...novi mehaniki so pa zraven in opazujejo postopek ali pa tudi njih posljejo na izobrazevanje. Da bodo pa na uradnem servisu brskali po Googlu, kako se menjava olje na DSG-ju, pa mislim, da se ne dela tako.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

luka51

Guru
16. avg 2007
8.166
833
113
Saj tudi Franca ne išče po guglu btw. Obstajajo take baze podatkov kjer imaš vse po korakih. Vsakega ki ima 5 minut časa pa tudi na pooblaščenem ne pošiljajo na izobraževanja. Kdo bo plačal to?
Prav smilite se mi eni v kakem paralelnem vesolju živite. Kaj vajenci na pooblaščenem so tam da malco hodijo iskat in delavnico pometajo? To si tak niti v najhujši mori ne upate predstavljat da se vajenec vašega avta dotakne. Ker vaš DSG lahko šraufa samo človek z 35 let izkušenj na DSG menjalnikih.
Mater ej 100 bolj zahtevnih popravil dela Franca redno a vi bi nardili iz menjave olja nek proces ki so ga sposobni opravit samo redki izbranci. Tako imenovana avtomehanična elita.
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.234
382
83
Na uradnih servisih ponavadi menjavajo olje na DSG-ju ljudje, ki obvladajo stvar, saj imajo vse normirano in ni casa za iskanje tega in tega sraufa po netu...novi mehaniki so pa zraven in opazujejo postopek ali pa tudi njih posljejo na izobrazevanje. Da bodo pa na uradnem servisu brskali po Googlu, kako se menjava olje na DSG-ju, pa mislim, da se ne dela tako.
Prosim, da teh norm ne omenjaš. Neodvisen mehanik mi je zadevo zrihtal v 4ih urah, norma na pooblaščencu 9 ur.
Je pa res, da nima zadaj 10 tajnic in fikusov za nahraniti.
 

Vojnik

Fizikalc
16. apr 2017
445
160
43
Prosim, da teh norm ne omenjaš. Neodvisen mehanik mi je zadevo zrihtal v 4ih urah, norma na pooblaščencu 9 ur.
Je pa res, da nima zadaj 10 tajnic in fikusov za nahraniti.
Seveda je neodvisni mehanik to popravil po enakem postopku, kot predpise proizvajalec, ki nima pojma, zakaj je potrebnih 9 ur. Ker proizvajalec uporablja iste norme za garancijska popravila (se pravi, gre za strosek proizvajalca), je ta proizvajalec res bedak, da placa pooblascenu serviserju, ki ga je sam solal 9 ur, ko pa zna neodvisni mehanik to narediti v 4 ura. Ti, ti, nesposobni pooblascenec.

V praski je seveda neodvisni serviser zadevo popravil po drugacni metodologiji, kot jo predpisuje proizvajalec. Ker je neodvisni serviser ugotovil, da zna to narediti bolje in hitreje od pooblascenega serviserja in da proizvajalec vozil res nima pojma, da popravilo predpise na nacin za katerega je potrebnih 9 ur.

Seveda je proizvajalec razliko med dejanskim casom, torej 4 ure in standardom proizvajaca (9 ur) namenil teh 5 ur za tajnico in fikuse.
 

sad

Majstr
24. avg 2007
10.234
382
83
Pameten si, vse veš. Čestitam.
BTW: ta neodvisni servise je prej delal na pooblaščencu te znamke. Pa ne kot fikus ;).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik