DSG, da ali ne?

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.136
4
38
da še malo zaspamate forum
, mi povejte po možnosti iz lastnih izkušenj, če je res tako pokvarljiv, kot nekateri govorijo?

hvala
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
11.501
170
63
kod Džej-Zija
Na splošno ne bom pametoval, ker ne poznam statistike, ima pa en frend DSGja, tistega prvega šeststopenjskega, vgrajenega v Tourana 2.0 TDI (140 KM) in z njim nima niti najmanjših težav. Seveda pa avto redno in primerno servisira.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.136
4
38
pa sej se meni tudi zdi čudno, ampak že dva mehanika v enem dnevu sta mi rekla samo dsg-ja ne...sicer mi je tako vseeno saj bi imel 4 leta garancije, ampak sta mi dala misliti... aja pa kupil bi 2011 model 7 stopenjskega
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.136
4
38
ja sej kak se vozi vem, sem jih vozil, trenutno me zanima samo pokvarljivost le teh
 

XXXL

Fizikalc
9. sep 2007
6.440
41
48
Jaz imam DSG, na 1.8TSi mašini. Poezija, včasih pa pain in the ass... Prestavlja super hitro, lahko tudi z obvolanskimi tipkami, ima pa tudi svoje hibe... kdaj se zgodi, pri počasnem premikanju, ko se kolona recimo premika zelo počasi, 5-10km/h, da začne grdo cukati... in ni druge, kot da pritisnem zavoro in ponovno rahlo pospešim... In tudi zjutraj, ko je mrzlo, se mu včasih dogaja... noče prestaviti iz 2. v 3. prestavo, enkrat mi je tudi vrgel iz 3. v 2. in nato še v 1.... Na servisu niso našli nobenih napak, niti glede cukanja, niti glede prestavljanja (ali ne-prestavljanja...).
Na kratko, če potegnem zaključek, se mi je zdel tiptronik v 530d BMW-ju precej bolj uglajen, ta pa nekako boljši za športno vožnjo, bolj odziven... Zaenkrat cca 30.000km, okvare (še) ni bilo...
 

jernejd

Pripravnik
2. sep 2007
915
8
18
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
da še malo zaspamate forum
, mi povejte po možnosti iz lastnih izkušenj, če je res tako pokvarljiv, kot nekateri govorijo?

hvala
Jaz imam golfa 2.0TDI, 220kkm, bp. 2.0TFSI jih ima pa 40kkm, tudi bp.Upam, da bo tako tudi ostalo.

Aja, menjalnik v TDI se obnaša enako vzorno kot pet let nazaj, ni občutiti teže let in kilometrov.

Jernej
 

tomi

Majstr
1. sep 2007
10.531
492
83
35
MB
mehaniki odsvetujejo zato ker:

1. ne poznajo zadeve
2. se bojijo da bojo mogli popravlat
3. ne poznajo zadeve
....
99. ne poznajo zadeve
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
0
36
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
da še malo zaspamate forum
, mi povejte po možnosti iz lastnih izkušenj, če je res tako pokvarljiv, kot nekateri govorijo?

hvala
Jaz imam golfa 2.0TDI, 220kkm, bp. 2.0TFSI jih ima pa 40kkm, tudi bp.Upam, da bo tako tudi ostalo.

Aja, menjalnik v TDI se obnaša enako vzorno kot pet let nazaj, ni občutiti teže let in kilometrov.

Jernej
Pa si imel kdaj mogoče takšne težave kot jih piše XXXL pred tabo?
 

jernejd

Pripravnik
2. sep 2007
915
8
18
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
da še malo zaspamate forum
, mi povejte po možnosti iz lastnih izkušenj, če je res tako pokvarljiv, kot nekateri govorijo?

hvala
Jaz imam golfa 2.0TDI, 220kkm, bp. 2.0TFSI jih ima pa 40kkm, tudi bp.Upam, da bo tako tudi ostalo.

Aja, menjalnik v TDI se obnaša enako vzorno kot pet let nazaj, ni občutiti teže let in kilometrov.

Jernej
Pa si imel kdaj mogoče takšne težave kot jih piše XXXL pred tabo?
Ne. Sem pa bral test Tourana 2.0TDI in pasata 140KM, ki naj bi nekaj cukala oziroma mislim, da je Touran celo "crknil" pri speljevnanju. 170KM pasat je pa baje pesmica. Kakorkoli, z golfom V in tem menjalnikom ni nobenih težav, po toliko kilometrih ne vidim razlike v delovanju med novim in starim avtom, torej ni mrtvih hodov, zamud pri menjavi ali kaj takega...

Jernej
 

Utisevalec

Majstr
12. nov 2007
12.766
433
83
DSG je še vedno robotiziran menjalnik s sklopko, sploh pri speljevanju (naprej, nazaj) ima hibe robota .. to je digitalno delovanje! Novejši 7-stopenjski imajo to malce bolje rešeno (ne vem ali je prva prestava bolj kratka ali kje je fora?!), ampak še vedno daleč od klasičnega avtomata, ki ima konverter navora.

Torej, ko ima motor manj kot štandgas in se ti voziš mora menjalnik upravljat "drsečo sklopko" kar pa ni tako enostavno (sploh ker imajo DSGji "trde" sklopke). To pomeni da včasih malce cuka, lahko celo crkne (!!!), včasih pa nenadzorovano popusti/pospeši. Recimo parkiranje na mm je tipičen primer kako lahko menjalnik slabo deluje!

V normalni vožnji pa deluje OK oz. zelo dobro, sploh ker je dokaj uglajen, hiter in pa nima "ladijskega efekta".

Zanesljivost? Trenutno je na trgu že par različnih generacij teh menjalnikov, ene so imele težave. Novejši mislim da jih nimajo, samo težko je rečt. Vsekakor pa to ni menjalnik za daljše obdobje, ker bo slejkoprej kaj crknilo (ko crkne menjaš menjalnik) .. za avto do 200k km pa mislim da ni problemov in pomislekov za nakup!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.448
2
38
kakšno digitalno delovanje?
Novejši ima 7 stopenj in suhi lameli, 6 stopenjski pa lamele v olju.
ladijskega efekta ne more imeti ker je vsa finta tega menjalnika da ima ob menjanju prestav neprestano vlečno silo na kolesa, zarad tega ima dve sklopki.
še posebej ta novejši ni nek problematičen večji problem je bil multitronik, vsekakor pa je večja možnost okvare kot pri klasičnem menjalniku, optimalen pa je za športne izvedbe.
 

Utisevalec

Majstr
12. nov 2007
12.766
433
83
Še vedno je digitalno delovanje oz. da se bolje izrazim nima analogne vmesne stopnje med prestavami. Kar pri normalni vožnji ni problem, je pa problem pri speljevanju oz. počasnem premikanju.

Nikjer ne trdim da ima DSG ladijske efekt, slabo bereš. Klasični avtomat ima ladijski efekt, kar pa tudi pomeni da je možno voziti tudi s hitrostjo "med" prestavami (oz. vožnja s hitrostjo manjšo od min. obratov prve prestav je čisto enostavna, moč se dozira "zvezno"), medtem, ko DSG tega ne pozna!
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.448
2
38
če elektrohidravlika ki vklapla sklopko ne deluje pravilno pol lahko malo cuka to je normalno ker to "avtomatik" to se strinjam