DSG, da ali ne?

SJTV1

eV12
18. jul 2007
16.708
247
63
www.adriamedia.si
To, koliko je avto prijazen pri vožnji z drsečo sklopko, ni problem DSGja samega, amapk le kontrolne elektronike in kvalitete aktuatorjev. Obstaja cel kup menjalnikvo, kjer računalnik krmili sklopko, pa s tem nimajo težav - p tudi lepo število takih, ki to imajo. Suha ali mokra sklopka nečeloma nimata veze, razlika med njima je le, kdaj avto prične lezti naprej - takoj, ko popuščaš zavoro (mokra) ali šele, ko doddajaš plin (suha). Pri obojih so dobre in slabe rešitve.
Posploševat pa nima smisla ...
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
0
36
Kako pa je pri DSGju z menjavo sklopke? Se obe obrabljata enako? Je sklopka pri DSGju bolj obremenjena ali manj v primerjavi z klasičnim ročnim menjalnikom?

In če se mora menjati sklopka zaradi izrabe ... se menja samo ena ali obe in koliko to znaša cenovno?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.448
2
38
načeloma bi morala zdržati več ker sta dve, ena za sode in ena za lihe prestave,
Menjat moraš itak obe naenkrat,
Pri kamionu MB Actros ki ima skoraj identičen menjalnik, se niti lamele posebej ne dobijo, potrebno je posebno orodje za montažo ki ga dobiš zraven, cena kompletne lamele pa je več kot enkrat večja v primerjavi z enolamelno sklopko.
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Jaz osebno niti ne vem zakaj bi se s tem sploh ubadal. Avtomatski menjalnik je res užitek sploh ti razni tiptronici in DSG-ji, ampak osebno se jih pa izogibam. Kot je že bilo povedano stroški če crkne so zelo veliko, raje za ta denar kupi kakšno bogatejšo opremo. Če crkne ročni menjalnik ga zna bolj ali manj vsak vaški mehanik popraviti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
34.836
602
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
mehaniki odsvetujejo zato ker:

1. ne poznajo zadeve
2. se bojijo da bojo mogli popravlat
3. ne poznajo zadeve
....
99. ne poznajo zadeve
pa poznaš koga ki to za "normalen" denar zna popraviti.
že mehaniki za klasične avtomatike so zlatarji, tule pa še teh zlatarjev ni veliko, in znajo samo menjat.
oziroma je tako narejen da se ne da popravljat ampak menjat (koliko menjalnikov so pooblaščeni popravili in ne zamenjali?)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.448
2
38
menjat se da bolj malo, niti na servisu se ne da naročiti posameznih komponent. Bili so že hudi problemi pri Lupo 3L kjer je menjalnik crkoval, tam stane samo nova hidravlika za menjalnik dobrih 1000 eur
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.699
2
36
Kako ni pomagalo? Kako naj ti pomagamo, ce se moras odlociti recimo med lepo zensko, ki dobro seksa in povprecno, ki dobro kuha. Vsakemu svoje.


Obstaja vsaj en tuj forum na temo pokvarljivosti dsg menjalnikov, podobno kot dva za renojev dci motor


Jest ga v novem Polu nisem vzel, bi pa klasicno avtomatiko s pretvornikom navora takoj.
 

blazko

Fizikalc
21. sep 2007
6.548
5
38
Mah daj, več tvegaš vsak dan, ko hodiš po cesti, ješ hrano iz bogvekje, športaš... pri avtu pa je večja verjetnost, da ti na AC raznese gumo, kot pa da zaruži DSG. In prvo je veeeeliko večji problem. Veš koliko je ostalih sklopov v avtu, ki lahko crknejo? Sicer s seboj večinoma potegnejo manjše stroške, je pa verjetnost crka toliko večja.

Imo je to dilema pri nakupu rabljenega vozila, novega pač ne.

Sicer pa: a si testiral tudi bočno parkiranje na knap, izvoz iz parkirišča z avtomobili parkiranimi počez, postrani... oz. drckanje naprej-nazaj po par 10cm, 10x zapored?

In še Q: kaj je za ena zadeva, ki jo z DSGjem špilajo wannabe dirkači in ki je smrt za menjalnik, oz naj je ne bi izvajal večkrat (zapored?), nek power start ali drseči start ali kaj? Pred časom sem to parkrat prebral pa mi nikoli ni bilo jasno, za kaj gre?
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
0
36
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
mislim, d bom kr šaltera uzeu, nimam cajta za probleme
Lej, jaz nisem VW,Audi itd. fan, prej obratno, ampak tale DSG je super zadeva. Pa če bi kupoval nov avto bi ga zagotovo vzel. Je pa tudi res, da pa če bi kupoval rabljenega, da bi se raje izognil ... hinavsko ane?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
34.836
602
113
pri taščici
koliko je "problema" da dsg nadomestiš s klasiko.
ker rabljen dsg bo cenejši kot klasika, ko škripne, pa najdeš rablejno klasiko in kozolec ter menjaš.
še vedno čakam tomijev odgovor s seznamov mehanikov ki šravfajo dsg. pooblaščeni jih namreč ne.
 

tomi

Majstr
1. sep 2007
10.531
492
83
35
MB
to se ne dela ker:

je v sloveniji registriranih 1 mio avtomobilov, kolk od tega je avtomatiko ? 1-2 % ? nevem ugibam, pa en promil od teh se pokvari (predvidoma) in preprosto ni razloga, da bi nekdo se izobraževal pa nabavljal orodje pa vedel o vseh avtomatikih vse, da bo pol tiste 3 na leto šraufal


kot so rekli že prej, načeloma nima kaj bit, če maš pizdarijo pa jo maš v vsakem primeru
 

jernejd

Pripravnik
2. sep 2007
915
8
18
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
shiiiiiit nč mi niste pomagal
Jaz sem imel prej ta močnega R Clio. Pa sem za foro peljal golfa z DSG. In sem naročil takoj, navkljub papirni konjenici renaultovega strojčka. In še po 6 letih, kolikor je prvi star sedaj, se mi usta razlezejo v nasmeh, ko speljem in začne menjati gor. Kakšno cukanje neki, stvar dela tako kot mora! Avto ni crknil niti enkrat, pa jih ima 220k in se veliko vozim po mestu! Ko spustiš zavoro, spelje točno tako kot je treba. Nič ne cuka, poskakuje, pogrkuje. Spustiš nožno zavoro, čez pol sekunde se začne premikati, pohodiš gas in avto suvereno odpelje. Če pohodiš do konca, se prikaže rumena lučka ASR, če pa z občutkom, si pa takoj v šesti prestavi in se (brez cukanja) pelješ s cca 70km/h. Poezija

Jernej
 

miha_zd

Pripravnik
7. jan 2010
535
0
16
Maribor
Dejstvo je, da so ti novejši avtomatski menjalniki (predvsem nemški) čista poezija. Ampak strošek, ki je s tem povezan, če pride do okvare je za nekatere (tudi zame osebno) prevelik rizik. Lahko da se ne zgodi nič, lahko pa crkne in imaš enormne stroške.
 

tomi

Majstr
1. sep 2007
10.531
492
83
35
MB
pol boljše da nehaš hodit, veš kolko pride umetna kolena .. al pa kolk