delovna temperatura motorja

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Kaj lahko vpliva na to, da se mi motor v avtu ne ogrej edodelovne temperature? Temperatura gre samo do 1/4, ne pa do 2/4 kot bi morala. Poraba ni nič večja kot ponavadi.

Gre za VW 1.9 TDI motor, 85 konjev ..
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Meni se je to pri enem avtu zgodilo, ko sem zračni filter zamenjal za športnega. Drugače pa so mrzli dnevi tukaj, voda se ne segreje tako visoko, kot prej.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
36
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Si me glih spomnu (če si lahko sposodim tvojo temo
redface-1.gif
)- meni pa (avto iz garaže) cagar prvo pride do prve črtice, nato pade na 0, potem naraste na 2 črtici, spet pade na 0, nato pa počasi narašča do sredine (90°C?).
To se mi dogaja sedaj kak mesec (nevem točno). Avto, dokler je mrzel (oz. se cagar ne začne premikati), se ga ne tišči v obrate, vozi do 3K rpm, do teh 3k se prihaja počasi (torej, ni gasa do konca, pa šaltanje pri 3k obratih, ampak počasno pospeševanje).

Je komu kej jasno, kaj bi to lahka blo?
rolleyes-1.gif
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Amm...ko voziš ti pade cagr dol, ko stojiš gre proti 90? Če je tako, je termostat ostal odprt.

Btw tudi pozimi se mora cagr dvignit na 90 ne glede na zunajo tempreturo. je pa tako, da ko nam v avtu kaže sredino (90) dejansko ni tolikšna temperatura, amapk je večinoma okoli 85.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Tako je, če avto stoji na mestu in se segreje na delovno temperaturo BP med vožnjo pa temperatura pade, potem je kriv termostat. Ta je ostal v (pol)odprtem položaju.

Če se temperatura tudi ob stanju na mestu ne dvigne je lahko fuč senzor za merjenje temperature ...

Obe težavi sta "manjšega" pomena, je pa res da se sedaj v zimskem času z mrzlim motorjem poraba lahko občutno dvigne. Dolgoročno tudi ni dobro za sam motor ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
običjno jeporblem...ali ti je crknil senzor temeprature.....(najpogosteje)...pride te 42 EUR.

ali pa je zaštekal termostat, ki je stalno v odprti opciji....ta je cenejši, vedndar je problem priti zraven (smotrno ga je menjati pri m enjavi jermenov..takrat se ga zamenja 'spotoma'.

se ti kdaj zgodi da ti kazalec temperature kajposkoči....npr. pade na 'nič' pa čez čas spet nazaj..oz. kaže 1/4 potem pa skoči na normalno del. temperatureo..in nato spet nazaj? Če ja..potem je definitivno ta senzor.

Ali je termostat pa se ugotovi, da takoj po štaratu hladnega vata (ko se le ta začne ogrevati) držiš cevi, ki grejo na hladilnik....če se začnejo segrevati potem je fuč termostat (ker v štatrtu mora krožiti voda zgolj po motorju - in ne še čez hladilnik).
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Potem mi je očitno šel termostat. Meni se "cagar" postavi na 1/4 in tam stoji dokler ne ugasnem avta.

Pri porabi se mi nič ne pozna. Sem pa opazil, da avto - tudi ko je motor ogret - v nizkih obratih cuka .. no .. ga hoče ... Če bi bil motor mrzel, bi bilo ok .. tako pa mi to dela takrat, ko je ogret .. me naj skrbi? Al je to spet zaradi termostata? ..
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Citat:
Uporabnik kripo pravi:
Potem mi je očitno šel termostat. Meni se "cagar" postavi na 1/4 in tam stoji dokler ne ugasnem avta.

Pri porabi se mi nič ne pozna. Sem pa opazil, da avto - tudi ko je motor ogret - v nizkih obratih cuka .. no .. ga hoče ... Če bi bil motor mrzel, bi bilo ok .. tako pa mi to dela takrat, ko je ogret .. me naj skrbi? Al je to spet zaradi termostata? ..

Jah sej motor v bistvu ni ogret, to je problem .. voda kroži do hladilnika in se tam hladi. ČE bi termostat deloval pravilno bi voda šla do hladilnika šele ko bi se avto začet pregrevat oz. bi krožila tako da bi imela vedno 90C. Sedaj ko je mraz se to lahko pozna tudi s cukanjem, glasnostjo in še čim .. poleti je manj očitno.

Samo med stanjem na mestu mora priti kazalec do polovice! Če stojiš še malo dalj časa pa se mora vključit tudi ventilator. Če se ob vključnem ventilatorju kazaleč še vedno ne dvigne potem je šel senzor ...
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
36
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Ne ne, jaz to govorim, če se vozim. Če se avto normalno segreje, če stojim na mestu s prižganim motorjem, bi pomoje porabu kar nekaj xy minut, da bi ugotovil
smile-1.gif
.

Govorim samo, ko se vsedem v mrzu avto, prižgem in odpeljem. Med vožnjo ponavadi spremljam hitrost, obrate, cagar za tank ter temperaturo.

Ko sem prvič to opazil, je bla kr komedija. Najprej je bil malo dvignjen, kasneje, ko sm pogledu, pa na 0. jz sm samo
13.gif
.
Sm včeri hotu snemat, ko sm se pelu v Višnjegorski klanc, pa je lih enmu čehu pred mano (dejansko Čeh in ne butast slovenc
grin1.gif
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
584
7
18
Meni avto že od začetka(5let) dela tako, da mi med vožnjo po ac pride le do1/4 celotnega območja, od oka bi skepal na 1/2 med 60-90 = 75c. Na mestu pa pride prek 90 in se tudi vent vklopi. Poraba pa normalna, tako da.. ?
 

absistem

Pripravnik
3. sep 2008
550
0
16
Ljubljana - Vič
Podobne težave imam jaz na škodinem 1.6 motorju, wv grupa...

Po menjavi termostata in stikala (nekaj v tem stilu, ker je avto že začel kuhat) so se mi po določenem obdobju spet začele težave in sicer da ko sem dal kontakt je kazalec takoj poskočil na rdeče polje (avto sploh ni bil vožen). Tokom vožnje je padel tisti kazalec na pravo pozicijo, kar iz nenada. Ko sem že bil pri temu da peljem avto na servis pogledat kaj je narobe, sem opzail da teh težav ni več.. sem pa opazil zdaj da se motor težko segreje in ko vozim se stikalo kar pomakne do dna, kot da ne bi vozil...Tiste stalne delovne temperature ni skoraj nikoli...
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Mene tudi tale zadeva daje.
Zadnje čase opažam, da se mi T redko kdaj povzpne na 90 stopinj, če pa že, pa hitro pade na cca 80 oz. malo manj (po števcu). Zraven še občasno malo cukne med prestavljanjem iz 2. v 3. prestavo pri 2200 obratih. Senzor za T vode sem že menjala ene 2 meseca nazaj, tako da verjetno v tem ni več problem. So mi pa na servisu rekli, da se ob okvari na termostatu ponavadi pojavi lightshow pri števcih, kar se pa meni ni (nobena lučka ne gori). A bi lahko bilo še kaj drugega kot termostat?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Termostat ali termostikalo. Drugega načeloma ne more bit. Sem pa tudi sam ugotovil podoben "problem". Namreč v tem letnem času, pri prižgani klimi, (ki je btw skoz prižgana), temperatura motorja obtiči na 80 stopinj. Ne pride do 90. Če pa klimo ugasnem, pa temperatura naraste in obstane na 90 stopinj... Narobe ni nič, pač tako to je ....
grin1.gif
 

vacant

Pripravnik
13. okt 2008
250
0
16
slovenija
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Meni se je to pri enem avtu zgodilo, ko sem zračni filter zamenjal za športnega. Drugače pa so mrzli dnevi tukaj, voda se ne segreje tako visoko, kot prej.

Mrzli dnevi se še začeli niso.
Kazalec za temperaturo mora biti vedno, povdarjam vedno, ko se avto segreje, na cca 90 st.C. Neglede na zunanjo temperaturo. Odstopanja so možna toliko kot instrumenti in termostati lažejo.
Če imaš temperaturo motorja na 1/4, potem ti tudi kabine ne bo segreval, kot bi bilo potrebno. Ko bo mraz pošteno pritisnil , boš to občutil. Ker boš naredil mnogo kilometrov, da se boš segrel v avtu.
grims-1.gif