delovna temperatura motorja

mariombb

Pripravnik
21. sep 2007
179
0
16
še zna kdo meni svetovati kje bi bil problem - namreč kazalec za temperaturo je večina časa "mrtev". včasih se dvigne na 70stopinj amapk potem takoj pade...in to je vse..večinoma ne reagira, včasih pa ga malo (milimetsko) vleče navzgor ampak izgleda tako kot bi ga nekaj blokiralo da se ne more dvignit.

porabe večje nisem opazil, kabina se dokaj hitro segreje, kadi ga po par minut vožnje tudi ne...

gre pa za avto daewoo nubira.

če je termostat - ga je pri tem avtu težko zamenjati?
 

mariombb

Pripravnik
21. sep 2007
179
0
16
kako pa se to najenostavneje ugotovi?
je še kakšna druga varianta kot priklop na računalnik?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
menjava senzorja "napamet", seveda ce ni predrag, sicer tester.Lahko bi bil tudi stevec vendar malo verjetno.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.298
62
48
Poglej v avtodata kolikšna mora biti upornost temp. senzorja pri temperaturi 20°C in pri temeraturi 90°C. Nato pomeri senzor in boš videl ali je dober ali zanič.
 

mariombb

Pripravnik
21. sep 2007
179
0
16
danes sem mehaniku opisal ta problem in je rekel da je sigurno napaka v stikalu senzorja za temperaturo in da naj kupim samo to stikalo.

kaj menite? bo držalo?

sem pa preveril cene, termostat je 7eur, senzor pa 12eur - ni nek strošek pa vseeno...
 

vacant

Pripravnik
13. okt 2008
250
0
16
slovenija
Menjaj oboje.
zmaga.gif

Dogovori se, če to ni to, prideš nazaj!
 

vacant

Pripravnik
13. okt 2008
250
0
16
slovenija
Seveda je možno menjati "samo" stikalo. A če se vrneš kasneje menjat še termostat, boš še enkrat plačal delo.
Za delo ti bo "vedno" vzel kakih 20 €.
In ker se meniš z enim določenim serviserjem, ki ti reče ali - ali. Je po moje bolje da menjaj oboje in ga drži za besedo, da ni kaj drugega, ker boš v tem primeru vse skupaj reklamir.
Tako pač jaz razmišljam.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
36
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Si me glih spomnu (če si lahko sposodim tvojo temo
redface-1.gif
)- meni pa (avto iz garaže) cagar prvo pride do prve črtice, nato pade na 0, potem naraste na 2 črtici, spet pade na 0, nato pa počasi narašča do sredine (90°C?).
To se mi dogaja sedaj kak mesec (nevem točno). Avto, dokler je mrzel (oz. se cagar ne začne premikati), se ga ne tišči v obrate, vozi do 3K rpm, do teh 3k se prihaja počasi (torej, ni gasa do konca, pa šaltanje pri 3k obratih, ampak počasno pospeševanje).

Je komu kej jasno, kaj bi to lahka blo?
rolleyes-1.gif


No, včeri je bil avto na testerju-je pokazal napako na toplotnem senzorju, EGR ventilu, ter še neki, sam se ne spomnm kaj. Senzor se bo menjal, pa potem pogledal, če bo tester še kej javil. Potem se bo pogojno menjalo še EGR ventil...
In smo spet v strošku...
grin1.gif
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
ksz..

lažem .. ko pravim, da nimam večje porabe ..

20% večja je!! Če sem pšrej za 20€ prevozil cirka 400km, jih zdaj le okoli 320! .. pa še pocenil se je dizel .. bo treba čimprej popravt tole zadevo
frown-1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.347
379
83
A niso bili starejši TDIji zelo "učinkoviti" in je temperatura med vožnjo v nižjih obratih padla? Se spomnim, da so to pred leti zapisali tudi v enem testu. In dodali, da jih je že kar malo zeblo
smile-1.gif
Potem pa so tem šparovčkom začeli dodajat grelce.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Voznja z nizjimi obrati nikakor ne pade, se pa motor pocasi ogreje zato so mu dodali grelec.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Mene tudi tale zadeva daje.
Zadnje čase opažam, da se mi T redko kdaj povzpne na 90 stopinj, če pa že, pa hitro pade na cca 80 oz. malo manj (po števcu). Zraven še občasno malo cukne med prestavljanjem iz 2. v 3. prestavo pri 2200 obratih. Senzor za T vode sem že menjala ene 2 meseca nazaj, tako da verjetno v tem ni več problem. So mi pa na servisu rekli, da se ob okvari na termostatu ponavadi pojavi lightshow pri števcih, kar se pa meni ni (nobena lučka ne gori). A bi lahko bilo še kaj drugega kot termostat?

Danes so pri Škerjancu baje ugotovili, da je verjetno šla vodna pumpa. A je to možno?
rolleyes-1.gif
 

barracuda

Pripravnik
21. nov 2008
88
0
6
Takžne zanke daje avto ko je crknil termostat.
Dela ni dosti, termostat pa tudi ni tako drag.
Če si vešč si lahko menjaš sam.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Citat:
Uporabnik leprotto pravi:
Mene tudi tale zadeva daje.
Zadnje čase opažam, da se mi T redko kdaj povzpne na 90 stopinj, če pa že, pa hitro pade na cca 80 oz. malo manj (po števcu). Zraven še občasno malo cukne med prestavljanjem iz 2. v 3. prestavo pri 2200 obratih. Senzor za T vode sem že menjala ene 2 meseca nazaj, tako da verjetno v tem ni več problem. So mi pa na servisu rekli, da se ob okvari na termostatu ponavadi pojavi lightshow pri števcih, kar se pa meni ni (nobena lučka ne gori). A bi lahko bilo še kaj drugega kot termostat?

Danes so pri Škerjancu baje ugotovili, da je verjetno šla vodna pumpa. A je to možno?
rolleyes-1.gif






Cudno , pumpa prakticno ne more crknit. Ponavadi samo spusca.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
No saj ne vem, kako točno so se izrazili (mene ni bilo zraven), samo baje bi jo radi pogledali in po potrebi zamenjali. Mene pa malo skrbi, da mi bodo eno uro drmali po avtu in na koncu samo izstavili račun ob nerešeni težavi.
smirk-1.gif


Kje se da pogledat, kakšno vezo ima T motorja z vodno pumpo oz. kako sta te dve zadevi povezani med sabo (ali pa če kdo zna pojasniti tezo servisa)?
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Ja pumpa ti žene vodo po vodnih kanalih v bloku, ki hladijo blok in s tem cel motor, kar je očitno point vodno hlajenih motorjev ... Take nas ma 99 % folka.

Tisto, kar ti vidiš na armaturki, je temperatura vode in ne motorja kot enote. Večina folka si to napačno razlaga.