Dacia Duster

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.351
379
83
Tole bi znala pri hribovcih biti zamenjava za Pande, Justyje, Nive ipd.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Pa še fora; vem iz zelo zanesljivih virov, da se Dacie v primerjavi z Renaulti praktično sploh ne kvarijo.
cool-1.gif


Da o splošni zanesljivosti niti ne govorim. Sicer je pa tko, sem velik frik avtomobilizma. V veliki meri občudujem avtomobile, ki navadnim smrtnikom niso dosegljivi...bi pa z veseljem imel Dacio. Predvsem zaradi njihove filozofije....
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
Ja, to je verjetno Renaultova filozofija, ki se je ne upajo vpeljati pri svojih modelih.
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.823
10
38
Stara Bučka
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Pa še fora; vem iz zelo zanesljivih virov, da se Dacie v primerjavi z Renaulti praktično sploh ne kvarijo.
cool-1.gif

Tudi jaz imam takšne informacije od ljudi, ki delajo na Renault servisih.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.351
379
83
Saj ni treba imeti nobenih insajderskih informacij ali biti šerlok, da prideš do te ugotovitve.

Dacia ni top notch, v veliki meri dobi preizkušeno (da ne rečem zastarelo) Renojevo tehnologijo. Ki enostavno deluje. Kar pa pri novodobnih Renojevih elektronskih igračkah ni nujno primer. Sej podobno se je pred leti zgodilo Mercedsu, ki je v svoje modele tlačil čuda boga nepotrebne elektronike, ki je dokazovala njihovo tehnično premoč. In crkovala kot za stavo.

Če orješ ledino, jih pogosto dobiš po prstih. Ampak si prvi in car. Uni za teboj grejo lagano, niso pa na očeh javnost, so daleč zadaj. Tako je povsod, tudi pri avtomobilih.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.675
1.597
113
ja samo renault ne orje ledine, pa ni prvi, pa je vseno škart roba
evil.gif
sicer pa je jasno kako dacia in renault funkcionirata: reanult nekaj naredi, kar je tradicionalno zanič. potem rabi ene 7 let da to izpopolni do te mere da ne crkuje. ampak žal je takrat to že zastarelo in stvar podeduje dacia, renault pa gre v naslednji krog
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.351
379
83
Tako nekako.
smile-1.gif


Edino s tisto ledino si falil - še kako jo orjejo, vsaj v svojem razredu. Na področju varnosti so pred leti scat peljali praktično vse proizvajalce, pa keyless go, senzor tlaka v pnevmatikah, električna ročna zavora, čuda drugih pomagal... v nižjih razredih kot je bilo to v navadi pred njimi. Nekje se to mora poznati, žal v tem primeru tudi pri kakovosti.

Nova Laguna pa je celo po nemških statistikah v vrhu najzaneslivejših v razredu. Ampak zdej sem že v offtopicu...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.418
9.164
113
hm, ja, ravno poznam enga senikom, ful oprema, mu vse to nešteto nedela oziroma ga jebe na polno.
smile-1.gif
hvala za tako sranje. Sem mu večkrat predlagal da naj vse skup na odpad pelje, ker vredno itak ni nic. Pa ne, je trmast ko bik.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.418
9.164
113
"pa keyless go, senzor tlaka v pnevmatikah, električna ročna zavora, čuda drugih pomagal..."

senik , valjda da je jebalo ko ješe novo bilo.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Zgrešil si kar precej. Ni point to, da nima folk polne denarnice. Štos je v temu, da dobiš za mal dnarja soliden avto. Kaj pa je avto in kaj prevozno sredsto, pa s tabo ne morem debatirat. Ker pojma nimaš.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38

ZAnimivo....
cheer.gif


"Dacia Duster je lahkoten za vožnjo in ni namenjen le poznavalcem in ljubiteljem vožnje po terenu. Kombinacija majhne teže avtomobila (1.180 kg v izvedenki 4X2 in 1.280 kg v izvedenki 4X4[1]) in kompaktnih mer zagotavlja posebno okretnost in lahkotnost. Različica 4X4 ima edinstven in intuitiven (Nissanov) sistem, ki vozniku Dusterja omogoča preprosto prilagajanje delovanja pogona trenutnim potrebam. S posebnim stikalom je možno izbrati enega izmed naslednjih treh načinov:

- AUTO način pomeni, da se razporeditev navora med prednjo in zadnjo os prilagaja samodejno glede na stopnjo oprijema koles. Ta sistem skrbi za optimalen prenos moči glede na razmere in Dusterju omogoča prave terenske zmožnosti. V običajnih razmerah se navor prenaša le na prednji kolesi, če pa ti pričneta spodrsavati, oziroma izgubljati oprijem, se del navora prenese na zadnjo os. V izjemnih razmerah je navor enakovredno razporejen na obe osi. Za razporejanje skrbi Nissanova elektromagnetna sklopka.

- LOCK način pomeni stalno vklopljen prenos moči na vsa štiri kolesa,pri čemer je 50 odstotkov navora stalno usmerjenega na zadnjo os. Ta način je priporočen za počasnejšo vožnjo po slabo oprijemljivi podlagi, na primer snegu, blatu, zemlji ali pesku.

- 4x2 način pomeni stalen vklop prenosa moči le na prednji kolesi. Ta način je primeren za vožnjo po urejenih cestah in zmanjša porabo goriva. "
 

ceedevita

Fizikalc
24. jul 2009
6.851
95
48
štajerska
meni je v principu vseeno kaj na kišti piše. zvozim jo do konca pa potem na odpad ali pa komu , ki ima veslje podarim. če se meni več ne da s tem jajčkat
meni bi nekaj takega za tak denar bilo čisto zadosti. vem pa da s takimi in podobnimi tudi 5x dražjimi kištami ne moreš po brezpotjih tajge peljat ali pa po poseki na pohorje , ker enostavno serisjko niso za to narejeni.
zato, da pa se kje po makadamski hribovseki cesti kam zapelješ ali pa pozimi po 15 cm snega v breg pa bi moralo biti zadosti
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.054
390
83
44
dolenska
Zanimiv voz. Sam se mi zdi mal majhen. Zdej mam 4,7 m od voza pa ni nevem kaj
smile-1.gif
. Kje so slike notranjosti? Nic ne najdem razen koncepta.