Pejt pir v kemper pitOd jutri na čakanju. Moja dela od doma. Tamal dela se uči od doma. Kamper sameva. Sonček. Kaj narediti, da ne boste vsi skočili v luft?
Se
m nekje zasledil,
- še največ je bilo govora o Čeferinu
sem kakšno rundo kje pozabil?
Eno večjih v LJ dela na polno. Kle mim naše bajte običajen kiperski promet, pr sosed fasada normalno ratala teh 10 dni. Pr naši v službi se normalno voz ven, sam fizičnih ni.Gradbisca sibajo samo ta, ki so bila odprta pred epidemijo. Pa se to tako tako. Nekako tako veliko se dela kot je huda guzva na bledu danes )) delajo se prčkarije... Resnega dela ni.
Sem nekje zasledil, da je v Franciji pristal Antonov s Kitajske - z ne vem kolk maskami.. naj bi bil prvi od 50 poletov (ce se prav spomnim, so jih Francozi naročil miljardo?)
iz čistega firbca.. kaj se je zgodil z našimi naročenimi maskami?
- une špansko bosanke so bile natega
- une so še v nemčiji na letališču? ti grdi nemci se vedno ne spustijo naprej?
- iz belgije je vojska pripeljala (videl včeraj/danes novico)
- še največ je bilo govora o Čeferinu
sem kakšno rundo kje pozabil?
Ce bi imeli Adrio bi Airbusi poleteli po maske, ventilatorje, ostalo opremo in bi se vrnili. Sedaj smo pac klosarji in prosimo cefurjske kamjonđije da nam kaj pripeljejo "mimo".
Adria bi vse na suho nategnila s potrebo po dokapitalizaciji po tem ko bi večina njenih avionov par mesecev stala. Računala pa bi kot "taveliki"."Bilo bi mnogo lažje, če bi imeli letalo, ki bi bilo vsaj 50-sedežno in bi ga lahko država upravljala. In bi šli danes nekam iskat zaščitne maske, drugič bi šli nekoga iskat po svetu," pravi Andrej Šter, vodja konzularne službe na MZZ-ju.
Na vprašanje, ali bi bilo to kaj lažje, če bi še vedno obstajala Adria Airways, je odvrnil, da je to dobro vprašanje. "Ne vem, ali ne bi Adria tega razumela kot tržno nišo."
Leta 2005 je vlada oznanila, da je med njenimi prednostnimi nalogami tudi nakup transportnega letala, ki bi omogočilo hiter umik vojakov iz kriznih območij. Oktobra 2006 je obrambno ministrstvo, takrat pod vodstvom Karla Erjavca, začelo postopek nakupa letala. V igri sta bili letalo C-295, ki bi nas stalo takratnih 19 milijonov evrov, drugo letalo pa naj bi bilo C-27J spartan, ki bi stalo 27,5 milijona evrov. A je potem vse padlo v vodo. Lažje bi bilo že, če bi letel razvpiti falcon, ta je nekje na popravilu. In potem pridemo do tega, da tega, kar imenujemo državno letalo, sploh nimamo.
Ja letaliska se dela ker je taka komanda... Ne dela se na polnom Efekta ni. kiperaj večina stoji... Kamnolom dela z cca 10% normalnega prometa (ali pa se manj). Glede na vreme bi se moralo delat 100% pa se bolj kot ne prcka. Ampak eni pac dlje od svojega drevesa ne vidite.Eno večjih v LJ dela na polno. Kle mim naše bajte običajen kiperski promet, pr sosed fasada normalno ratala teh 10 dni. Pr naši v službi se normalno voz ven, sam fizičnih ni.
Se je pa ustavlo pr dovoljenjih, čist. Baje bodo če že niso roke zamrznil.
Adria bi vse na suho nategnila s potrebo po dokapitalizaciji po tem ko bi večina njenih avionov par mesecev stala. Računala pa bi kot "taveliki".
Če bi želel bi enostavno najel cargo çharter. Pa dosti ceneje kot nas bi adrija stala. Sem zadnjič prav pomislu da je dobro da je šla, ker drugače bi ji sedaj spet morala država pomagat. V USA želi AA 12 miljard pomoči.Ce bi imeli Adrio bi Airbusi poleteli po maske, ventilatorje, ostalo opremo in bi se vrnili. Sedaj smo pac klosarji in prosimo cefurjske kamjonđije da nam kaj pripeljejo "mimo".
Airlines fill passenger seats with cargo to meet demand - Air Cargo News
Lufthansa, Austrian Airlines and LATAM have been loading up passenger seats with cargo as they try to keep their aircraft as full as possible. Earlierwww.aircargonews.net
Air Serbia brings Chinese medics to Belgrade to help fight coronavirus
Chinese medics have arrived in Belgrade on an Air Serbia charter flight to support the Balkan country in the fight against the coronavirus disease, the office of Serbian president Aleksandar Vucic saseenews.com