Citroen AMI

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.561
2.414
113
kaj pa je narobe z njihovimi turbo bencinci?
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

mr_

Guru
20. sep 2007
8.936
2.418
113
Moji je začel kurit pri 90kkm. Mislim da smo že na 1l na 1000km.
In če želiš uredit za več kot do naslednjih dveh servisov, je treba menjat tudi blok.
Narobe je se to da so trivaljniki, ter da imajo pogon odmičnih preko jermena v olju, ki je v začetku razpadal, razpadel in masil pretok olja. In seveda neko 0-30 olje, ki ni več ok po 10kkm.
Kar se mene tiče, odjebat vse trivaljnike, razen če niso v paru in tvorijo v6.
Tako da za mini mestni avtomobilček ostaneta le še mazda2 in Suzuki z atmosferskimi 4valjniki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

mr_

Guru
20. sep 2007
8.936
2.418
113
Zato ker je 3 valjnik se to ne dogaja. Dogaja se zaradi neumnega konstruiranja
Za mene je neumno konstruiranje že to, da je 3 valjnik. Verjetno niso težave direktno vezane na 3v, vendar ne verjamem, da dodatne komplikacije odtehtajo benefit manjko valja.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
mam en vagov 3 valjnik doma, mu čisto nič ne manjka. Ker je skonstruiran kot je treba, tam so pa francozi zakomplicirali v 3 pm.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.936
2.418
113
Kar hočem reči je, da če ena eskplozija potiska dol je edino logično da takrat komprimiras drugi cilinder. Pri 3v tega ni. Lahko perfektno skonstruiras, ni to to.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.929
113
najrajš na babi
Seveda je. V motorizmu recimo so daleč najboljši 3 valjniki, lahko iz njih stisneš obrate kot 4 valjnik in zmogljivosti, v nizkih se pa kot 2 valjnik obnaša. In da se ga odlično zadevo implementirat vsepovsod. Sami 3 cilindri niso problem, problem je konstrukcija