Citroen AMI

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Ta gajbica ima kot glavno prioriteto, da je poceni. To je to za ta denar. Za losov test si pa kupite Teslo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Eh, brez veze. Imate prav. To je čisto ok, da se da tak avto na trg. Kaj sploh pišem tukaj. Alterašu je to normalno in itak bi to on z enim prstom rešil, drugi bi pa to namerno v vsakem ovinku delal. Pač Alter vozniki.
Drugače sem pa šel še enkrat gledat posnetek: pa da ne bomo kar nekaj na pamet pisali: avto se je skoraj prevrnil pri ostrem levem zavoju, ni bilo nobenega direktnega prehoda, ker je bila za predhodnim desnim ovinkom sicer zelo kratka ravninca. Vsekakor pa ni pomagalo dejstvo, da je verjetno Rory ravno še enkrat težji od ženske.
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.311
942
113
V kolikor ženska na posnetku ne bi imela na sovoznikovem sedežu takega (težkega) dedca, bi avto bil na boku. To se nikakor ne sme zgoditi.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ne glede na mojo preferenco do znamke, je tale Ami kr' neki. V bistvu spada v rang mikro avtov iz Azije in tile se po mojem vsi prevrnejo ob malo bolj nerodni situaciji - je pa dejstvo, da so namenjeni za drkanje po mestnih ulicah; niti ne vpadnicah.

Kakorkoli, tole je obsojeno na propad!
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.203
4.673
113
Meni se zdi, da je v Sloveniji tak tip vozila težko polno uporaben. Če pa živiš (ali delaš) v nekem centru mesta, kjer imaš do predmestij nekaj 10+ km in povrhu smolo, da ravno tam šepa javni prevoz (ali ga iz nekih predpostavk nočeš uporabljati), pa imajo kupci verjetno neko logiko.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Zadeva je itak namenjena 14 letnikom kjer to predpisi dopuščajo in car sharingu v velemestih, kjer je itak povprečns hitrost 15km/h.
Pri nas tega noben pri zdravi pameti ne bo kupil, ker ga pri 40km/h še kmet s traktorjem s ceste izrine.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.397
113
Da bi bilo tole vozilo, ki mi je sicer simpatično, vsaj približno uporabno, bi morali ponuditi še "odraslo verzijo" z najvišjo hitrostjo nekih 70-80 km/h - kot npr. Renault Twizy - dosegom vsaj kakšnih 200 km in "normalnim" polnjenjem tudi na (malo hitrejših) javnih polnilnicah.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.733
113
Če ne boš rabil B izpita se bo zagotovo prodajalo. Tudi smrdljiva dvotaktna čudesa so se. Ciljna publika so motorično prizadeti penzionisti, ki ne morejo več prit do izpita in 14 letniki z naloudanimi starši.
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
406
93
28
Da bi bilo tole vozilo, ki mi je sicer simpatično, vsaj približno uporabno, bi morali ponuditi še "odraslo verzijo" z najvišjo hitrostjo nekih 70-80 km/h - kot npr. Renault Twizy - dosegom vsaj kakšnih 200 km in "normalnim" polnjenjem tudi na (malo hitrejših) javnih polnilnicah.
Zakaj bi izrazito mestni avto moral imeti doseg vsaj 200 km? Da bo težji za 200 kg in posledično tudi dražji za nekaj k€? Ni to avto za vozit se z njim na morje.
 

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.654
498
83
41
povsod malo
Sem ga videl v Kopru, tuja tablica. Hecna škatla.
To je idealen za v nakupovalne centre, ki so nekje na obrobju mest.
Bolj zaščiten si v njem kot pa v twiziju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
44
www.citroenar.com
Malo sem ga poleti prevozil .. zanimiva gajbica, avto to glih ni, je pa soliden nadomestek skuterja... Kot lastnika original 45km/h zaprtega skuterja, me ni presenetil. Sem nekako pričakoval "podobne zmogljivosti" kot jih imam na Liberty 50. Ker sem pač Citroenar in poseben, bi ga imel .. za skok v službo in domov, pa do trgovine bi pokril moje potrebe po mobilnosti. Prevrnil se nisem :) Sem pa držal gas, kar skozi do konca... sej podzavestno upaš da boš stisnu ven še kak km. (če bi naredili verzijo 60km/h) bi bila že zmaga :)

Pa še kratek moj spis iz Citroenovskega "Spaka" >>

Zapeljal sem ga po Italijanskem ozemlju, saj zaenkrat v Sloveniji še ni na voljo. Širok je 1,39m, dolg 2,41m, visok 1,52m. Obrne pa se v krogu 7,2m. Motor 8HP poganja prednji kolesi. Z baterijo 5,5kWh pa tehta 485kg. Majhen mestni avtek z zmogljivostjo skuterja. V Italiji ga lahko vozijo že mladostniki pri 14ih letih, saj je Ami hitrostno omejen na 45km/h.

Baterija nudi cca 70km dometa. Napolni pa se na domači vtičnici v približno treh do štirih urah. Kabel za polnjenje je spravljen v luknji na stebričku. Do njega pridemo ko odpremo sopotnikova vrata. Nima pa navijalca, recimo kot sesalec. Tako da je kabel potrebno »na roke« stlačit v luknjo.

Neke hude opreme v avtu ne bomo našli, na voljo je nosilec za telefon na armaturki, pa usb vtičnica.

Pa gretje za vetrobransko steklo ima. Pravi pa prodajalec, da nam v avtu pozimi vsekakor ne bo vroče. Bo jakna prišla še kako prav. Okna se odpirajo navzgor na spačkov način. Zanimiva rešitev.

Sedeži so tanko oblazinjeni, vzmetenje trdo. Avto ni hudo udoben ima pa dobro odziven volan.

Pospeški tudi niso brutalni, pospeši normalno in ob »zvoku viličarja« dokaj hitro doseže 45-46km/h.

V malo večji klanec gre počasi, ob polnem gasu tudi 25-35km/h. Ob tem pa domet na števcu kar pada. Digitalni števec je v soncu komaj berljiv. (sicer pa itak veš da si na 45) Pravi prodajalec da navzdol pa v leru avto leti, tudi preko 80km/h, samo takrat nisi siguren če boš prispel v dolino. V »brzini« pa tudi navzdol avto ne polni baterije.

Preglednost naprej je dobra, velika okna dajo občutek večjega avta kot je. Vrata so tudi super, ena z odpiranjem naprej ena nazaj. Voznik povleče trakec na armaturki in se odprejo. Sovoznik pa išče trakec nekje za hrbtom. Gumbi za smer vožnje pa so tudi dobro skriti. Nahajajo se levo spodaj, na robu voznikovega sedeža. Izbiramo pa lahko naprej, nazaj in neutral.

V tujini avto kupiš po spletu. Potem ti ga registrirajo in dostavijo na dom, pripravljenega za uporabo. Ta najbolj osnovna različica je okoli 5100€. Ta boljša kot na sliki, s strešnim spojlerjem in črnimi dodatki na odbijačih pa nalepkah na karoseriji, je 6000€. Ob tem ima avto 2 leti splošne garancije in 8 garancije na baterijo.
 

Priponke

  • 10.jpg
    10.jpg
    826,3 KB · Ogledi: 182
  • 20.jpg
    20.jpg
    870,6 KB · Ogledi: 188
  • 30.jpg
    30.jpg
    521,2 KB · Ogledi: 189
  • 40.jpg
    40.jpg
    1,3 MB · Ogledi: 206

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.203
4.673
113
Prav pride, ko ti vzamejo izpit za B.
Druge uporabne vrednosti si ne predstavljam pri nas ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
V vsakem primeru je tole 5 jurjev vredno za skok po mestu. Tisti kitajski avti do 45 km/h Aixam so od 12k dalje. Twizy od 9k naprej.
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
634
211
43
Če bi zadevca potegnila 70 bi šla za med. S takimi zadevami pride elektro avto do izraza
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
44
www.citroenar.com
Twizi je za ta denar že z kupljeno baterijo
Ko sem se zanimal za Twizy, je bila baterija v najemu ... je pa bilo že nekaj let nazaj. Medtem ko se je v tujini prodajal že en čas, naši na Renault niso sploh še vedeli če ga bodo kdaj prodajali. Danes ne vem kake pogoje imajo, zgleda da novih ni več, na spletni strani jih ne najdem. Ker Twizya še ni bilo sem potem kupil C3 Picasso ... bencinca.