Chevrolet Bolt / Ampera-e

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Kako velika je pa ta zadeva? V stilu BMW i3 ali blizje tamanjsemu novemu Scenicu?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Zunanje mere so zelo podobne i3, vendar je notranjost dobro izkoriscena, motorni prostor je kratek in posledicno je potniskega prostora ksr konkretno.
Poglej si video review, ki sem ga objavil par postov nazaj.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zunanje mere so zelo podobne i3, vendar je notranjost dobro izkoriscena, motorni prostor je kratek in posledicno je potniskega prostora ksr konkretno..

Tukaj te moram popravit,predvsem zato,ker v tem razredu avtomobilov je vsak centimeter zelo pomemben:Ampera-e je daljša od i3 za 17 centimetrov! (4,17m vs. 4,00m)
Se zna ta razlika v praksi kar konkretno poznat,če ne drugje pri prostoru za noge pri zadnjih potnikih,kjer kakor vidim v Amperi normalno sedijo,v i3 se pa sprednji sedež skoraj nasloni na zadnjo klop...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zunanje mere so zelo podobne i3, vendar je notranjost dobro izkoriscena, motorni prostor je kratek in posledicno je potniskega prostora ksr konkretno..

Tukaj te moram popravit,predvsem zato,ker v tem razredu avtomobilov je vsak centimeter zelo pomemben:Ampera-e je daljša od i3 za 17 centimetrov! (4,17m vs. 4,00m)
Se zna ta razlika v praksi kar konkretno poznat,če ne drugje pri prostoru za noge pri zadnjih potnikih,kjer kakor vidim v Amperi normalno sedijo,v i3 se pa sprednji sedež skoraj nasloni na zadnjo klop...

Tukaj te moram malo popraviti. Sem vozil i3 in pri mojih 186cm, je za mano sedela odrasla oseba 170cm. Ni bilo sicer ful prostora ampak se da dokaj normalno peljati tudi zadaj.
 

bev

Fizikalc
25. apr 2017
335
221
43
Po slikah sodeč je ta "skoraj" kar dost velik.
2572787-IMG_0716.JPG
 

Priponke

  • 2572787-IMG_0716.JPG
    2572787-IMG_0716.JPG
    78,9 KB · Ogledi: 211

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:

Tukaj te moram malo popraviti. Sem vozil i3 in pri mojih 186cm, je za mano sedela odrasla oseba 170cm. Ni bilo sicer ful prostora ampak se da dokaj normalno peljati tudi zadaj.

Ja,se da sedet zadaj normalno,če voziš "nabit" na volan,probaj se zadaj peljat pri do konca nazaj pomaknjenemu voznikovemu sedežu...
Sem tudi jaz vozil i3,in sem malo višji od tebe,za mano pa za mano je sedela oseba,manjša od 170,ki je tulila,naj dam sedež malo naprej,ker nima zadaj prostora za noge
cool-1.gif
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:

Tukaj te moram malo popraviti. Sem vozil i3 in pri mojih 186cm, je za mano sedela odrasla oseba 170cm. Ni bilo sicer ful prostora ampak se da dokaj normalno peljati tudi zadaj.

Ja,se da sedet zadaj normalno,če voziš "nabit" na volan,probaj se zadaj peljat pri do konca nazaj pomaknjenemu voznikovemu sedežu...
Sem tudi jaz vozil i3,in sem malo višji od tebe,za mano pa za mano je sedela oseba,manjša od 170,ki je tulila,naj dam sedež malo naprej,ker nima zadaj prostora za noge
cool-1.gif

Ja potem pa to ni BMW zate, če ga voziš kot tipičen BMW fahrer, se pravi sedez čisto nazaj pa ležeč položaj, ti pa žešæe zaje.bano z eno stegnjeno roko na volanu z drugo pa bejbo šlatat.
grims-1.gif

Ne sedim nikoli ''nabit'' na volan ampak se nekako držim pravila kako naj bi bil oddaljen od volana (ponavadi sem vseeno malo bolj oddaljen, kot bi bilo čisto pravilno).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
SHARK1 je konkretno visok in krepak, tako da je zanj povsem normalno, da ima sedez tako, kot pravi, da ga ima.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zunanje mere so zelo podobne i3, vendar je notranjost dobro izkoriscena, motorni prostor je kratek in posledicno je potniskega prostora ksr konkretno..

Tukaj te moram popravit,predvsem zato,ker v tem razredu avtomobilov je vsak centimeter zelo pomemben:Ampera-e je daljša od i3 za 17 centimetrov! (4,17m vs. 4,00m)
Se zna ta razlika v praksi kar konkretno poznat,če ne drugje pri prostoru za noge pri zadnjih potnikih,kjer kakor vidim v Amperi normalno sedijo,v i3 se pa sprednji sedež skoraj nasloni na zadnjo klop...

Zanimivo. Po tej sliki sodec sem imel obcutek, da je razlika manjsa:

https://teslamotorsclub.com/tmc/attachments/3comp2-jpg.176191/


Capture.PNG


Senca je fotka i3-ja na fotki Bolt-a.

Jp, razlike je 6.6 inchov, tako da imas prav.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:

Tukaj te moram malo popraviti. Sem vozil i3 in pri mojih 186cm, je za mano sedela odrasla oseba 170cm. Ni bilo sicer ful prostora ampak se da dokaj normalno peljati tudi zadaj.

Ja,se da sedet zadaj normalno,če voziš "nabit" na volan,probaj se zadaj peljat pri do konca nazaj pomaknjenemu voznikovemu sedežu...
Sem tudi jaz vozil i3,in sem malo višji od tebe,za mano pa za mano je sedela oseba,manjša od 170,ki je tulila,naj dam sedež malo naprej,ker nima zadaj prostora za noge
cool-1.gif

Ja potem pa to ni BMW zate, če ga voziš kot tipičen BMW fahrer, se pravi sedez čisto nazaj pa ležeč položaj, ti pa žešæe zaje.bano z eno stegnjeno roko na volanu z drugo pa bejbo šlatat.
grims-1.gif

Ne sedim nikoli ''nabit'' na volan ampak se nekako držim pravila kako naj bi bil oddaljen od volana (ponavadi sem vseeno malo bolj oddaljen, kot bi bilo čisto pravilno).
Jaz jih imam 190, pa moram imeti sedež v i3 do konca nazaj. In potem je zadaj jako malo prostora.AMpak normalno, avto ima le 4 metre, tega mu pač ne gre zamerit. Še več, za 4-metrki avto ima hudi veliko placa.
Ampera je po prosotrnosti boljša od Astre, Golfa ipd ... Nekje na nivoju C-Maxa, recimo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Tale novinar Pavšič od Siola pa očitno ni pravilno informiran,niti nima pravega občutka o tem,kaj napiše...
crazy1.gif


" V Nemčiji bo ampera-e stala okrog 33 tisoč evrov. V tej ceni so vključeni že skoraj vsi dodatki (izjema: usnjeno oblazinjenje in nekaj asistenčnih sistemov). V Sloveniji bi torej to osnovno ceno subvencija znižala za 7.500 evrov na dobrih 25 tisoč evrov."

http://siol.net/avtomoto/prva-...to-video-440298

(Pavšič.če tole bereš,zrihtaj mi prosim dva komada Ampere-e po ceni 25k...)
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tale novinar Pavšič od Siola pa očitno ni pravilno informiran,niti nima pravega občutka o tem,kaj napiše...
crazy1.gif


" V Nemčiji bo ampera-e stala okrog 33 tisoč evrov. V tej ceni so vključeni že skoraj vsi dodatki (izjema: usnjeno oblazinjenje in nekaj asistenčnih sistemov). V Sloveniji bi torej to osnovno ceno subvencija znižala za 7.500 evrov na dobrih 25 tisoč evrov."

http://siol.net/avtomoto/prva-...to-video-440298

(Pavšič.če tole bereš,zrihtaj mi prosim dva komada Ampere-e po ceni 25k...)

Omenjena cena so kot kaze brez davka >> http://www.opel.de/content/dam/opel/germany/fahrzeuge/ampera-e/Downloads/Ampera_e_18.0_PRL-D.pdf

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tale novinar Pavšič od Siola pa očitno ni pravilno informiran,niti nima pravega občutka o tem,kaj napiše...
crazy1.gif


" V Nemčiji bo ampera-e stala okrog 33 tisoč evrov. V tej ceni so vključeni že skoraj vsi dodatki (izjema: usnjeno oblazinjenje in nekaj asistenčnih sistemov). V Sloveniji bi torej to osnovno ceno subvencija znižala za 7.500 evrov na dobrih 25 tisoč evrov."

http://siol.net/avtomoto/prva-...to-video-440298

(Pavšič.če tole bereš,zrihtaj mi prosim dva komada Ampere-e po ceni 25k...)
Napisal ceno z odšteto nemško subvencijo, potem pa še odštel našo ...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Napisal ceno z odšteto nemško subvencijo, potem pa še odštel našo ...

Ja,ali pa je vzel ceno brez davka...
Lahko bi se reklo "se zgodi",ampak verjetno še ni spil jutranje kave in vklopil možganov...kot avtomobilski novinar (ali pisec člankov o avtomobilih,whatever) bi moral vsaj malo vklopit razmišljat,ko pride na vrsto pisanje o ceni,ker da človek ne loči med neto in bruto ceno,ali pa da 2x odšteje subvencijo...
bonk.gif

Kot prodajalec avtomobilov bi on zelo hitro zaključil kariero,če bi ljudem dajal tako površne/napačne podatke o ceni vozil!