Chevrolet Bolt / Ampera-e

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.701
113
Če bi bil avto za proizvajalca zelo profitabilen, bi verjetno že zdavnaj povečali proizvodnjo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.344
5.857
113
pri taščici
Zagotovo je tukaj neko ozko grlo, ali pa enostavno premalo beta testerjev ki bi zadevo "potrdili" za.mnozicno (mio) proizvodnjo . Ko bodo enkrat imeli zaupanje v baterije in druge novatarije v ev vozilih bo najbrž tudi proizvodnja se povečala.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
V oči bode predvsem zelo počasno jačanje proizvodnje, Bolt se čez lužo prodaja že 4 mesece pa jih na mesec prodajo še vedno samo okrog 1000. Vsi upamo da bodo proizvodnjo povečali, ampak dejstvo, da ne bo na voljo z volanom na desni, dosti pove o tem kako resno mislijo zadovoljiti povpraševanju.

Treba se bo sprijaznit da bodo najprej zapolnili trg kjer imajo največ profita (CARB države zaradi ZEV kredita in Norveška, kjer ceno lahko višajo pa bodo vseeno vse prodali zaradi ugodnih davkov na EV). Skoraj upam stavit, da bo Model 3 pri nas prej na voljo kot Ampera-e.

Glede na to, da Opel tu ima uvozika in salone, Tesla pa ne, bolje, da si napisal skorej
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Še cena Ampere-e v Nemčiji: začela se bo pri 39.330. Pri njih je po subvencijah cena 34.950, pri nas bi taka osnovna cena pomenila 31.830 evrov. Ni slabo ...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ksz

Cena Ampere v Nemčiji:

Opel Ampera-e: Technische Daten

Leistung: 204 PS (150 kW)
Drehmoment max: 360 Nm
Akku: 60 kWh
Akkugewicht: 430 kg
Ladeoptionen: Wechselstrom 7,2 kW Stecker Typ 2, Gleichstrom 50 kW, CCS
0-100 km/h: 7,3 s
Höchstgeschwindigkeit: 150 km/h
Verbrauch: <13,6 kWh/100 km (NEFZ)
Reichweite: 520 km (NEFZ)
Länge: 4,166 m
Breite: 1,765 m
Höhe: 1,594 m
Radstand: 2,60 m
Leergewicht: 1.616 kg
Kofferraum: 381-1.274 l
Marktstart: 2.-3. Quartal 2017
Preis: ab 39.330 Euro


hysterical-1.gif
ni kej, ugodno....

Za realni domet kolk? 300 kilometrov?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:

hysterical-1.gif
ni kej, ugodno....

Za realni domet kolk? 300 kilometrov?

Preden se spet smeješ,mi povej,kje drugje še prodajajo 100% električen avto z realnim dosegom 300 do 500 kilometrov za zgornjo ceno?

Vse kar je povezano s ceno in pojmom "ugodno" v lajfu,je relativno,in če nisi star ravno 14 let,bi to moral do sedaj že ugotovit...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ni ti treba na osebno raven, ker te bom naslednjič ko bom pri tvoji mamici zatožil.

Vsak 14 letnik ve, da je 40.000 za tole kozlarijo kretenizem brez pirmere.
2570164-ampera.jpg
 

Priponke

  • 2570164-ampera.jpg
    2570164-ampera.jpg
    40,8 KB · Ogledi: 235
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Meni je tudi kretenizem, da nekdo pokadi 100eur mesečno, pa se zato še ne mečem po tleh.

Tole bo odličen nakup (če ne bo kakšnih težav) čez nekaj let, če se bo trend padanja cen nadaljeval.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Ne.

Kar se opreme tice, je Ioniq boljsi avto, vendar ima manj kot 50% kapacitete baterije AmpereE. Ampak, to so pac kompromisi za dolocen price point.
 
Nazadnje urejeno:

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.050
1.460
113
39
Jp... Amperi pri - 10 pade doseg za dobrih 40%...

Ioniq z vsaj 50% povecano baterijo bi pa ze bil zmaga...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Ja, pri navadni Amperi, ki ima neto kapaciteto 10kWh baterije. To ne pomeni, da bo padec dosega enak tudi pri AmperiE, saj je ogrevanje kabine fiskna poraba, zagretje kabinecpa najvecji potratnik, ampak ce je ta pri Amperi 3kWh je to 30% kapacitete baterije, pri AmperiE je to le 5% kapacitete baterije in le ta je procentualno pri bateriji kapacitete 10kWh popolnoma drugacna, kot pri bateriji kapacitete 60kWh.

Res je, ce bi Ioniq imel se enkrst vecjo kapaciteto, bi bilo super, ampak bi potem tudi cena bila toliko visja - za se eno baterijo visja.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Se to, tudi toplotna crpalka ima minuse, ker moras poleg toplotne crpalke se vedno imeti tudi uporniski grelec za:
- ko se zunanja enota toplotne crpalke odleduje, to je vsaka temperatura pod 2'C. V casu, ko se odleduje, dela uporniski grelec.
- ko se notranjost odvlazuje ali ce pritisnes gumb za hitro odrositev sprednjega stekla. Takrat morata delati in klima, ki takrat razvlazuje in uporniski grelec, ki greje
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.734
2.345
113
Pomurje
Kaki hura so zagnali ko jim nekdo vrže podatke na mizo. Zelo težko je priznati prepričanim da je treba nekatere zadeve izboljšati.