Chevrolet Bolt / Ampera-e

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
e-Golfu čisto nič ne manjka. Poglej, koliko se jih proda na norveškem.
Smart je v državah z večjo subvencijo tudi odlična izbira. Eden ali drugi. Plus MB B.
Skratka, našteješ jih zlahka 7, če šteješ še Fiat 500e (ki je evropski, samo ni naprodaj v evropi).

Japonci imajo ... enega. Korejci dva. Američani koliko, 4? Še največ kitajci (in največjo prodajo tudi)...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
779
113
Letošnje številke prodanih po svetu do marca kažejo malo drugačno luč:
http://ev-sales.blogspot.si/search/label/World

1. Nissan Leaf
2. Tesla Model S
3. Tesla Model X
4. Toyota Prius Prime / PHV
5. Renault Zoe
6. BMW i3
7. BAIC EC180
8. Mitsubishi Outlander PHEV
9. Chevrolet Volt
10. Zhidou D2 EV

- Kitajci izgubljajo delež (ali pa ni pravih številk), lani je bila slika drugačna
- Japonci so s tistim enim EV na vrhu, s PHEV tudi
- Korejcev še ni od nikoder po prodaji, če me spomin ne vara naj bi letos naredili samo nekih 10.000 IONIQ EV, upam da se motim in je bilo to mišljeno za 2016, Soul EV se jih je tudi izredno malo prodalo, ali se sploh še prodaja?
- Tesla že danes s ponudbo v višjem cenovnem razredu proda veliko, dejstvo ki nekatere močno žuli.
- VW ne povečuje prodaje že lani so imeli zgolj 6% rast, letos ne kaže nič bolje
- Kdaj bo stekla prodaja Smart/Twingo EV?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
V osnovi nisem pisal o prodajnih številkah, ampak o številu modelov (ker je bilo zapisano, da evropski proizvajalci nimajo EV modelov).
Če pa že gledamo prodajo (ker sem na enem mestu omejil prodajo e-golfa): tam, kjer se EVji res orenk prodajajo (Norveška) je Golf kumulativno drugi ...

Generalno gledano Tesla ne proda skoraj nič. Ko bodo enkrat nad milijon komadov letno, bodo nek resen proizvajalec avomobilov.

Ampak tole je že hud OT, ki res ne sodi v temo o amperi-e

Je pa zanimivo, da je BYD kar poniknil, ja. Največji proizvajalec lani, letos pa sploh ne vem, ali so v top10 ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.650
779
113
Hotel samo izpostavit, da število modelov ne pomeni nič, če jih ne moreš kupit, niti naročiti. Ampera-e je trenutno še vedno točno tak primer.

Spodoben EV m
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
e-Golfu čisto nič ne manjka. Poglej, koliko se jih proda na norveškem.

To,da "mu nič ne manjka" je zelo relativno...ima kljub novi bateriji pol manjši doseg kot Ampera-e,in pri nekomu,ki kupuje EV kot prvi avto,je ta podatek ključen!
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
e-Golfu čisto nič ne manjka. Poglej, koliko se jih proda na norveškem.

To,da "mu nič ne manjka" je zelo relativno...ima kljub novi bateriji pol manjši doseg kot Ampera-e,in pri nekomu,ki kupuje EV kot prvi avto,je ta podatek ključen!

Zakaj sem kupil Zoe in ne e-Golf ?
1. Velik doseg 370 NEDC, realno 200 km
2. Trifazni polnilec

Doma brez problema napolniš prazno baterij v nekaj urah in hitro polniš na 22kW polnilnici.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
e-Golfu čisto nič ne manjka. Poglej, koliko se jih proda na norveškem.

To,da "mu nič ne manjka" je zelo relativno...ima kljub novi bateriji pol manjši doseg kot Ampera-e,in pri nekomu,ki kupuje EV kot prvi avto,je ta podatek ključen!

Zakaj sem kupil Zoe in ne e-Golf ?
1. Velik doseg 370 NEDC, realno 200 km
2. Trifazni polnilec

Doma brez problema napolniš prazno baterij v nekaj urah in hitro polniš na 22kW polnilnici.

Vse res, ampak to še ne pomeni, da so te stvari vsem pomembne ... Oziroma večini.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
e-Golfu čisto nič ne manjka. Poglej, koliko se jih proda na norveškem.

To,da "mu nič ne manjka" je zelo relativno...ima kljub novi bateriji pol manjši doseg kot Ampera-e,in pri nekomu,ki kupuje EV kot prvi avto,je ta podatek ključen!

Glede ne prodajo ni nujno, da tvoja trditev drži. Ne kupujejo vsi za prvi avto, recimo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Glede ne prodajo ni nujno, da tvoja trditev drži. Ne kupujejo vsi za prvi avto, recimo.

Kako to misliš,glede na prodajo,če pa Ampere-e sploh še ni možno nikjer kupiti?
Ne moreš niti v teoriji delati primerjave prodaje avtomobila,ki se prodaja že 3 leta,z nekim avtomobilom z 2x večjo baterijo,ki pa ga sploh še ne moreš kupiti...(ljudje,ki so se želeli voziti z EV,so pač do sedaj kupovali tisto,kar je bilo na trgu,sam pa veš,da večina ni bila zadovoljna z dosegom)
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
e-Golfu čisto nič ne manjka. Poglej, koliko se jih proda na norveškem.

To,da "mu nič ne manjka" je zelo relativno...ima kljub novi bateriji pol manjši doseg kot Ampera-e,in pri nekomu,ki kupuje EV kot prvi avto,je ta podatek ključen!

Glede ne prodajo ni nujno, da tvoja trditev drži. Ne kupujejo vsi za prvi avto, recimo.

Skoraj vsi ki kupijo nov električni ga imajo za prvi avto, če kupuješ kot drugi avto kupiš rabljen c-zero za 10.000EUR

Zoe imam za prvi avto,
za daljše razdalje ali brez polnilnic ali vleko prikolice
pa oldtimer na bencin.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Glede ne prodajo ni nujno, da tvoja trditev drži. Ne kupujejo vsi za prvi avto, recimo.

Kako to misliš,glede na prodajo,če pa Ampere-e sploh še ni možno nikjer kupiti?
Ne moreš niti v teoriji delati primerjave prodaje avtomobila,ki se prodaja že 3 leta,z nekim avtomobilom z 2x večjo baterijo,ki pa ga sploh še ne moreš kupiti...(ljudje,ki so se želeli voziti z EV,so pač do sedaj kupovali tisto,kar je bilo na trgu,sam pa veš,da večina ni bila zadovoljna z dosegom)

Omenil si e-golfa, zato sem odgovarjal ne e-golfa.
Večin z dosegom ne bo zadovoljna niti čez 5 let ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
e-Golfu čisto nič ne manjka. Poglej, koliko se jih proda na norveškem.

To,da "mu nič ne manjka" je zelo relativno...ima kljub novi bateriji pol manjši doseg kot Ampera-e,in pri nekomu,ki kupuje EV kot prvi avto,je ta podatek ključen!

Glede ne prodajo ni nujno, da tvoja trditev drži. Ne kupujejo vsi za prvi avto, recimo.

Skoraj vsi ki kupijo nov električni ga imajo za prvi avto, če kupuješ kot drugi avto kupiš rabljen c-zero za 10.000EUR

Zoe imam za prvi avto,
za daljše razdalje ali brez polnilnic ali vleko prikolice
pa oldtimer na bencin.

Kolikor sem se pogovarjal s tipom iz norveškega združenja lastnikov, kih ima več kot polovica še en avto in je EV drugi avto (seveda so izjema skoraj vsi lastniki Tesel.
Tudi v ZDA ima (spet: izjema so tesle) vsaj polovica (ne najdem več podatka, se ga pa od nekod spomnim) lastnikov EV tudi ICE avto.

Kako imaš ti, je v resnici vseeno. Ker če bi jaz rabil še drugi avto doma, bi ohranil obstoječega in recimo dodal novega Smarta EV. In zdaj imap ti za orvi, jaz pa za drugi.

PS: "drugi avto" v gospodinjstvu se ponavadi ne uporavlja glede na to, koliko je kateri v uporabi, ampak je drugi tisti, ki se ga uporblja bilj lokalno in je ponavadi cenejši, manjši ipd ...
 

disc

Majstr
4. feb 2011
2.352
458
83
Mater, od zuni še nekak zgledajo, notr je pa poraz
frown-1.gif

Me pa preseneča,da se Leaf še vedno dobro prodaja?? Ker v slo jih skoraj da ni za vidit.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.963
1.108
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik disc pravi:
Mater, od zuni še nekak zgledajo, notr je pa poraz
frown-1.gif

Me pa preseneča,da se Leaf še vedno dobro prodaja?? Ker v slo jih skoraj da ni za vidit.
Seveda ne, če ga pa SLO Nissan nima v prodajnem programu ...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.921
5.192
113
Citat:
Uporabnik disc pravi:
Me pa preseneča,da se Leaf še vedno dobro prodaja?? Ker v slo jih skoraj da ni za vidit.

če bi bil Leaf dizl in vw bi bil najbolj prodajan avto v slo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.410
5.909
113
pri taščici
S temi linki sem samo hotel pokazati da imamo Kitajci že nekaj let dvomestno Stevilo modelov ki zmorejo 100+km na elektriko. Je pa res da niso ravno dirkači. Da grejo preko 150 je že kar uspeh.
Ampak če dobro pomislim bi jaz to lahko pogrešal. Sploh ce bi imel na račun. Tega poljsi pospešek pa avtomatski zanesljiv menjalnik.

Koliko jim je pa dejansko Fiat tukaj prodal miltipla linije pa ne vem.

Najbolj prodajano električno vozilo na Kitajskem (20k+)
 
Nazadnje urejeno: