Chevrolet Bolt / Ampera-e

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Pravzaprav je sramota, da nas ameri peljejo scat. Evropa je bila (vedno) na področju avtomobilizma korak pred vsemi. Očitno so evropski proizvajalci vozil zaspali na lovorikah in so izpustili odlično priložnost vpeljave nove tehnologije e pogona iz rok. Tako samo še mencajo za drugimi, predvsem tistimi na zahodu preko luže.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Pravzaprav je sramota, da nas ameri peljejo scat. Evropa je bila (vedno) na področju avtomobilizma korak pred vsemi. Očitno so evropski proizvajalci vozil zaspali na lovorikah in so izpustili odlično priložnost vpeljave nove tehnologije e pogona iz rok. Tako samo še mencajo za drugimi, predvsem tistimi na zahodu preko luže.
Khm ... Vedno korak pred vsemi?
Sicer pa: pri razvoju Bolta(AMpare-e je sodeloval tudi Oplov razvojni center in tudi Korejci ...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Očitno so evropski proizvajalci vozil zaspali na lovorikah in so izpustili odlično priložnost vpeljave nove tehnologije e pogona iz rok.

Niso zaspali,ampak jih namenoma ne delajo in prodajajo!
Zakaj ne obstaja npr.Polo EV...ali pa Fiesta EV? Ker je to tehnično nemogoče...ali ker VW in Ford še nimata interesa tega prodajat,čeprav - ironija - je v istem trenutku enako velik Zoe najbolj prodajan EV avto v tem razredu v Evropi!?

In mimogrede:se mi zdi,da je bilo za Ampero-e naročil na Norveškem še več kot govorijo...sem zasledil v nekem članku,da so govorili o "five digits number" naročil...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.039
4.049
113
Pri GM-u so res čudaki ali pa sem jaz čuden, ker ne razumem.

Najprej se umaknejo s Chevroletom, potem prodajo Opel, zdaj nimajo svoje znamke, preko katere bi prodajali v Evropi, AmperoE mislijo prodajati z licencami preko PSA-ja, pa še to v, očitno, sramotnih številkah, po tem, ko nas narajcajo z vsemi priznanji.

Kot da bi se radi zamerili folku.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.407
9.158
113
ne rabijo teh kupcev, ker jih itak ne morej naredit,isto je s teslo,ebe se njim. bolj je ironija, kolk je raja prismuknjna in pripravljna potem to kupit, ne glede na eure.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
bolj je ironija, kolk je raja prismuknjna in pripravljna potem to kupit, ne glede na eure.

Vsa stvar je v pomanjkanju konkurence...kdor danes želi avto po sprejemljivi ceni,z realnimi 300 do 500 km dosega,je edina opcija Ampera-e...vse drugo kar se prodaja trenutno na trgu ima vsaj pol manj dosega!
(upam da čimprej naredijo novega Leafa z 200+ miljami EPA dosega in ga začnejo prodajati v zadostnih količinah)
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.895
3.020
113
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Pravzaprav je sramota, da nas ameri peljejo scat. Evropa je bila (vedno) na področju avtomobilizma korak pred vsemi. Očitno so evropski proizvajalci vozil zaspali na lovorikah in so izpustili odlično priložnost vpeljave nove tehnologije e pogona iz rok. Tako samo še mencajo za drugimi, predvsem tistimi na zahodu preko luže.

EU avtomobilska industrija me vse bolj spominja na Nokio.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Očitno so evropski proizvajalci vozil zaspali na lovorikah in so izpustili odlično priložnost vpeljave nove tehnologije e pogona iz rok.

Niso zaspali,ampak jih namenoma ne delajo in prodajajo!
Zakaj ne obstaja npr.Polo EV...ali pa Fiesta EV? Ker je to tehnično nemogoče...ali ker VW in Ford še nimata interesa tega prodajat,čeprav - ironija - je v istem trenutku enako velik Zoe najbolj prodajan EV avto v tem razredu v Evropi!?

In mimogrede:se mi zdi,da je bilo za Ampero-e naročil na Norveškem še več kot govorijo...sem zasledil v nekem članku,da so govorili o "five digits number" naročil...

Polo EV ne obstaja ker so najprej razvijali platformo (MEB(, na obstoječi pa ga pač ne moreš naredit. Zdaj pa poglej takole: Renualt sicer ima Zoe (kar je super z merketinškega stališča, je ap avto v resnici že malo zastarel), nima pa platforme, na kateri bi ven dal 10 ali več modelov (OK, bodo pač Nissanu spizdili). VW nima Polota EV (ima pa sicer Golfa in Up!a), ampak ima pa sodobno platformo, na kateri bo lahko ven vrgel 20 in več modelov ...
Meni se zdi VWjeva pot boljša. Enako velja za MB, pa še par proizvajalcev.
Ford se gre nekaj podobnega, ampak so si vzeli ene 2 leti več (ker so vmes 2 leti furali program s Focusom EV, C-Max energijem ipd, kjer so delali orenk raziskavo obnašanja uporabnikov. Po moje brez veze, ampak pač niso hoteli brcati na slepo, ker veliki proizvajalci tega niso vajeni. Sicer pa pride naslednje leto PHEV Transit, 2020 pa še BEV ali PHEV (še ni jasno) Kuga, Explorer, Edge plus novi Focus in C,max bosta seveda tudu preceh uporabneje elektrificirana.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pri GM-u so res čudaki ali pa sem jaz čuden, ker ne razumem.

Najprej se umaknejo s Chevroletom, potem prodajo Opel, zdaj nimajo svoje znamke, preko katere bi prodajali v Evropi, AmperoE mislijo prodajati z licencami preko PSA-ja, pa še to v, očitno, sramotnih številkah, po tem, ko nas narajcajo z vsemi priznanji.

Kot da bi se radi zamerili folku.

Opel je GMu vedno cepal izgubo. In očitno so ocenili, da se z Evropo nima smisla ukvarjat, razen tam, kjer so prisotni s Chevroletom). Prezahteven trg v primerjavi z ZDA, Kitajsko, ostankom azije, južno ameriko. Pač čisto poslovna odločitev. Saj z avstralijo si tudi precej belijo glavo. Problem je, da ste evropa in avstralija čisto drugačna in so oboji vedno sami razvijali avte in niso hotelo globelnih stvari pobrat. Južnoameričane, korejce ipd so ukrotili, Opla in Holdna pa ne morejo. Opel je že šel ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Pravzaprav je sramota, da nas ameri peljejo scat. Evropa je bila (vedno) na področju avtomobilizma korak pred vsemi. Očitno so evropski proizvajalci vozil zaspali na lovorikah in so izpustili odlično priložnost vpeljave nove tehnologije e pogona iz rok. Tako samo še mencajo za drugimi, predvsem tistimi na zahodu preko luže.

EU avtomobilska industrija me vse bolj spominja na Nokio.

Gremo štet, koliko EV modelov prihaja od kod ... Če kdo zaostaja, so to japonci. Toyota (še) nič, Mazda takisto, Honda, ... Samo Nissan miga.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ampak do preboja na trgu kar ne pride in ne pride, niso to telefoni, kjer je Nokia crknila v par letih. O EV-jih se piše že 10 let, naokrog se jih pa vozi bore malo. Na tej stopnji je težko govoriti kdo zaostaja, ker zaostajajo itak vsi.

Kaj mi pomaga nek Bolt v Kaliforniji, če ga ne morem kupit pri nas, vseeno če sploh nebi obstajal. To je isto kot če bi primerjal skozi Formulo 1 kdo je najboljši in kdo zaostaja, koga to briga? Pomembno bo zgolj in samo eno, kdo bo dal na trg produkt ki bo dostopen in na voljo vsem, Tesla je glasna, bomo videli če bodo to tudi uresničili, ampak tudi po najbolj optimističnih scenarijih to ne bo preboj, ki se bo zgodil v letu ali dveh ampak kvečjemu desetletju ali dveh.

Ja Japonci zaostajajo, ampak če daš na kup prodajne številke potem so z Nisanovim "pol izdelkom" v samem vrhu, pri PHEV pa je Toyota že na vrhu lestvice po prodaji (4.500 kosov v marcu). Tehnologija, ki je ni mogoče kupit za normalen denar nikomur nič ne pomaga, mogoče novinarjem, ki vozijo vse kar obstaja, drugi lahko samo sanjamo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
To, 'da bo na voljo' vsem, se še pri navadnih avtih dostikrat ne zgodi. Probaj zdajle kupit hibridni C-HR ali pa čiso navadno Škodo Kodiaq ...

Da bo pa za neko resno cifro EVjev na cestah potrebno desetletje in več, je pa ja jasno. Tudi na Norveškem, kjer se je preboj zgodil par let nazaj in kjer prodajo 1/3 EVjev, so na cestah v resnici redki.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Če nisi izbirčen lahko direkt iz salona odpelješ oba, če naročaš po svojih željah pa pač čakaš, ampak enkrat tudi dočakaš. Spodobnega EV-ja danes še naročiti ne moreš.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
VW nima Polota EV (ima pa sicer Golfa in Up!a), ampak ima pa sodobno platformo, na kateri bo lahko ven vrgel 20 in več modelov ...
Meni se zdi VWjeva pot boljša. Enako velja za MB, pa še par proizvajalcev.

Evo,o tem govorimo...tukaj je poanta! Tudi če se nam zdi Zoe zastarel,ga lahko kupiš takoj zdaj,danes grem lahko v salon in ga odpeljem!
Pri VW je pa zgodba v slogu "ima sodobno platformo, na kateri bo lahko ven vrgel"...ampak to se bo zgodilo kdaj? 2021? 2025?

Če se VW hvali,da vse kar naredi Tesla,oni lahko naredijo boljše,naj za začetek v dokaz naredijo kaj boljšega od Renaulta...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.923
1.089
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
VW nima Polota EV (ima pa sicer Golfa in Up!a), ampak ima pa sodobno platformo, na kateri bo lahko ven vrgel 20 in več modelov ...
Meni se zdi VWjeva pot boljša. Enako velja za MB, pa še par proizvajalcev.

Evo,o tem govorimo...tukaj je poanta! Tudi če se nam zdi Zoe zastarel,ga lahko kupiš takoj zdaj,danes grem lahko v salon in ga odpeljem!
Pri VW je pa zgodba v slogu "ima sodobno platformo, na kateri bo lahko ven vrgel"...ampak to se bo zgodilo kdaj? 2021? 2025?

Če se VW hvali,da vse kar naredi Tesla,oni lahko naredijo boljše,naj za začetek v dokaz naredijo kaj boljšega od Renaulta...

Najprej definiraj "boljšega". Ker če ne govorimo samo o pogonski tehniki, to ni težko (in že obstaja).

Odprljrš lahko pa golfa in upa.
 
Nazadnje urejeno:

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Evropski proizvajalci trenutno ponujajo:
1. Zoe 41 kWh
2. i3 94Ah

VW ima dve vozili, ki bi z malo večjo baterijo in hitrejšim polnilcem, bili čist OK, pa malo lepši dizajn ne da ima merilnik hitrosti še na kazalec.

Smart ima tudi en malček.