Carbon build-up na intake ventilih GDI motorjev

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.349
3.441
113
Pol pa morem letos orehove lušinje hraniti in jih prodat kot tuninig dodatek.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
To je tak idealn primer videa za zavajat folk kak je nekaj preprosto. Ko je res najbolj preprost za kolektor dol vzet.
Kaj pa ko nekega natlačenega golfa al pa polota odpreš. Je vseeno tole kr poseg
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.461
113
Hahaha...točno to...tko ko jaz sosedu na Sharanu 7M delu servis...in zdej kabinski filter za zamenjat...ja LoL

Gledaš od autodoc turitorial...slike zmanjka lih ko najbol zaj... rata...k da je 2min fix... :D

Zezal se 1uro...dokler nisem tapravga videa pogledal...ja skor pol avta je treba podret vključno z mehanizmom od brisalcev za en bogi kabinski filter:bonk:

Ma u lajfu ne kupm švabskega avta...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
seveda je poseg, pri praktično večini novejših avtov
cel lajf mam švabe, nobenih problemov s kabinskim filtrom: pri zadnjih dveh je lahko dostopno znotraj kabine
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.461
113
Ma 99.9% ma tko....edin ta je bil pa klasa zase

Za naivneže:

Kako je pa zares:

Ni da ni :D
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.372
5.884
113
pri taščici
Sharan ima s svabi samo znacko skupnega.
Kot vem je narejen nekje na portugalskem v neki xyz tovarni. Pa hvala za linke, tudi jaz bom pocasi moral menjat filter.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
kaj pa kaki fordi, ko moreš gas pedal ven jemat da filter menjaš.
Al pa določeni citroeni, ko majo tam nekje v 3pm pod armaturko filter v dveh delih. Če nisi 1.46m ruski akrobat ga itak ne vidiš ampak samo tipaš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
KSZ: no ja, če ne veš kaj delaš pač delaš po "daljšem" in nepravilnem postopku:
konkretno C5, menjava žarnice za dnevne luči - pred LED - malo prilagojeno mini gedore za odvit in 5 minut dela VS demontaža odbijača, vse plastike in luči, ter nato zamenjava - oboje Citroen POOBLAŠČEN servis!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.461
113
kameleon
Kje se je tebi ustavilo pri tvojem prvem posnetku?
Že parx si me napačno označil ;)

Ustavilo se je tam ko na autodoc filmčku lepo odvije 3 šravfe in lepo potegne požarno steno vn ko da je iz putra :D

No stena ne gre vn če prej NE....
1) odstraniš brisalcev
2) odklopiš šob za stekla in umakneš plastike
3) odsravfas ekspanzijsko in jo potisnes nekam...kjer ti še vedno narobe hodi ko vlečeš vn mehanizem brisalcev in požarno steno
4) odstraniš zgornji del airboxa od filtra motorja(drugače se mehanizem za brisalce zatakne ob box in ne gre vn)
5) plastičen pokrov motorja (to etak)
6) mehanizem brisalcev

Pa še potem je filter v zabačenem delu pod armaturo in prvič porabiš 15min da pogruntaš kako se ga odpne in zapne brez da frendu polomiš plastično ohišje...
Ker še vedno bolj tipaš kot vidiš...
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.372
5.884
113
pri taščici
Saj je povedal, sharana je sravfal. Nimam več c spominu kako je mehanik to podiral ko sem nabavil avto in menjal vse filtre. Zdaj ga bom.pa sam. Pa bodi dosegljiv, če te bom rabil ;)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.461
113
Gatto včasih ne dojema realnosti najbolje.....mu je treba po večx... :D
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
Nobenih brisalcev nerabiš ven jemat. Oni pleh malo postrani dvignes in gre ven
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.917
5.461
113
Emmm.....možno.....jaz sem šravfal angleškega RHD varjanta....tko da je vse možno (tud video zadnji je angleški ):)