Boeing 747 zletel s steze

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Letališče Pučnik ponoči zaprto.
Ni pristajanja/vletanja? Tudi v sili ne?
Tehnični del (kontrola letenja, gasilci, policija) je na voljo 24h, ostalo (oskrba) pa od 5h do 22h oz. izven tega časa po dogovoru. Je pa v nočnem času zmanjšana zmogljivost gasilske enote, kar omeji primernost letališča na samo mamjšo velikost letal. Zagreb je v tem času boljša alternacija, saj ima neomejeno 24/7 podporo.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.023
567
113


amaterji :bonk:
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.913
2.388
113
Desetletja nazaj nekaj podobnega v Ajdovščini. Ampak je uničil letalo na koncu steze, je mislil, da je zadosti znanje iz knjig za letenje.
Tej pa so se le vozili po blatu zgleda? Če so dejansko znali letet, ponoči, dvomim da bi šli to izvajati v takšni situaciji vremena in steze.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
NG je rad razpadel če je zletel s steze, nekaj kar bi letalo moralo prestati. ne da so dol padali. so bile 2-3 precej znane nesreče ko je rapadel na 3 dele potem ko je šel s steze.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.746
2.031
113
za šankom
Kdo govori o tem da so dol padli.
A hull loss occurs if an aircraft is destroyed, damaged beyond repair, lost, or becomes completely inaccessible.

Od 7046 prodanih jih še vedno leti 7024,torej - 22,daleč od tega da bi bili krhki
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.635
449
83
Tolmin
Samo del repa se mu vidi na spletni kameri ;)


Airforce2.jpg
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.746
2.031
113
za šankom
To mi je bilo vedno fascinantno, tip je 20 let letel z f16 ali mig27, naslednji dan pa že sedi za boeingam ali sukhoiem, še pred tem pa recimo za dc 10 in md 11, ali so se ti kriteriji kaj spremenili v zadnjih letih?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.774
1.857
113
Tako enostavno ravno ni, potrebuje enako šolanje za tip letala kot vsi ostali. Znajo pa biti nekateri bivši vojaški piloti nekompatibilni z delom v skupini, saj so navajeni vse odločitve sprejemati in izvajati samostojno. Pa tudi če niso najboljše in je mnenje drugega člana posadke koristno, zaželjeno ali celo nujno.
Moje izkušnje z ex air force piloti so mešane. En Belgijec je letel F16 med Yu vojno in je bil fantastičen v ekipi, drugi Nizozemec je bil zatežen ampak izven cockpita odličen kompanjon za iti na pir. Slovenec pa če je imel prazna jajca znosen, drugače pa nemogoč in picajzlast. Ampak to niso ravno specifike samo ex vojaških, se pa opazi določene vzorce.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.395
483
83
43
Še vedno Rdeči revirji
A ni nevarno leteti s takimi, ki niso za timsko delo? CRM so uvedli ravno zaradi preprečevanja nesreč in boljših odločitev posadke. Popolnoma podrejen kopilot, ki ne upa odpret ust v kabini, pomeni nevarnost tudi za kapitana.