Boeing 747 zletel s steze

boc

Majstr
1. avg 2007
2.366
432
83
Kako pa je ob zasilnih pristankih? Navadna pripravljenost ali morajo biti ob stezi, ali zavisi od vzroka?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Čim javiš sranje, so pripravljeni, v vozilih in opremi. Takole so nas počakali na pristanku leta 2013, ko smo sfaširali jato ptic in zasilno pristali (Brnik). Preden smo zapeljali na parkirišče, so nas pregledali, če bi lahko povzročili nevarnost ostalim parkiranim letalom in/ali letališkim objektom. Od tega dogodka imam do teh skafandrov oz. ljudi v njih drugačno spoštovanje, saj ti dejansko oni rešijo rit, če gre kaj res narobe in nisi sam sposoben narediti ničesar več.
 

Priponke

  • photo0011_Q1.jpg
    photo0011_Q1.jpg
    208,2 KB · Ogledi: 430
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in nacek

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Samo v vednost - v takšnih primerih kot potniki ne čakajte na evakuacijski signal posadke, temveč sami preverite, kateri izhod je varen in sami odprite vrata. Tudi posadka se kdaj zmede in zablokira. Če vidiš krilo, kako gori (oz. iztekajoče gorivo iz krila), NE SEDI IN ČAKAJ.
Pa prosim brez iskanja in jemanja ročne prtljage, zna koga stati življenja zaradi izgubljenih sekund.

Tole je pa zanimiv odgovor. Ali ni nevarno začet evakuacijo ob delujočih motorjih?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
V kolikor v takšni situaciji motorji zelo kmalu po zaustavitvi še delujejo, lahko smatraš, da posadka ni pri zavesti ali pa bluzi in okleva, kar se je že dogajalo - tudi s celotno izgubo življenj na krovu.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.037
590
113
kolikor je meni poznano od alarma morajo biti gasilci (vedno v pripravljenosti niso celotna izmena ampak en gasilec in vodja izmene - odvisno od kategorije in velikosti letališča) se pravi eno vozilo z 2ma gasilecema v 90sekundah na katerikoli (najbolj oddaljenemu) delu steze, tiste 3 minute se nanaša, da celotna gasilska izmena prispe na prizorišče.

gasilci ne gredo na intervencijo brez alarma iz stolpa, za odpoved radijske postaje se ne kliče gasilcev. tudi če kontrolor če nima stika z letalom, ne bo sprožil alarma za gasilce. so točno predpisane procedure, kdaj in na kakšen način se kliče gasilce.

lahko, da je tukaj motor deloval zaradi tega, ker je dobival še gorivo in pilot ni mogel prekiniti dovod goriva, lahko pa tudi, da je pilot bil v šoku in ga je šele malo kasneje prekinil.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
V kolikor v takšni situaciji motorji zelo kmalu po zaustavitvi še delujejo, lahko smatraš, da posadka ni pri zavesti ali pa bluzi in okleva, kar se je že dogajalo - tudi s celotno izgubo življenj na krovu.

Jaz sem pregledal že veliko oddaj o raziskavah letalskih nesreč. Tukaj sem se spomnil na nesreči China airlines na Okinavi, ko je en zatič ali vijak od predkrilc prebil tank v krilu in je gorivo iztekalo, gorivo se je vžgalo vročih delih motorja, ko je bilo letalo na ploščadi, ko je že parkiralo. Tam so čakali na komando pilotov. Vsi so preživeli.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Zato pa obstajajo standardizirani klici posadke (iz cockpita), ki sporocajo 1) vse je pod kontrolo (pri nas: remain seated) ali 2) evakuirajte asap (evacuate)
V kolikor tega klica ni, kabinsko osebje smatra, da je posadka v cockpitu neodzivna in sami zacnejo evakuacijo.
Zal se se vedno dogaja, da se izgublja cas, ko bi bilo potrebno evakuirati, ampak se ne.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.298
2.398
113
še v SLO - ampak komaj
VanZ

Se pravi, če sedim na tistem sedežu, kjer lahko stegnem noge in ne morem pred sedežem pred mano odložiti torbe z laptopom, odpiram vrata “takoj” (če lih ne gori pred njimi)?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.775
1.859
113
Po pameti in lastni presoji. Takoj ne, ce pa vidis, kako ti za ritjo gori kabina, posadka pa ne da jasnih navodil, potem odpres in bezis, ja. Ce zgresis mogoce se delujoc motor, dobis bonus tocke :) Na briefing papirju za potnike, ki ga dobis, ko sedis ob teh izhodih, so navodila za primer v sili. Zal pa ne pise, kaj naresti, ce ne dobis nobenih navodil od posadke in jasno vidis, da je sranje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.907
5.457
113
Ok...na letalonosilki sem videl un posnetek ko modela posesa v motor...ampak tam je manjša reža...

Če ta velik motor daš v "idle" ali pa na neke normalne obrate za pisto....a vseeno sesa to odraslo osebo?
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
A ni ravno največji problem pri zasilnih izhodih nad krili? Če motor deluje, je na prednji strani krila nevarnost, da te posrka v motor, na zadnji te pa opeče izpuh?
Drče verjetno niso odporne na izpuh motorja?
Možen je celo primer, ko motorja ni možno ugasniti. Če se prav spomnim je bilo to pri enem Quantasovem A380. Tam ni šlo za požar.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
se mi je zdelo, da vidim prtljago.

samo dve rešitvi vidim.
prepovedat prtljago
osebju dat pištolo in jasno navodili. v primeru sranja vsako stegovanje po prtljagi strel med oči. dva tri, pa bi folk pustu jeben laptop za 500e pa 100 privat slik.

temu rusu bi pa putin moral zrihtat sibirijo. ruzak, 50 kil svinca in 24/7 hojo po štengah, pa tobogan dol. do smrti. pa live cam v poduk.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.771
2.656
113
Če ne zaradi drugih, že zaradi sebe nebi jemal prtljage. Pa saj se ti ja gre da boš čim prej na varnem. Al pa da snemaš kako zunaj gori, kako na to v takem treutku pomisliš.

Je pa zanimivo da po statistiki bol proti repu letala sediš, večja je možnost preživetja.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.948
1.260
113
Glede na to da je to bilo v Rusiji, se zna še kaj zgoditi z vsemi temi idioti, ki so iskali prtljago in ovirali evakuacijo.

Lahko kar javno, saj drugače se opice ne bodo nič naučile. Tu je edina rešitev oko za oko.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Ma dajte no, tole s prtljago je samo odvračanje pozornosti in zvračanje krivde s pravih krivcev na tistih par s prtljago. Kot da bi bi bili po takšnem trdem pristanku vsi nepoškodovani in pri zavesti ????
Sicer je rečeno, da so avion evakuirali zelo hitro.

Saj, koliko se pa zamudiš, če med čakanjem vzameš še torbo s sabo? Kr ozko grlo je na izhodu. Pa koliko jih je umrlo zato, ker stevardu ni uspelo odpret zadnjih vrat ??? Zakaj se niso odprla? In koliko jih je čakalo na izhod zadaj, pa je ostal zaprt?

O tem, kako družbe šparajo pri delavcu, ki bi večje kufre pospravil spodaj pa v medijih ne bo nihče nič napisal? Pa o tem, ali bi gasilci lahko prišli hitreje?
Ko sem se nazadnje peljal z nizkocenovnikom, sem lahko imel manjšo ročno prtljago in srednje velik kovček, vse je šlo v kabino, pa bi kovček raje spravil spodaj.
 
Nazadnje urejeno: