Boeing 747 zletel s steze

I

Izbrisan uporabnik #9334

futoški kupus...nisi slišal..pol nisi za v master šefa.

Futoški kupus ... nimam pojma, v vojski nam niso razlagali, kje nabavljajo tistega kislega hudiča. :mad: Kisel je bil pa tako, da ti je prepihalo gate v dveh dneh ... če si padel v slabo srečo in je vedno malo pred teboj zmanjkalo pasulja. Samo "Krompir na lovački način" je bil hujši (kje je smešek na štriku?).

V glavnem, jaz sem z našim slovenskim iz moje njive čisto zadovoljen. :p
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če si bil še v JLA ti lahko jaz povem kako se "kiseli" kupus - ja scanje not je "zgolj" urbana legenda - smo se ga pa "tlačilci" pol nekaj časa izogibali. :evil:


Dost je zdaj tega off - nam bo VanZ odfrčal iz teme.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Morda je pa šel Jagibabi pokazat tisti turn na Boču ?
 

disc

Majstr
4. feb 2011
2.350
458
83
Z dobavo naj bi začeli že v začetku leta? Koliko pa drugače traja da se usposobijo piloti in tehnične ekipe? Pa tukaj ne gre samo za nov tip letala, ampak nov proizvajalec oziroma celo druga filozofija.
Kukr sem jaz seznanjen niti ni tolk druga filozofija in je superjet tudi narejen s ciljem prodreti na tuje trge (izven rusije). Pri izdelavi letala jim je pomagal celo boeing https://sl.wikipedia.org/wiki/Suhoj_Superjet
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.038
592
113
ni druga filozofija. narejen je s pomočjo "zahodne" tehnologije. recimo motorji so narejeni v kooperaciji snecma iz francije in saturn iz rusije.
oprema je honeywell-ova če se ne motim.
letalo je bolj "zahodno" kot recimo rusko.

šepa jim poprodajni servis. se pravi nadomestni deli, servisne delavnice, tudi ena nesreča je že bila, ko so predstavljali mislim, da v Indoneziji, je testni pilot zaj**al in so se zaleteli v hrib.

Tako malo luštno regionalno letalo je to. če se ne motim, je ideja, da bi adria nabavla ssj100 že nekaj časa zunej, začelo, pa se je z namero oz idejo, da bi nabavli dornier 728, ampak je potem firma šla v stečaj.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Vem, da je bila v Švici ena nesreča, ko so ruski piloti pilotirali zahodna letala. Razlog je bil v tem, da so Rusi navajeni na drugačen način delovanja enega ključnih instrumentov, to je umetno obzorje oziroma ADI (mislim, da je to prava kratica). Ne vem kako je za to zadevo poskrbljeno na Suhojih. Problem je, ker lahko v krizni situaciji pilot zradi napačnega razumevanja ADI naredi usodno napako.

Tista nesreča v Indoneziji je imela več razlogov. Letalo je pilotiral glavni testni pilot od Suhoja, ki se je začvekal in zaletel v goro. Kontrola je mislila, da gre za vojaško letalo, drugače bi ga verjetno zbudili. Pa še kaj je bilo izključeno, kar bi lahko preprečilo nesrečo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.352
2.280
113
Vem, da je bila v Švici ena nesreča, ko so ruski piloti pilotirali zahodna letala....
Nekaj let po nesteči, so se v Švici pojavljali umori. Izkazalose je, da je morilec rus, oče enega izmet otrok, ki je umrl v nesreči, za katero naj bi bil kriv Švicarski kontrolor leta! Udeležena naj bi bila tovorno letalo in potniško z ruskimi otroci, ki so se vračali ....
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Nekaj let po nesteči, so se v Švici pojavljali umori. Izkazalose je, da je morilec rus, oče enega izmet otrok, ki je umrl v nesreči, za katero naj bi bil kriv Švicarski kontrolor leta! Udeležena naj bi bila tovorno letalo in potniško z ruskimi otroci, ki so se vračali ....

To je bila druga zadeva. Tisto kar sem imel jaz v mislih je bil en turbopropeler. To kar ti pišeš sta pa dva reaktivca ruski potniški in tovorni. Tukaj pa Rusi zaradi ruske šole niso upoštevali TCAS-a in dali prednost kontrolorju.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.038
592
113
To je bila druga zadeva. Tisto kar sem imel jaz v mislih je bil en turbopropeler. To kar ti pišeš sta pa dva reaktivca ruski potniški in tovorni. Tukaj pa Rusi zaradi ruske šole niso upoštevali TCAS-a in dali prednost kontrolorju.

tako je. brane pise o nesreci nad uberlingnom ko sta tovorni dhl pa ruski tupolev 154 z otroci ruknala zaradi preobremenjenosti kontrolorja, izpada direktnih telefonskih povezav za katere kontrolor ni vedel in ruske mentalitete, da zaupa kontrolorju ne pa napravi v letalz (tcas). oce enega teh otrok je poiskal kontrolorja in ga umoril na pred hiso kjer je bil kontrolor doma. tu je veliko napako nardilo tudi svicarska firma za kontrolo in sodisce, ker so izdali ime kontrolorja (prehitro).

to kar slovenet govori je pa nesreca saaba340 od crossaira po. poletanju iz zuricha. bila glih oddaja dva dni nazaj na nat geo o tem.

cocpit od suhoja je cist "zahoden" komplet zahodna tehnika, se napisi se mi zdi da so v celoti v anglescini. tudi umetni horizont je "zahodni". zdej vecina ruskih pilotov je izsolana na zahodnih instrumentih ker vecina letalskih druzb leti z zahodnimi tipi letal.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.780
1.907
113
Ne se hecat, naslednji teden imam pomembno misijo :)
Screenshot_2018-11-23-19-24-14.jpeg
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

So, do belive, you can fly! :fredi:

Pa nalepi kako slikco nad lužo, da bomo še mi videli, kako je naša zemljica zares ravna. :D
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

No ja ... naši fantje delajo okoli 1600 ur, brez na šiht/iz šihta - kar je zelo podobno tvoji cifri. Pa bi za pilota študirali ...