Beraški zdravniki

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #488
  • Začetni datum

Floki

Guru
6. sep 2007
9.904
3.025
113
A misliš, da zdravnik v programu poklika, komu daje pooblastila?
Tu v vrsti čakajo ZZZS, NIJZ, varuh pacientovih pravic, varuh osebnih podatkov, pa še ministrstvo.
Pa da vidimo ministra, kako bo čez to množico speljal parvico tahnice.

Na urgenci niti zdravnik nima vpogleda v vse podatke pacienta, ti bi pa tajnici dal na vpogled celoten karton.

Zakaj bi ji dal vpogled v vse podatke pacieta če ga kot praviš še zdravnik nima. Očitno jih zdravnik ne rabi zakaj bi jih tajnica?

Torej je posvet na daljavo (telefon in/ali mail) nadomestil osebni obisk. Kaj je s tem narobe?
A misilš, da se na daljavo nilč ne da narediti?
Če pa msiliš, da "pregled" na daljavo manj časa vzame od osebnega obiska, se pa tudi motiš.

Boljša polovica je že zdavnaj ukinila "posvete" po mailu. Telefon pa samo, kadar ona kliče pacienta.
Mail samo in izuključno za naročanje na pregled in naročanje receptov.

Imel sem lansko leto dva takšna "pregleda".
Zgledalo je približno takole:
Dober dan sem ta pa ta kličem iz UKC:
Kako ste vas kaj boli.....
Aha a če pritisnete na desnem delu trebuha je kaj slabše....
Vas bomo naročili na odvzem krvi...enkrat

Ne vem če je 3 minute trajalo. Ta drugi mogoče 5.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.916
816
113
In kakšen je razlog za to?
Eno je pravni, ker mail je popolnoma nezaščiten medij. Zdravstveni podatki pa so med bolj varovanimi.
Drugi pa praktičnost. Po mailu karkoli diagnosticirat vzame 10x več časa, kot pa v ambulanti osebno.

En tak bolj izstopajoč primer je imela.
Človek ne more spati. Se zbuja. In ob 2h zjutraj napiše mail s svojimi težavami.
Ob 5h zjutraj napiše še en mail "še to sem pozabil." In dopiše še nekaj težav. Brez citiranja prejšnjega maila, bo že zdravnica poiskala. Itak nima kaj za počet.
Ob 9h iz službe pošlje (s službenega maila) še en dodatek. Seveda brez podatkov, kdo to je.
In potem na vprašanja odgovarja malo s telefona, malo s službenega maila. Seveda ko ima čas. Vsakih nekaj ur. Ker je funkcionalno nepismen, ne zna direkt odgovorit na vprašanje, ampak nekaj okoli filozofira. In obravnava se razvleče na dva dni. Namesto 10 minut v ordinaciji.

Dohodne telefone pa itak ignorora, ker sicer se ne da nič narediti. Ko je pa direktor prišel na idejo, da morajo do konca dneva odgovoriti na vse neodgovorjene tel klce, je pa rekla samo Ha ha.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.916
816
113
Zakaj bi ji dal vpogled v vse podatke pacieta če ga kot praviš še zdravnik nima. Očitno jih zdravnik ne rabi zakaj bi jih tajnica?
Recimo na urgenci ne sme videt, ali je oseba HIV pozitivna. Meni se recimo to zdi pomembno. Ampak zaradi diskriminacije na urgenci tega ne smejo videt.
Tajnica bo pa kar lepo cel karton iz omare vzela, al kako si predstavljaš?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
To je isto kot bi zaradi nekoga, ki je z nožem zabodel ženo, prepovedali vse nože na svetu.
Gospodar zdravja uporablja? Pa ne bo pravnih težav in tudi nepovezano ne bo.
Recimo meni je bolno, da bi morala starejša oseba hodit po recept na osebni obisk zdravnika. In se tam drenjat in čakat, ker pač zdravniki pričakujejo, da se čaka. Sedaj preko gospodarja zdravja pošlje mail in jo recept čaka v sprejmnici zdja. Pa tudi za to mi ni jasno zakaj ga potrebuje in ni elektronski.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.916
816
113
Saj sem napisal: na mail samo naročanje na pregled in naročanje receptov.
Papirnatih se pa že kar nekaj let ne printa.

Ta tvoja omemba gospodarja zdravja me pa tako spominja na tole:

Dajmo poleg maila, maila za naročanje, telefona, IRISa, programa od ZZZSja, programa od ZDja, dodat še en program. To bo ziher poenostavilo postopke.

Poleg tega se moraš zavedat, da je v ZDju (javni sektor) čisto odveč kakršenkoli strošek z zaposlenim. 1000€ na delovno mesto za licenco za speech-to-text je iluzija. 400€ na leto za izobraževanja zelo težko skašljajo. 50€ za popravit žaluzije, da se ne vidi direkt na mizo za pregledovanje je tudi preveč. Raje direktor odgovoarja na pritožbe pacientov, da se jih slečene direkt z ulice vidi. Mikrovalovka za 50€v skupnem prostoru, da si lahko malico pogrejejo? Ha.

Boljša polovica 2 dni na teden že dela za privat zavarovanice. Počasi povečuje, še malo, pa bo rekla adijo. Edini razlog, da je še v ZDju, so dodatki pri plači. Ko bo dodatek šel, bo tudi ona pomahala v slovo.
Vse ostalo je poden od podna. Direktor. Odnos vodstva do zaposlenih. Posledično odnosi med zaposlenimi. ZZZS. Pacientov med pacienti je vedno več. Birokracija u P.M.
Najbolj žalostno pa je, da je do tega prišlo v zadnjih 10 letih.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Joj, si je Lukec en šah-mat naredil.

Tak zagovornik državnega zdravstva, sam pa hodi h koncesionarjem.
Menda je nekaj dni nazaj šel k Bitencu (MCL, eden večjih zasebnikov-koncesionarjev v Lj.), nekaj sikal, da ima napotnico z "nujno" in hotel pregled "takoj".
Ga je menda Bitenc lastnoročno postavil pred vrata in rekel, da pri njih pregleda opravil ne bo.
Tega fohtarja ne pktnam si pa zasluži osenost tedna meseca
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.904
3.025
113
Recimo na urgenci ne sme videt, ali je oseba HIV pozitivna. Meni se recimo to zdi pomembno. Ampak zaradi diskriminacije na urgenci tega ne smejo videt.
Tajnica bo pa kar lepo cel karton iz omare vzela, al kako si predstavljaš?

A bo morala videti ali je HIV pozitivna? Njena naloga bo verjetno vpisovanje pa izdajanje tistega kar ni nujno potrebno za zdravnika.
Too bodo pač zdravniki povedali verjetno ne bodo hude državne skrivnosti. Tudi dvomim da bodo tam samo zato da bodo kartone pacientov objavljali na instagram in tiktoku, čisto tako pišeš.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.916
816
113
V računalniku veliko zadev ni vpisanih. So samo v kartonih.
In ja, prav imaš. Za plačo msnj kot minimalca bodo dobili zelo vesten in skrben kader. Ki bo imel toliko dela s pomočjo zdravniku, da ne bo imel časa firbcat po kartonih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
Boljša polovica 2 dni na teden že dela za privat zavarovanice. Počasi povečuje, še malo, pa bo rekla adijo. Edini razlog, da je še v ZDju, so dodatki pri plači. Ko bo dodatek šel, bo tudi ona pomahala v slovo.
Vse ostalo je poden od podna. Direktor. Odnos vodstva do zaposlenih. Posledično odnosi med zaposlenimi. ZZZS. Pacientov med pacienti je vedno več. Birokracija u P.M.
Najbolj žalostno pa je, da je do tega prišlo v zadnjih 10 letih.
Veš kaj je najbolj žalostno. Da so vsi polni, ko je treba jokat, ampak denar pa ne smrdi, a ne? Ali pa da bi kaj naredili na to temo. Recimo spokali direktorja.
Ko je meni nadrejeni začel srati po glavi in se nisem strinjal z dejanji, sem se najprej pogovoril z njim, pomagalo ni nič.
Sem šel do direktorja (kjer je bil tudi moj nadrejeni zraven na sestanku) in sem dobil enako sporočilo.
Čez 14 dni sem dal odpoved, oba pa nista imela toliko jajc, da bi me sama poklicala, če bi se premislil, temveč sta poslali potrčkota za to. Lool.
Jaz pač v okolju, ki je proti mojemu prepričanju in vrednotam, ne bom delal. Kar nekaj mojih sodelavcev je bilo kar lepo glasnih za hrbtom, da bi kaj naredili pa ne. Par jih je pa kmalu sledilo mojemu zgledu.

Zakaj torej tvoja lepo ne dela 5 dni za privat zavarovalnico in cedil se bo med in mleko in ne bo se potrebovala ukvarjati z neumnostmi? Zna pa povedat vse, kar je narobe, ampak denar ne smrdi, ne?
Je pa res, da kaj spremeniš, se je treba angažirat in izpostavit, to pa “lajačem” ne gre. Ne samo to, ponavadi so glavni v bevskanju, ko pa pride do dejanj, pa kar naenkrat nikjer več nobenega takega.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.916
816
113
Ker je že tako dolgo v tem, da jo je srečala pamet.
Leta je poskušala kakšne spremembe predlagat/uvest.
Drugega rezultata kot slabše ocene ob polletnem ocenjevanju ni bilo.

Direktorja zamenjat? Direktor bo tisti, ki ga Z.J. določi. In nihče drug.
Vsi nižji direktorji bodo pa takšni, ki glavnemu nekam lezejo.
Strokovnega direktorja zamenjat? Nihče pri zdravi pameti noče prevzeti potapljajoče ladje. Bo samo vse sranje požrl in na koncu bil kriv za razpad.
Na raznih mediacijah med direktorjem in zaposlenimi je ponavadi edina, ki kaj reče. Ampak kot sem že rekel, jo pamet srečuje in se ne ukvarja več z reševanjem "sveta", ampak lepo svoj vrtiček obdeluje. Ker sistema ne bo spremenila. Za to bi pacienti morali poskrbeti, ampak njim se očitno tudi fučka.

Za tiso privat delo pa se zadeva lepo počasi širi, moja je pa ziheraš, zato še ni 100% tam.
In očitno je ona neka redka izjema, ki v službo hodi zaradi plačila, večina vas očitno hodi iz altruizma, al kako.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
Direktorja zamenjat? Direktor bo tisti, ki ga Z.J. določi. In nihče drug.
Vsi nižji direktorji bodo pa takšni, ki glavnemu nekam lezejo.
Strokovnega direktorja zamenjat? Nihče pri zdravi pameti noče prevzeti potapljajoče ladje. Bo samo vse sranje požrl in na koncu bil kriv za razpad.
Na raznih mediacijah med direktorjem in zaposlenimi je ponavadi edina, ki kaj reče. Ampak kot sem že rekel, jo pamet srečuje in se ne ukvarja več z reševanjem "sveta", ampak lepo svoj vrtiček obdeluje. Ker sistema ne bo spremenila. Za to bi pacienti morali poskrbeti, ampak njim se očitno tudi fučka.
Torej je v ZD v Ljubljani.
Čisto enostavno bi lahko šla v drug ZD delat, kjer je vodstvo in odnosi z zaposlenimi v redu. Večina ZD išče družinske zdravnike.
Podobno sranje se je meni dogajalo.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.395
5.427
113
Ja, res, krščen duš to.... Kam bomo pa zdaj hodil zlivat svoje frustracije pa koga bomo zdaj postavljali na svoje mesto? To je deu, iskat nekoga novega za boksarsko vrečo. To so resni problemi zdravega človeka... Ona pa kar gre...

P.s.
S tem da, če je res pocela vse to, kat jurek pravi, potem tudi ona rahlo uziva v svoji zrtvi. Predlogi pa sestanki pa pizde matrne (pardon izrazu, ustreznejšega ne najdem)... Daj no mir...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.916
816
113
Ni da uživa, ampak je ziherašica. Ne skače v vodo, če ni 110% prepričana o globini.

Argumenti, zakaj vztraja:
Ima urejeno ambulanto. Po 20 letih pozna paciente.
Walking distance do službe. Kar je vredno kakih 300€ na mesec.

Kam bi lahko šla:
Nekam v okoluco, min 1h vožnje na dan.
V drug ZD. Isti jajc.
Koncesij se ne podeljuje.
Kamorkoli bi šla bi to bil prevzem obstoječe ambulante z vsemi pacienti. V večini primerov številčno daleč nad nirmativi. Saj zato je prejšnji zdravnik šel. Al pa v penzijo.
Vedno pa to pomeni spoznavanje novih 2000 pacientov, z njihovimi težavami in muhami. Če je bila ambulanta dlje časa brez zdravnika, so kronični bolniki povečini neurejeni in iztirjeni.

Pod črto, za teh nekaj let, kolikor še misli v ZD delat, sa ne splača menjat. Hkrati pa pripravlja teren, da se odreže od ZZZSja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in matej_

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
Vse jasno in to je seveda njena odločitev.
Ampak moram pa rečt, da si rahlo kontradiktoren. Prej si pisal, kako je žena odrezala vse po telefonu in mailu, sedaj pa, da pozna vse paciente. Veš, kaj je meni sestra rekla, ko sem imel nekaj zadev za urejat tekom meseca, dveh. Ah, saj ti boš pa kar preko gospodarja zdravja, ne, pa bo za oba bolje? Torej, bi lahko tudi tvoja žena tistim, ki so to vešči in niso nakladači (ker jih pač pozna), omogočila določene zadeve preko elektronskih poti. Bi to sprostilo njen čas in PREDVSEM ČAS PACIENTA, ki ne rabi zabit 1+- uro na dan z gužvanjem v čakalnici. In po možnosti še kaj staknit tam. Ali pa viset pol ure na telefonu, da končno dobi/če sploh zdravnika. Ampak ne, ker je en bedak, je treba vse spucat in naj se pacienti za brezvezne zadeve pač gužvajo. Je pa to točno način dela v javnem sektorju. Boli mene, važno da imam jaz manj dela, pa čeprav bi morda 1 minuta več mojega dela prihranila nekomu 1 uro BREZVEZNEGA OPRAVILA. Ali pa brez vezno oteževanje dela in iskanje vloge žrtve/svetnice. Tako kot je Jabe napisala. Vsak normalen človek si z veseljem olajša delo oz. si ga zmanjša, če je rezultat na koncu.
Samo v info: poznam par takih ljudi, ki so šli v privat sektor in tam doživeli totalen šok.

PS: Če je to res, da je cel kolektiv od vodstva do sodelavcev tako zjahan (po možnosti še sodelavci lezejo v rit vodstvu), potem ji res nič ne zavidam te situacije.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.395
5.427
113
Ziherasica je nekaj... Da pa najeda o spremembi sistema in izboljsavah in pol se kaki obvezni sestanki, ki se zaradi takih vlecejo v nedogled, je pa povsem nekaj drugega. Ja, seveda, se najdejo pametnjakovici, ki moralizirajo, da bi vsak malo manj kot sam mogel cel sistem na ramenih imeti. Sploh zdravstveni je tak za usput, ampam resnici na ljubo, ona ni tam za to. Cisto vsak zaposlen pac nima besede o organizaciji pa fertik. Nikjer! Hierarhija je povsod.

Kar se tice pa ambulantnega dela. Nalozene obveznosti in pricakovanja mocno presegajo zmoznosti. In spet, sad in podobni se lahko na trepalnice zmecejo, ampak da nategujes folk do konca in naprej in potem se malo, za odmerjeno nagrado, ki se njemu zdi primerna in seveda tangira k minimalcu, potem pa uzaljenost in moraliziranje, kaj vse bi se lahko, potem je rezultat tu. Primarno zdravstvo je spegu njegovih pacientov. Slovenci res ne znamo nic drugega, kot vse in vsakogar v nic dajati in sebe poveličevati, rezultat je pa neizbezen. Medicinci raje gredo iz foha ven kot v druzinsko medicino, pa to ni samo zaradi place. Je predvsem zaradi pogojev dela in manjko osnovnega bontona, da ne recem spoštovanja, do tega poklica. Raje tapkam nekje v eni pisarni cel dan, kot grem za splosnjaka.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.916
816
113
Tako, kot čakalne vrste na sekundarnem nivoju zmanjšujejo pritisk na ambulante, enako tista 1 ura čakanja (oz. že sama obveznost prihoda v ZD) prisili pacienta, da razmisli, ali res potrebuje obisk zdravnika.
Da ne težijo zaradi temp 37.5 dva dni (28 letnik pride skupaj z mamo), da ne hodijo zaradi fleka od koprive, da ne hodijo klope kazat (kot da ima kako posebno orodje v amb).
Da si pacient na list napiše težave, pa vse naenkrat pove ko pride. Sicer po mailu posamezno, čez več dni razmetano sporočajo.
Ja, če se pacient malo organizira in premisli, prihrani čas sebi in zdravniku.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
3.916
816
113
Jabe
Hja, glede odnosa zdravnik pacient je ugotovila zanimivo stvar.
Dokler je bila s pacienti prijazna, je nazaj dobivala kletvice, žaljenje in poniževanje.
Dokler je bilo "veste, to bi pa morali tako jemati, mogoče bi ..." So pacienti nazaj pametovali.
Dokler je maile zaključevala z "s spoštovanjem, dr. N.N." je dobivala maile "zakaj še ni odgovora? Bolje za vas, da danes odgovorite".

Zdaj je pa spremenila način komunikacije, in pacienti so veliko bolj prijazni.
"Pa kaj vam ni jasno, a ne znate navodil prebrat? ", "Vaša dolžnost je, da mi dostavite izvide, a mislite da bom jaz okol klicala?" Maile zaključuje samo še z LP.