Ravnati je smiselno tako, da svoje življenje ohraniš, zakon gor ali dol. Sem se že raje kdaj umaknil meter od ceste, ko opaziš čudaka.
Saj te lahko med hojo po cesti tudi avto zbije? Poznaš statistiko možnosti preživetja pešca pri trku avta s hitrostjo 60 na uro ali več?Saj vštric lahko tudi po levi hodiš. Pa še vidiš avto, ki prihaja naproti.
Po eni strani je res, da ne profitiraš nič, ker je idiotov preveč. Ampak če si dnevno v tem, ti pa tud potegne živec. Včeraj smo recimo peljali od Bleda proti Bohinju 25! 25 !!! Omejitev je 90, nekdo, ki ceste ne pozna, pelje brez problema vsaj 70. Ampak 25? In potem imaš dnevno take primerke. Dodaš živčnega domačina, pa smo tam. Jaz imam dnevno sprostitvene tehnike v avtu, da ne porinem koga s cesteNe razumem voznikov, ki voziijo tako agresivno na cestah, ki so polne turistov....
Na cesti Postojna - Reka, sem doživel 2 prehitevanja v škarjice, vožnjo cm za ritjo, odletavanje na levi pas....
In kaj profitirajo... da čez 1km nabašejo na novo prikolioc, avtodom... Sem imel primer, ko je avto 3x zelo nevarno poskušal prehitevati, nato mu je v serpentinah pred Ilirsko končno uspelo... Jaz sem vozil umirjeno v koloni. Na koncu sem ga videl na cestninski in profitiral 1 minuto...
Kaj se špila ljudem, ali jim ni jasno, da so sedaj ceste polne turistov, s hišami na cesti, avtodomi ter vikend vozniki.... Max kar lahko profitirajo je par min, ali pa da se ovijejo okoli nasproti vozečega avta...
Ti resno misliš da so sposobni misliti za več kot 1 sekundo vnaprej ?Ne razumem voznikov, ki voziijo tako agresivno na cestah, ki so polne turistov....
Na cesti Postojna - Reka, sem doživel 2 prehitevanja v škarjice, vožnjo cm za ritjo, odletavanje na levi pas....
In kaj profitirajo... da čez 1km nabašejo na novo prikolioc, avtodom... Sem imel primer, ko je avto 3x zelo nevarno poskušal prehitevati, nato mu je v serpentinah pred Ilirsko končno uspelo... Jaz sem vozil umirjeno v koloni. Na koncu sem ga videl na cestninski in profitiral 1 minuto...
Kaj se špila ljudem, ali jim ni jasno, da so sedaj ceste polne turistov, s hišami na cesti, avtodomi ter vikend vozniki.... Max kar lahko profitirajo je par min, ali pa da se ovijejo okoli nasproti vozečega avta...
tu cez severno mejo se začne razviti zahod...drugi svet.Meni je bil zanimiv kontrast z motorjem po Avstriji (Lawamund in okolica). Lepo se vozimo (Slovenci, Avstrijci, Italijani, itd.) po omejitvah nakar padejo trije cestaki z MB tablicamo mimo.
Je pa tudi ena zadeva. Omejitve pri nas so enostavno nore. Iz MB do Avstrije 50, 70, 40, 50, itd. Non stop znaki tudi na 100m. Parkat sem naletel na znak konec omejitve, ki je ni bilo ali pa je jaz nisem zaznal.
Nakar pridem v Avstrijo in letimo po regionalki ČEZ NASELJA 80km/h. WTF. Naši bi verjetno znoreli.
Je bila pa malo pod pasom omejitev čez lepe ovinke SAMO za enosledna vozila 70km/h.
Mi je bilo takrat žal, da nisem bil z RSom.
Ko še ni bilo štajerske avtoceste čez Trojane, na lokalni pa vedno dolgočasna kolona, sem vsake toliko prehiteval, da se mi ni spalo. Pridobil itak da nisem nič, je bilo pa dovolj, da popestri vožnjo.Ne razumem voznikov, ki voziijo tako agresivno na cestah, ki so polne turistov....
Na cesti Postojna - Reka, sem doživel 2 prehitevanja v škarjice, vožnjo cm za ritjo, odletavanje na levi pas....
In kaj profitirajo... da čez 1km nabašejo na novo prikolioc, avtodom... Sem imel primer, ko je avto 3x zelo nevarno poskušal prehitevati, nato mu je v serpentinah pred Ilirsko končno uspelo... Jaz sem vozil umirjeno v koloni. Na koncu sem ga videl na cestninski in profitiral 1 minuto...
Kaj se špila ljudem, ali jim ni jasno, da so sedaj ceste polne turistov, s hišami na cesti, avtodomi ter vikend vozniki.... Max kar lahko profitirajo je par min, ali pa da se ovijejo okoli nasproti vozečega avta...
Ne vem no, zadnjič sem šel nekje med Passau-om in Salzburgom, par cest je bilo tako slabih, da jih še pri nas težko najdeš.tu cez severno mejo se začne razviti zahod...drugi svet.
ene udarne luknje na 1000km AT cest., tudi lokalnih. Krejzi.
Catch 22, več konjev kot imaš, večkrat boš prehiteval, ker se lažje izide ... dokler se ne.(Ne)varnost prehitevanja je v najvecji meri odvisna od konjev pod havbo. To, kar tebi od zadaj zgleda kot nevarno prehitevanje, je lahko popolnoma laganini manever v pravem avtu