bedaki na cesti

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.180
960
113
Sedaj je opozicija v mestnem svetu izvrtala, da se je prav v času določanja te cone spremenila zakonodaja in bi moral o tem odločat mestni svet, ne pa samo mestna uprava. Šibka slamica, pa vseeno, mogoče pa .....
mogoce ves kateri zakon/predpis?
K pri nas sem spraseval obcinskega svetnika, kdaj so sklepali o radarju - pa tud nc ni vedel oz. je omenil samovoljo obcinske uprave
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.941
3.478
113
po isti logiki bi mogl tud OŠ 1x na 10 let obnovit
Narobe, čeprav za koga mogoče potrebno!
OŠ je obvezno izobraževanje, ki ti da osnovo, da lahko v družbi sploh funkcioniraš - no kakor kdo. In preverjanje znanja je vsak dan, ko bereš, pišeš, računaš,....

Vozniški izpit ni obveza, tako kot vso izobraževanje po OŠ in tudi pri ostalem se moraš vsak čas kaj novega naučit.
Zakaj pa imamo potem za raznorazne licence in NPK dodatna obvezna izobraževanja na par let, pa inžinerska zbornica, pa doktorji,... Saj ne rabijo, človek se bo v njihovem času bore malo razveil/spremenil. ;)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.117
7.578
113
pri taščici
Samo potrjuješ mojo tezo, da bi bilo treba veljavnost vozniških omejit na določeno časovno obdobje in ne zgolj na zdravstveno sposobnost.

Recimo na 10 let (toliko itak sedaj veljajo "kartice") test CPP, pa dvojne minus točke kot je za prvo opravljanje, če dvakrat padeš, pa ponovno v avto-šolo na obnovitev znanja.

Promet se spreminja, pravila tudi, eni še vedno ne poznajo krožišč, pa recimo splošnih omejitev v njih,....



KSZ: drugače pa vso srečo v boju z neživljenskimi omejitvami! Primer Kamnica pri MB - župan s svojo ekipo z iniciatorjem iz lokalnega okolja, ruknil večino naselja v cono 30, čeprav je cesta pregledna, pločniki, kolesarske steze (res da na vozišču); 99% lokalcev proti, ampak ni šans za ukinitev. Sedaj je opozicija v mestnem svetu izvrtala, da se je prav v času določanja te cone spremenila zakonodaja in bi moral o tem odločat mestni svet, ne pa samo mestna uprava. Šibka slamica, pa vseeno, mogoče pa .....
Pa ti definiraj križišče. Pa prosim bolje kot zakon (bolj natančno in bolj enostavno, ne da moras preverjati ZK da ugotoviš ali je ali ni krizisce.
Sicer pa je po Sloveniji cel kup cest ki so "nedifinirane".
A je to krizisce ali ne?
Znakov ni
Kdo ima prednost ?
Pa recimo da ne googlas, nimas gmapsa, si prvic se pripeljal po tej cesti in s tvoje leve tudi en prvic in trcita skupaj
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.180
960
113
Pa ti definiraj križišče. Pa prosim bolje kot zakon (bolj natančno in bolj enostavno, ne da moras preverjati ZK da ugotoviš ali je ali ni krizisce.
Sicer pa je po Sloveniji cel kup cest ki so "nedifinirane".
A je to krizisce ali ne?
Znakov ni
Kdo ima prednost ?
Pa recimo da ne googlas, nimas gmapsa, si prvic se pripeljal po tej cesti in s tvoje leve tudi en prvic in trcita skupaj
Krizisce enakovrednih cest? Pa ce sem prvic tam - sem se malo “zgubljen” in posledicno mal bolj previden

sej pr nas mas al prevec alpa premal znakov.. neke “kmecke normale” ze dolgo vec ni.. nikjer
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.941
3.478
113
mogoce ves kateri zakon/predpis?
K pri nas sem spraseval obcinskega svetnika, kdaj so sklepali o radarju - pa tud nc ni vedel oz. je omenil samovoljo obcinske uprave
Guglaj Mestni svet Maribor, Kangler, omejitev Kamnica,...



Ko smo zadevo začeli preučevati, niti sami nismo bili seznanjeni, da se je 4. oktobra 2022 v državnem zboru sprejel nov zakon o cestah, ki je začel veljati 29. oktobra 2022. Ključno dejstvo je, da 112. člen novega zakona določa, da morajo biti prometne ureditve, kot je cona 30, urejene z odlokom občine in obravnavane v mestnem svetu – torej kot splošni akt. Ne sme jih samovoljno sprejeti vodja sektorja. Pa vendar se je to zgodilo. Odredbo je 3. novembra 2022 podpisal tedanji vodja sektorja gospod Aleš Klinc, torej po sprejetju zakona, kar pomeni, da so kršili zakon. To ni pošteno – ne do krajanov, ne do mestnega sveta."
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.180
960
113
Guglaj Mestni svet Maribor, Kangler, omejitev Kamnica,...



Ko smo zadevo začeli preučevati, niti sami nismo bili seznanjeni, da se je 4. oktobra 2022 v državnem zboru sprejel nov zakon o cestah, ki je začel veljati 29. oktobra 2022. Ključno dejstvo je, da 112. člen novega zakona določa, da morajo biti prometne ureditve, kot je cona 30, urejene z odlokom občine in obravnavane v mestnem svetu – torej kot splošni akt. Ne sme jih samovoljno sprejeti vodja sektorja. Pa vendar se je to zgodilo. Odredbo je 3. novembra 2022 podpisal tedanji vodja sektorja gospod Aleš Klinc, torej po sprejetju zakona, kar pomeni, da so kršili zakon. To ni pošteno – ne do krajanov, ne do mestnega sveta."
Sem najdu ta clen - govora je o “internem aktu obcine”.. pojma pa nimam kdo to sprejema.. obcinski svet al uprava.. povprasam
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.117
7.578
113
pri taščici
Krizisce enakovrednih cest? Pa ce sem prvic tam - sem se malo “zgubljen” in posledicno mal bolj previden

sej pr nas mas al prevec alpa premal znakov.. neke “kmecke normale” ze dolgo vec ni.. nikjer
Torej imam prednost jaz, ker sem "desni" tistemu ki bo pripeljal z leve po klancu navzdol?
Dejansko je to "stranska" cesta za nekaj his, glavna cesta je ta na katero se vkljucujem.
Ce bom kdaj rabil krivca za razbit lev blatnik/vrata ga bom tu poiskal ;)
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
483
357
63
Hanzi ima čisto prav. Tudi meni je inštruktor na vprašanje "kako pa vem, ali je križišče" oz. "zakaj pa ta makadam ni križišče" odgovoril z "če je tam stop znak ali znak za odvzem prednosti" ... in nekako to drži vodo med vožnjo, da po prevoženem križišču, kjer opaziš znak, omejitev preneha in pelješ z višjo hitrostjo dalje. Če temu ni tako ... lepo prosim za jasno definicijo, kako naj med vožnjo voznik nedvoumno ugotovi, katero križanje cest razveljavi omejitev in katero ne.

Pričakovati, da bo voznik vedel, katera cesta je kakšne kategorije in ali primeri z znakom NE razveljavijo omejitve, je absurdno. Če se gremo tako, potem naj bo ureditev kot v tujini, da je treba omejitev preklicati z znakom (oz. tablo za konec naselja).
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.516
2.013
113
Če se gremo tako, potem naj bo ureditev kot v tujini, da je treba omejitev preklicati z znakom (oz. tablo za konec naselja).

To bi bilo nujno tudi če želimo kolikor toliko zanesljive sisteme razpoznave prometnih znakov. Glede na to da se tule cvet cestnih modrecev ne zna dogovoriti kaj je križišče in kaj ne, kako naj to naredi kamera in par vrstic kode.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
483
357
63
To bi bilo nujno tudi če želimo kolikor toliko zanesljive sisteme razpoznave prometnih znakov. Glede na to da se tule cvet cestnih modrecev ne zna dogovoriti kaj je križišče in kaj ne, kako naj to naredi kamera in par vrstic kode.
Se strinjam. Ima pa avto to možnost, da omejitve pobira še s spleta oz. iz navigacije z dokaj visoko natančnostjo glede na lokacijo. Bolje kot samo na podlagi znakov.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.516
2.013
113
Se strinjam. Ima pa avto to možnost, da omejitve pobira še s spleta oz. iz navigacije z dokaj visoko natančnostjo glede na lokacijo. Bolje kot samo na podlagi znakov.

Za kaj takega bi rabil nek centralni sistem, v katerega bi bili upravljalci dolžni vpisovati vse omejitve. Pa seveda zakonodajo, ki naredi omejitve veljavne SAMO kadar so v tem sistemu.

Da bi bila sposobna EU kaj takega implementirat in prisilit vse proizvajalce avtov da to podprejo je pa direkt za v en Star Trek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.661
4.108
113
Za kaj takega bi rabil nek centralni sistem, v katerega bi bili upravljalci dolžni vpisovati vse omejitve. Pa seveda zakonodajo, ki naredi omejitve veljavne SAMO kadar so v tem sistemu.

Da bi bila sposobna EU kaj takega implementirat in prisilit vse proizvajalce avtov da to podprejo je pa direkt za v en Star Trek.
Od kod potem financiranje glob?
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
483
357
63
To je utopija, sploh v primeru začasnih omejitev (delovišča, ipd.). Bi bilo pa krasno, drži.

Veliki brat bi potem povezal bazo in podatke o vozilih ter kmalu izdajal kazni za prehitro vožnjo oz. v primeru nesreče zavrnil odškodnino :)