bedaki na cesti

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.354
298
83
Napisano je bilo na desno stran se postavi ta viši del ograde, pa so izvajalci delali od bizovika proti rudniku in dali na desno :)
 
  • Wow
Reactions: navlixx

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.573
113
Marlbor
Policija je ugotovila, da je 40-letni slovenski voznik osebnega avtomobila Opel Corsa v desnem ovinku na mokri cesti na viaduktu peljal z neprilagojeno hitrostjo. Zapeljal je desno in trčil v priklopno vozilo, za volanom katerega je sedel 53-letni madžarski državljan. Ta je položaj poskušal rešiti tako, da je zapeljal desno na odstavni pas pri čemer je prebil obe zaščitni ograji in zgrmel z viadukta, v globino približno 20 metrov.
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.476
3.142
113
Betonske ovire ni prebil ampak "preskočil".
Na Črnem Kalu je 40 cm višja ovira.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.876
3.001
113
Tole se mi že redno dogaja ko hodim iz šihta, zakaj v ljubljani vse stoji ob 17h...ker ne moreš čez križišče pa četudi je cesta naprej prazna. Evo primer od včeraj. Stojim 2 v vrsti. se prižge zelena , čez celo križišče trola LPP 6 stojimo vsi lepo naprej. Pa čeprav ima na semaforju števec sekund da vidi kdaj bo rdeča. Vredu bomo počakal nasledji interval. Minuto in pol kasneje enaka situacija, križišče neprehodno kot leta 91 na barikadah, tokrat je krivec LPP 1. Ok sej mudilo se mi ravno ni ampak jeb...jim...mat.. 3 interval bo drugače? :poreden:, se ponovi predhodni primer tokrat spet avtobus na barikadah enako kot s trolama . Itak lahko stojiš tokrat sem še telefon vzel in slikal. no v četrtem intervalu je temu belemu uspelo priti naprej, meni pa v petem.Če bi to rešili v Lj bi bilo pol manj gužve. Še ko stojiš nasproti pa tiku kažeš " ej model ustav ker bo rdeča" jih večina ne jebe.

semafor1.jpg
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
Ker bebci vozijo v križišče pri zeleni luči, čeprav je križišče zabasano in ko se tebi prižge zelena nimaš kam, ker je že vse polno.
Policija bi morala ob kritičnih urah večkrat kontrolirat problematična križišča in kaznovat paciente, ki rinejo v polno križišče.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.314
1.337
113
Policija bi morala kot je bilo to v onih drugih časih, v kritičnih situacijah v takšnih križiščih izklopit semaforje in ročno usmerjati promet. Samo jih je žal premalo že za učinkovit nadzor na cesti, kaj šele, da bi ob glavnih konicah usmerjali promet.
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx in Hanzi

Floki

Guru
6. sep 2007
9.876
3.001
113
Ker bebci vozijo v križišče pri zeleni luči, čeprav je križišče zabasano in ko se tebi prižge zelena nimaš kam, ker je že vse polno.
Policija bi morala ob kritičnih urah večkrat kontrolirat problematična križišča in kaznovat paciente, ki rinejo v polno križišče.

ti lahko povem konkretno situacijo iz glavnega križišča na bavarcu. Kadar je v križišču policist ali pa stoji zraven semaforja vsi strikno upoštevajo pravila. Takrat je križišče vedno prazno. Takoj ko se policist umakne že v naslednjem intervalu stoji vse v vse smeri.
To je fač folklora večine slovenskih voznikov. v omanu so imeli enake probleme pa so jih enostavno rešili. V vsakem večjem križišču so kamere ki beležijo kdaj kdo zapelje vanj. Vse kar stoji v križišču pri rdeči je poslikano, kazen dobiš na elektronski račun ki ga ima vsak državljan, ki ima avto, lahko takoj vidiš.
ko bi v enem dnevu zapravil mesečno plačo za prekrške bi hitro rešili zadevo.
Ampak vemo kje je pri nas težava. informacijska pooblaščenka, ustavno sodišče......
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.199
4.667
113
Da se z represijo, verjetno pa bi se dalo tudi z ustrezno sinhronizacijo semaforjev glede na stanje v konici. Ampak to jasno zahteva par ur resnega dela, kak dodatno vgrajen senzor kje in še nekaj soli v glavi tistega, ki to dela.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.876
3.001
113
Da se z represijo, verjetno pa bi se dalo tudi z ustrezno sinhronizacijo semaforjev glede na stanje v konici. Ampak to jasno zahteva par ur resnega dela, kak dodatno vgrajen senzor kje in še nekaj soli v glavi tistega, ki to dela.

V glavnih križiščih so jih pogosto vsaj v konicah preklapljali policisti. Ampak to ni rešitev kaj ti pomaga dobra sinhronizacija če pa sploh speljat ne moreš. Dokler ne bo ljudjem v njihovih beticah kapnilo da ne pelješ v križišče če nimaš na drugi strani prostora za svoj avto lahko narediš kakršnokoli sinhronizacijo pa ne bo nobenega učinka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: laser

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
OK - deloma se strinjam. Samo vseeno vprašanje - a imaš občutek kakšna bi morala biti "kovinska" ograja za betonsko, da bi zadržala ca. 25 to (prikolico s tovorom, dejansko bi morala biti dimenzionirana za 44 to (kontejnerji)) s 80 km/h (+ 25% varnostnega dodatka)?
Zato pa pravim - treba ostati realen.
In ne - ni mi vseeno za človeško življenje in mi je osebno zelo hudo, da je voznik tovornjaka pustil "za nas", ja - za nas - mi vsi imamo korist od tega, da so še vedno ljudje pripravljeni nositi svojo glavo naprodaj, ker želimo "vse in to takoj", svoje življenje (dobesedno) na cesti.
Narobe računaš. Veliko večino sile prevzame betonska ograja, kovinske mora biti le toliko, da prepreči tovrstna prevračanja čez. Prikolica bi se na takšno dodatno ograjo komajda naslonila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: endvatri

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Odgovorna oseba kazensko odgovarjat. Primerljivo z ITA viaduktom, s tem da je šlo tam za malomarno vzdrževanje, tu pa gre za napačno konstrukcijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.592
14.269
113
Betonske ovire ni prebil ampak "preskočil".
Na Črnem Kalu je 40 cm višja ovira.


Dejansko se je prekucnil oz. prekotalil čez prenizko oviro. In me res zelo zanima kakšen bi bil končni izzid v kolikor bi bila nameščena ovira, ki je sedaj na notranji - :bonk: - strani ovinka. Če bi bila pa taka kot na Črnem Kalu bi pa cisterna IMHO že znala ostat na vozišču....
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.592
14.269
113
Hvala za pojasnilo :D
Upam, da se bo našel kdo na DARSu in povedal kaj več o tej ograji. Če ne drugega je to prva točka za tožbo s strani družine pokojnega šoferja tovornjaka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: laser

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.832
3.854
113
Kaj ima ograje veze s tem da je kamion šel čez in se šofer ubil? Mogoče pa sploh ni bil privezan pa je padel ven s kamiona. Kriv je povzročitelj nesreče, vse ostalo so nesrečne okoliščine. Tista betonska ograja tam je pa lahko zaradi X namenov, recimo na primorskem je višja zaradi burje ne zato da kamioni dol ne padejo. Tu je tudi čisto možno da je veter z ene smeri pa je tam višja, ali pa zaradi hrupa ker je v tisto smer naselje, ali pa ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic