bedaki na cesti

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
V takem spletu okoliščin kot je bilo to, bi kamion padel iz vsakega mosta čez reko in utonil. Pa zato ne bomo sedaj gradili metrski betonske ograje čez vsak most čez reko. Žal si je malo tudi sam pomagal čez ograjo, s tem ko "panično" odreagiral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Garfildd

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.131
113
Kaj ima ograje veze s tem da je kamion šel čez in se šofer ubil?

Mogoče... ampak res samo mogoče pa kamion nebi šel čez in se šofer nebi ubil v kolikor bi bila betonska ograja tako visoka (ali pa še višja) kot je bilo mišljeno pri projektiranju, nato pa so ob samo montaži namestili nižjo?

Mogoče pa sploh ni bil privezan pa je padel ven s kamiona.

Ni padel ven iz kamiona, umru je vkleščen v zmečkani kabini. Tako je vsaj pisalo v članku o nesreči.

"»Prve informacije so bile skope. Vedeli smo le, da je z viadukta pred predorom Golovec v globino zapeljal voznik cisterne. Nihče ni vedel, kakšna natančno je situacija na terenu. Na kraj nesreče nas je prišlo 18 gasilcev Gasilske brigade Ljubljana s sedmimi vozili in še sedem prostovoljnih gasilcev PGD Grosuplje. Ugotovili smo, da je celoten tovornjak v globeli in da je v potniški kabini ukleščen voznik. Lotili smo se tehničnega reševanja voznika iz kabine in hkrati tudi preverjanja, ali je morda imel v cisterni kakšno nevarno snov. Žal se je izkazalo, da je voznik poškodbam podlegel, glede nevarnosti pa, da je bila snov v cisterni nenevarna za okolje, saj je šlo za granulat plastike. Se je pa vsebina cisterne po večini raztresla,« je intervencijo v zahtevnih pogojih opisal njen vodja Tomaž Ažbe iz Gasilske brigade Ljubljana. "
 
Nazadnje urejeno:

endvatri

Guru
2. mar 2018
18.426
3.185
113
Take ograje na mostovih niso primerne za tovornjake.
Kranj.
957840.jpg
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
No kot vidim je Policija že podala strokovno razlago, da je kriva neprimerna hitrost in za Plave je zadeva zaključena.

Pol pa še Jado pribije prevelika hitrost in je stvar še potrjena.

Rešitev po novem bo pa omejitev na 60 kmh.

In kaj če bo potem še kdo skočil preko?
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Jado in sad

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.646
2.363
113
Pomurje
Kaj ima ograje veze s tem da je kamion šel čez in se šofer ubil? Mogoče pa sploh ni bil privezan pa je padel ven s kamiona. Kriv je povzročitelj nesreče, vse ostalo so nesrečne okoliščine. Tista betonska ograja tam je pa lahko zaradi X namenov, recimo na primorskem je višja zaradi burje ne zato da kamioni dol ne padejo. Tu je tudi čisto možno da je veter z ene smeri pa je tam višja, ali pa zaradi hrupa ker je v tisto smer naselje, ali pa ...

Glej v oko mi je padla nesimetrija višine betonskih odbojnih ograj. Logično je, da bi bila višja odbojna ograja na izletni strani ovinka.
Če so še drugi vzroki je v bistvu vseeno in na notranji strani ni logike, da je višja.

Tvoje razmišljanje je podobno onemu bizgecu, ki se je dal na SVET na Kanalu A, ker mora plačat kazen, ker se je peljal iz brezplačnega parkirišča neposredno za pred seboj vozečim in se s tem ni odjavil iz brezplačnega parkiriša. Terjajo ga 77€ za prekršek in tako je tudi prav.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Glej v oko mi je padla nesimetrija višine betonskih odbojnih ograj. Logično je, da bi bila višja odbojna ograja na izletni strani ovinka.
Če so še drugi vzroki je v bistvu vseeno in na notranji strani ni logike, da je višja.

Tvoje razmišljanje je podobno onemu bizgecu, ki se je dal na SVET na Kanalu A, ker mora plačat kazen, ker se je peljal iz brezplačnega parkirišča neposredno za pred seboj vozečim in se s tem ni odjavil iz brezplačnega parkiriša. Terjajo ga 77€ za prekršek in tako je tudi prav.

Ja ni ti pa padlo v oko da je na zunanji strani še kovinska ograja ki jo na notranji ni pa vmes je pas za "hojo". Tako da očitno nek razlog mora bit da je tako kot je. Mogoče pa zakonodajo določa tako višino, da se lahko tisti z odstavnega prekobacajo v vmesni pas in spiz... na varno.

Skratka ker ne veš nič o projektiranju ograj na AC boljše da si tiho, in tudi iskat vzrok za nesrečo oz. smrtno žrtev v ograji je bedarija. Se lahko vsak dan sprehodiš po prizoriščih prometnih nesreč s smrtnimi žrtvami pa se čudiš kolikokrat na logičnih mestih ni ograje, ker jo enostavno povsod ne more bit.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.717
2.011
113
za šankom
Kaj ima ograje veze s tem da je kamion šel čez in se šofer ubil? Mogoče pa sploh ni bil privezan pa je padel ven s kamiona. Kriv je povzročitelj nesreče, vse ostalo so nesrečne okoliščine. Tista betonska ograja tam je pa lahko zaradi X namenov, recimo na primorskem je višja zaradi burje ne zato da kamioni dol ne padejo. Tu je tudi čisto možno da je veter z ene smeri pa je tam višja, ali pa zaradi hrupa ker je v tisto smer naselje, ali pa ...


se mi zdi, da si včasih prej premislil predno si kaj napisal
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.078
3.565
113
Marlbor
No, še malo, pa bo pisalo, da je ta "cisternar" delal samomor ...
Me prav zanima, kako bi ti odreagiral? Po mojem je videl, da bo "malčka" zmlel, pa mu je zgolj hotel pomagat s tem, da je odvil ... in ni to avto z max. 2 tonama ... za kakšno ceno se pa ve ...
Sploh ga ne obtožujem, tudi ne moreš vedeti kako bi kak drug na njegovem mestu odreagiral, tudi ni rečeno da bi kakršna koli druga reakcija privedla do drugačnega razpleta. Zato pa se temu reče splet nesrečnih okoliščin, ki se zgodi ko se ob nepravem času znajdeš na nepravem mestu. V to ograjo se lahko gre sedaj 100 kaskaderjev s takšnim tovornjakom zaletavat, pa ga nobenemu ne bo uspelo prek spraviti ...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.949
113
lahko bi tudi odvil na drugo stran vozišča (gume zagrabijo, itd ju nejmit...) pa bi bila štala še večja.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
873
80
28
Po posnetku sodeč, voznik ni odvil, ampak ko se mu je corsa zabila v kolo, je vozniku vzelo volan. Pri normalni vožnji volana ne držiš kot bik, ampak narahlo. Šlepar ima kratko medosno razdaljo in že blagi zasuk prednjega kolesa ima večji učinek.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.092
733
113
DELTABLOC je naredil veliko testov njihovih ograj, da so dokazali ustreznost zadrževanja vozil v naletu. dejansko je ograja zdržala - cisterna je ni prebila.
dejstvo pa je, da je betonska ograja prenizka, saj se prazna cisterna ne bi smela prevrniti čez. preden pa se začne kazati s prstom na krivce, bi bilo treba pogledat, kakšna je dejanska višina te ograje na viaduktu (in tudi drugod), kakšna je zakonodaja glede ograj in se šele potem odločiti, ali je bilo nekaj narobe pri izvedbi, projektiranju ali morda pisanju smernic.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in gr69

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.711
4.198
113

Pa mogoče ima logiko.... ovinek visi na notranjo stran (levo)... če vozilo zdrsne, ga najprej potegne v tem primeru v desno zunanjo stran
to je smer kamor vozilo "rine" s premikanjem, ko pa zadane odbojni zid, ga verjetno odbije na nasprotno stran vendar bolj prečno
in zato z višjo silo/hitrostjo na odbojno ograjo, katera pa meji na nasprotni vozni pas, kamor pa sploh ne želiš da prileti vozilo iz nasprotnega pasa....

Glede na delovanje sil in kam visi vozišče, bi jaz tudi predvidel višjo odbojno ograjo na notranjem pasu?!?
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic