bedaki na cesti

jonny77

Guru
16. sep 2007
7.793
1.188
113
Pomurje
Če kdo kampira na prehitevalnem poleti je to jodlar ali balkanec z jodlarskimi tablicami.

Prevozil "pol" nemčije konec tedna. Gužva, ampak brez zastojev (imel srečo), če ni tovornjakov so vsi na počasnem, srednji in prehitevalni si zaslužita ime prehitevalni.
Tovornjakarji si blendajo takoj ko je mimo kabine (dobesedno par metrov), da ne delajo zastojev. Vedo tudi popustit gas, če se prehiteva predolgo.
AC pa so katastrofa napram našim in avstrijskim. Na teh jamah pa nimajo omejitev, prav čudil sem se.
 

AndrejD

Majstr
20. jul 2007
5.740
416
83
Žal ne, ker je v Avstriji prepovedano snemanje vožnje, če bi posnetek predložil policaju, bi fasal še kazen



Lahko se uporabi za dokaz lastne nedolžnosti.


  • Nachweis der eigenen (Un-)Schuld:
    Wird man selbst beanstandet und kann anhand eines zufällig vom Straßenrand oder aus dem Auto aufgenommenen Videos einen vorgeworfenen Sachverhalt oder Tatbestand widerlegen, stellt die Übermittlung der Daten dann keine Datenschutzgesetzverletzung dar, wenn auf der übermittelten Passage keine personenbezogenen Daten unbeteiligter Personen erkennbar sind. Unklar ist, ob man aufgenommene Daten hergeben muss anhand derer man sich selbst belasten würde. In Deutschland wollte vor einigen Monaten ein Radfahrer durch Vorlage eines Videos die Klärung einer Schuldfrage in seinem Sinne beeinflussen. Stattdessen hat er sich durch das Video dann aber selbst belastet.
  • Aufnahmen für private Zwecke:
    Möglich ist natürlich, dass jemand einfach nur die schöne Landschaft oder eine Fahrt mit Auto, Motorrad oder Fahrrad dokumentieren möchte. Wenn ein Video rein für private Zwecke aufgenommen wird, verstößt es auch dann nicht gegen den Datenschutz, wenn dabei andere Personen oder Kennzeichen erfasst werden. Es darf sich aber eben nicht um eine systematische Überwachungstätigkeit oder um bewusstes Sammeln von Beweismaterial handeln.
 

endvatri

Guru
2. mar 2018
12.256
3.903
113
Meja za (cestni) balkanizem je na avstrijsko - češki meji. Samo čez mejo iz Češke zapelješ pa si na balkanskem bojnem polju. Avstrijci so na cesti prvoklasni balkanci in prav, da imajo radarje vsepovsod.
OMG :valjamse: Te je pa iz tira popolnoma vrglo:valjamse::valjamse:
Sicer pa seveda...če se balkanci furajo po Avstriji.
Saj veš tisto da balkanc gre lahko ven iz balkana ampak balkan ne gre iz balkanca.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.070
1.069
113
39
Jaz tudi danes v guzvi po Vojkovi proti obvoznici in en MB beli Passat ob vsaki možnosti čez polno prehitevat kolono in se urivat. Egoistični idioti. Kak v družbi ;)
 

Yogi

Majstr
1. sep 2007
3.438
394
83
Kaj pa storite, ko se vozite v upočasnjeni koloni, šofer pred vami pa ima 10 sekund varnostne razdalje do avtomobila pred njim...?
Zadnje čase ta pojav redno opažam na relaciji Šenčur - Kranj. Novi krožni recimo lepo požira, zaradi takih varnih šoferjev, pa nastajajo zastoji zadaj, ko se baše krožni iz AC. Dva taka v vrsti, pa je pretočnost ceste precej zmanjšana. Se pa res tako prilika odpre tistim iz Britofa...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik in jonny77

koliko

Guru
21. avg 2007
3.016
740
113
SV SLO
Pri 90 km/h je 10 sekund 250 m tak, da dvomim v tvoje razmišljanje sploh ob konici ni možnosti za to. Pa če je hitrost samo polovica je še vedno neverjetno, da je razdalja med tovornjakoma pri hitrosti 45 km/ 125 m. Pa nobenega med njima.
 

jello

Guru
22. sep 2008
7.445
1.974
113
Kaj pa storite, ko se vozite v upočasnjeni koloni, šofer pred vami pa ima 10 sekund varnostne razdalje do avtomobila pred njim...?
Zadnje čase ta pojav redno opažam na relaciji Šenčur - Kranj. Novi krožni recimo lepo požira, zaradi takih varnih šoferjev, pa nastajajo zastoji zadaj, ko se baše krožni iz AC. Dva taka v vrsti, pa je pretočnost ceste precej zmanjšana. Se pa res tako prilika odpre tistim iz Britofa...

Nič ne storimo. Ker ni oni spredaj kriv da je gužva, ampak on plus jaz plus ostalih 100 ki se takrat hkrati nahajamo v istem km.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
9.750
1.278
113
še v SLO - ampak komaj
Nič ne storimo. Ker ni oni spredaj kriv da je gužva, ampak on plus jaz plus ostalih 100 ki se takrat hkrati nahajamo v istem km.

No ja - po tej logiki tudi oni, ki spelje 15 sekund po zeleni na semaforju, ni kriv, da "oni zadaj" ni prišel čez ...

Čisto vsak, ki je na cesti (prometu), s svojimi dejanji vpliva na celotni promet. In tako "prevelika" "varnostna" (bemti navednice) ravno tako vpliva na pretočnost, kot premajhna, pri čemer slednja seveda predstavlja še varnostni problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

jello

Guru
22. sep 2008
7.445
1.974
113
Ne da se mi tistega filmčka iskat, ki lepo pokaže da pretočnost če že bolj trpi zaradi ritopikcev kot mečkačev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.714
214
63
Kaj pa storite, ko se vozite v upočasnjeni koloni, šofer pred vami pa ima 10 sekund varnostne razdalje do avtomobila pred njim...?
Zadnje čase ta pojav redno opažam na relaciji Šenčur - Kranj. Novi krožni recimo lepo požira, zaradi takih varnih šoferjev, pa nastajajo zastoji zadaj, ko se baše krožni iz AC. Dva taka v vrsti, pa je pretočnost ceste precej zmanjšana. Se pa res tako prilika odpre tistim iz Britofa...

Na naslednjem semaforju ustavi, pojdi do tega soferja in mu daj roko, ker ima ocitno edini nekaj soli v glavi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in mirsi

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.070
1.069
113
39
Jah resnica je nekje vmes. Definitivno bi promet hitreje tekel če ljudje nebi spal v kolonah. To je že fizično dejstvo :)
 

Corvette

Fizikalc
6. nov 2008
270
93
28
Kaj pa storite, ko se vozite v upočasnjeni koloni, šofer pred vami pa ima 10 sekund varnostne razdalje do avtomobila pred njim...?
Zadnje čase ta pojav redno opažam na relaciji Šenčur - Kranj.
Vklopim motilec signala GSM, pa je zadeva rešena :evil:. Ker pri vožnji v nasprotni smeri se lepo vidi, da obstaja korelacija med pretirano (!) varnostno razdaljo v počasni koloni in tipkanjem po mobitelu. In jasno je, da rabiš več bufferja do spredaj vozečega, če voznik ni 100 % osredotočen na vožnjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fe3

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.635
3.448
113
Dobrova pri LJ.
Kaj pa storite, ko se vozite v upočasnjeni koloni, šofer pred vami pa ima 10 sekund varnostne razdalje do avtomobila pred njim...?
Zadnje čase ta pojav redno opažam na relaciji Šenčur - Kranj. Novi krožni recimo lepo požira, zaradi takih varnih šoferjev, pa nastajajo zastoji zadaj, ko se baše krožni iz AC. Dva taka v vrsti, pa je pretočnost ceste precej zmanjšana. Se pa res tako prilika odpre tistim iz Britofa...
Jebem mu vso družino, posebej jebem_mu_mamicu, pol se pa spomnim da ima mamo verjetno že mal v letih in neham onegavit.
Ali pa napišem dramo o Francu iz Zg. Dupleka, ki konča na jablani, ker je 10 sekund zamudil na šiht.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
14.715
3.386
113
Marlbor
Kaj pa storite, ko se vozite v upočasnjeni koloni, šofer pred vami pa ima 10 sekund varnostne razdalje do avtomobila pred njim...?
Zadnje čase ta pojav redno opažam na relaciji Šenčur - Kranj. Novi krožni recimo lepo požira, zaradi takih varnih šoferjev, pa nastajajo zastoji zadaj, ko se baše krožni iz AC. Dva taka v vrsti, pa je pretočnost ceste precej zmanjšana. Se pa res tako prilika odpre tistim iz Britofa...
Čim prej prehitim, ker sicer se mu vsaka krucefiks iz stranske ceste vključuje pred njega. Če imaš srečo še kak traktor vskoči v kolono in je zmaga tu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko

krko

Majstr
5. sep 2010
1.876
367
83
NI problem v tem ali boš prej ali kasneje pri semaforju. Gre se za to, da se pelješ čimbolj tekoče. Pri vr. razdalji 2sek in 90km/h se ti iz stranske noben ne vključuje in ne rabiš bremzat in ponovno pospeševat (1/10 voznikov se vključi tako kot se zagre, ostalih 9 potrebuje kilometer ali več, da pride (če sploh) do 90km/h).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
10.701
1.667
113
In v jutranji\popoldanski konici, ko je marsikje strnjena kolona, se s stranske smeri naj ne bi nihče vključil kako uro ali kake ideje se nekaterim pletejo tam zgoraj na prepišni podstrehi?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad