bedaki na cesti

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
In kako razlagaš, da se niso spucali iz sredinskega pasa na skrajno levega, da naredijo prostor, da vozila na skrajno desnem po potrebi obvozijo oviro? Saj so stoječe vozilo ja vsi jasno videli. Po teoriji ... V praksi pa ni nujno, da si zaznal, da vozilo povsem stoji, ne pa cijazi s 70 km / h.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
Na AC zaradi hitrosti že majhna nepozornost, radio,cigaret, pogled vstran pomeni, da prepozno opaziš mirujoč avto, kolono
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Če bi tovornjak imel prižgan smerokaz levo (torej bi imel namen obvoziti oviro), bi mu zagotovo dali prostor, da se umakne. Ampak kot rečeno, zagotovo še 30m pred trčenjem ni videl, da nekaj stoji pred njim.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.614
199
63
Kranj
kaj pravimo? kak let zapora bi mu pasal pa odvzem avta, tega speštati na odpadu in visoka denarna kazen ter odvzem vozniške + prepoved za najmanj 5 let.
njegov naslednji preršek pa vse duplo....pa naj se mu še na njegove dohodke obesijo.

in objava imena in priimka, da vidimo kateri kreten je to, kje dela ipd.

pa kakšen pregled njegove neumne prazne glave. tokrat je ratalo brez kake prometne in smrtne, naslednjič je lahko od nekoga sin/hčerka ipd.

PREVENTIVA pri nas peša.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.879
1.330
113
Glede na to, da je kamijon dokaj nov, bi si upal skoraj trditi, da je tukaj vmes skočila kakšna asistenca podobno, kot v tem primeru:
za las je šlo

Žal tudi to ne naredi čudežev, v tem primeru je otrok pač odtekel na drugo stran, avto pa je pač obstal.

Sam sem mnenja, da če ta voznik ne bi imel asistence bi tole nagazil na polno brez zaviranja.

Poudarjam še enkrat, da so to moje domneve, malo poznam ta svet, ne bi pa dal roke v ogenj.

Ta kamion ni imel nobene asistence, temveč prisebnost in zmernost voznika.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano in gr69

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.403
113
še v SLO - ampak komaj
Če bi tovornjak imel prižgan smerokaz levo (torej bi imel namen obvoziti oviro), bi mu zagotovo dali prostor, da se umakne. Ampak kot rečeno, zagotovo še 30m pred trčenjem ni videl, da nekaj stoji pred njim.

Dvomim - ker tisti, ki bi bili za tovornjakom na srednjem pasu sploh ne bi videli zakaj tovornjak rine mimo.

Še enkrat - sreča kako se je končalo.

In ja - voznik tovornjaka je v trenutku, ko bi še lahko "normalno" zavrl in mogoče ne udaril v vozilo, očitno bil s pogledom ali mislim kje drugje (radio, "doma", "pri ljubici", nenazadnje na telefonu - ampak nič tega ne vemo) ali pa dejansko ni sprocesiral, da avto stoji.
In naj prvi vrže kamen, ki se mu nikoli ni zgodilo, da ni bil z mislimi 100% na cesti, zakinkal, pogledal na radijo, tipkal po navigaciji ali ošvrknil telefon ...

K sreči so danes obvezni asistenti v novih tovornjakih, žal pa tudi ti ne morejo vedno rešiti situacije, ker zatajijo. Žal je tako tudi en naš spregledal stoječe osebno vozilo pred sabo (je gledal kaj se dogaja na levem pasu in ali se bo moral umakniti) in stoječega tovornjaka in osebnega vozila za njim spregledal. Bremsassist pa tudi ni reagiral ozr. je sprožil zaviranje šele, ko je že udaril v vozilo pred sabo. In ne - voznik ni bil na telefonu, in ne - voznik ni bil utrujen, in ne - voznik ni neki šalabajzer. Voznik je žal v odločilnem trenutku zatajil in ima sedaj dve življenji na vesti. In ja - je tragedija.

Pa da bomo jasnei - vse tiste, ki med vožnjo berejo sporočila ali surfaju po facebooku, slikajo, kuhajo kavo, drkajo ali delajo karkoli kar ni direkt povezano z vožnjo, bi maltil do krvavega, ker očitno samo to še pomaga.
Ne bom pa za vsako nesrečo povzročitelja obsodil in označil z bedakom.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Tole je posnetek iz googla na mestu kjer je tovornjak zadel avto. Tovornjak ki se pelje po desnem pasu je točno na lokaciji avtomobila ko ga je zadel. Oprosti ampak to da ga ni videl je lahko samo zaradi tega ker je gledal bog-si-ga-vedi-kam drugam kot na cesto. Tovornjakar vidi še iz višje pozicije kot pa je tale slika. Torej avta ni zakrivalo čisto nič!!
To je od Vrhnike proti Logatcu (viadukt na Verdu)?
Vsak dan se tukaj vozim in ni šans da je avto skrit za ovinkom - ni tako oster zavoj da ne bi imel časa za zaviranje, sploh pa ne v klanec.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Seveda je tukaj tudi odgovornost upravljalca (DARS) in posredno države kot lastnika.
V devetdesetih ko so gradili AC križ je bilo že povsem jasno da dvopasovnice ne bodo zadoščale, že takrat se je šušljalo da si SCT&Zidar&Co. rihtajo teren za upgrade na tretji pas in bi imeli zagotovljen posel še za nadaljnih žnj let. Tako so pa potem malo flikali tele klance s tretjim pasom na račun odstavnega ki ga enostavno nimaš (v klanec se ti crknjen avto itak mimogrede ustavi in ne moreš nikamor). Ker AC brez odstavnega pasu pač ni AC.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.018
5.727
113
blizu močvirne prestolnice
Ja to je znano zato pa ne ustavljam zadnji v koloni nikoli drugemu za ritjo. Vsaj 50 m luknje vmes dokler prikoličar zadaj vseh 4 ne prižge, da sem siguren da je opazil kolono. Šele takrat zapeljem bližje.
Enako. Bi imel vprašanje za šoferje.Zakaj za vraga ne v Italiji ne v Avstriji, Nemčiji, Franciji, BENELUXu ne upate prehitevati na dvopasovnih ac, pri nas pa? So kazni toliko večje?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.868
113
pri taščici
Enako. Bi imel vprašanje za šoferje.Zakaj za vraga ne v Italiji ne v Avstriji, Nemčiji, Franciji, BENELUXu ne upate prehitevati na dvopasovnih ac, pri nas pa? So kazni toliko večje?
Saj pri nas ni prepovedano, razen izjem recimo v okolici mest ob konicah itd. Mi pa grejo na organ, če se prehiteva celo večnost. Me zanima naj bi šel jaz kamionarji če bi pred njim peljal 50