bedaki na cesti

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.316
1.339
113
Ne poznam konkretnega primera, ampak ja, če bi se kontroel izvajale redno, če bi to postala redna praksa, sem prepričan, da bi sistem deloval. Ljudje bi se držali omejitev in to je to. Zakaj pa lahko v Ameriki na 100 km ravne ceste večina vozi po omejitvi?
Čakanje na kraju je pač primer, lahko bi ga odpeljali tudi na postajo in bi bil v pridržanju dokler ne plača. Hočem pač povedati, da se da če se želi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.890
5.167
113
Stvari so zelo preproste, če se hoče, da so preproste.

Tole se pa težko bolj strinjam. Če bi bila volja bi to zrihtali v enem mescu. Tak pa vsak ve, da itak ni posledic in pol se vozijo okoli. Že glede pijanih. Ena tiha akcija komplet vseh enot v nekem kraju, pa še kdo pride na pomoč. Pa samo čakajo, ko se folk vozi iz gostilne. Ko bi se začelo avte in izpite jemat, pa koga v hotel čez noč poslat. Bi se zadeve hitro uredile. Ampak to res taka akcija, da preprosto nimaš druge šanse domov it kot mimo policaja. Ne pa da se postavijo na ulico A iz tist gostilne se pa da še po 5 drugih ulicah odpelat.

Tu v okolici to se koma pijani vozijo po vedno istih stranskih poteh po 20-30km daleč. Vsi vejo kje se vozijo. Policajev nikoli.
 
Nazadnje urejeno:

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Ne poznam konkretnega primera, ampak ja, če bi se kontroel izvajale redno, če bi to postala redna praksa, sem prepričan, da bi sistem deloval. Ljudje bi se držali omejitev in to je to. Zakaj pa lahko v Ameriki na 100 km ravne ceste večina vozi po omejitvi?
Čakanje na kraju je pač primer, lahko bi ga odpeljali tudi na postajo in bi bil v pridržanju dokler ne plača. Hočem pač povedati, da se da če se želi.
Koliko pa ima šlepar omejitev v Ameriki na tisti ravni cesti? Toliko kot vsi ostali ali tretjino manjšo, kot pri nas, da se potem prehitevajo?

Torej če prav razumem, bi ti ljudi, za nepomembne prekrške, ki nikogar neposredno ne ogrožajo ljudi zapiral doživljensko. (če pač do smrti ne plača).:evil:

Sicer so pa svoje čase neplačnike že zapirali za po mesec dni, sicer neustavno, ampak država se na ustavnost požvižga, če misli da bo kasirala. Tako so nezakonito zaprli več kot 10.000 ljudi. No ko so ugotovili, da ima država s tem več stroškov kot pokasiranega, so pa odnehali. Da bi država tistim, ki jim je protiustavno odvzela prostost dali kakšno odškodnino pozabimo. Odškodnine daje samo kriminalcem in politikom.
In si bil takrat zadovoljen, je bila po tvoje zadeva že takrat rešena, sistem deloval? Vse super?
 
Nazadnje urejeno:

Car

POSTman
4. avg 2007
8.322
1.187
113
55
Planet zemlja
www.posta.si
Misliš? No, če bi tole veljalo že prejšnji teden, bi oba, kolega in policaj (ki bi ga pazil da ne uide dalje) še danes stala tam ob cesti - pa čez eno leto tudi še kar, ker je kolegu policaj nabil tolko kazni, da jo v desetih letih ne bo sposoben plačat, drugi tudi ne bodo plačali zanj, vzet mu pa nimajo kaj.
Kaj pa zdej?
Fajn kolege maš...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
752
113
naj ugibam: verjetno je bil kolega ustavljen zaradi nepomembnega prekrška, ki nikogar neposredno ni ogrožal
 
  • Všeč mi je
Reactions: Car

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Ne poznam konkretnega primera, ampak ja, če bi se kontroel izvajale redno, če bi to postala redna praksa, sem prepričan, da bi sistem deloval. Ljudje bi se držali omejitev in to je to. Zakaj pa lahko v Ameriki na 100 km ravne ceste večina vozi po omejitvi?
Čakanje na kraju je pač primer, lahko bi ga odpeljali tudi na postajo in bi bil v pridržanju dokler ne plača. Hočem pač povedati, da se da če se želi.
Bom citiral uporabnika Kmet2 iz Motosvet-a (s partnerko in prijateljem se je takrat nahajal na otoku Fuerteventura - Kanarski otoki:
Klik

Še ena država njen otok ,kjer res vse delajo,da izboljšajo pretočnost prometa in varnost.
Otok je posejan z krožnimi križišči,ki že sami po sebi umirajo promet,radarjev ni,policaji redki in še tisti pasivni ,gradi se prometna infrastruktura itd čisto nasprotje našem Slovenijastanu ,kjer se v prometno infrastrukturo ne vlaga nič,namesto tega kupujejo čedalje sposobnejše radarje, za varnost pa poskrbijo dobro skriti redarji in policaji v grmih......res so izgubili kompas!


Vse povedano...
 
  • Všeč mi je
Reactions: membrain

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.047
5.741
113
blizu močvirne prestolnice
In taki so samo določeni policaji. Če pogledamo kako se višji sloj policajev sili v politiko, potem vemo, da je sama barabija. Isto kot tožilstvo. Seveda, da ne bo kdo zopet skočil v luft, naj najprej pove, zakaj se dopušča in črni večina policajev, zaradi določenih pokvarjenih policajev? Škoda da je politika prišla vmes, tako kot drugod in se tolerira da imajo v svojih vrstah kriminalce.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
752
113
Še ena država njen otok ,kjer res vse delajo,da izboljšajo pretočnost prometa in varnost.
Otok je posejan z krožnimi križišči,ki že sami po sebi umirajo promet,radarjev ni,policaji redki in še tisti pasivni ,gradi se prometna infrastruktura itd čisto nasprotje našem Slovenijastanu ,kjer se v prometno infrastrukturo ne vlaga nič,namesto tega kupujejo čedalje sposobnejše radarje, za varnost pa poskrbijo dobro skriti redarji in policaji v grmih......res so izgubili kompas!


Vse povedano...

se pravi z gradnjo krožišč, odstranitvijo radarjev ter pasivnostjo policajev bi izboljšal prometno varnost?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.753
2.357
113
Pomurje
Krožišča so dobra iz vidika varnosti. Iz vidika pretočnosti in ekologije sigurno ne.
Ker smo narod neumnežev in narod, ki ima željo kršit pravila, dejansko rabimo krožišča, semaforje in kamere na njih in to vsakih par 100 metrov, da umirimo promet in skasiramo, bedake željne kršitev, na polno.
Kako so pravila(predvsem omejitve) na cesti postavljena, je pa drugi problem.

Podpiram @Jadota, ker na žalost drugo ne preostane.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
752
113
imaš takšna in drugačna krožišča. tista na štajerski cesti v LJ so primeri slabih rešitev, medtem ko so tista na letališki bolj varna in pretočna kot prejšnja križišča s semaforji
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Matey

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
se pravi z gradnjo krožišč, odstranitvijo radarjev ter pasivnostjo policajev bi izboljšal prometno varnost?

Še enkrat ti bom citiral (upam, da mi Motosvet uporabnik Kmet2 ne zameri):
Še ena država njen otok ,kjer res vse delajo,da izboljšajo pretočnost prometa in varnost.
Otok je posejan z krožnimi križišči,ki že sami po sebi umirajo promet,radarjev ni,policaji redki in še tisti pasivni ,gradi se prometna infrastruktura itd čisto nasprotje našem Slovenijastanu ,kjer se v prometno infrastrukturo ne vlaga nič, namesto tega kupujejo čedalje sposobnejše radarje, za varnost pa poskrbijo dobro skriti redarji in policaji v grmih......res so izgubili kompas!



Poudaril sem ti bistvo. Pomisli malo za zadnja leta, kam se je vlagal prometni denar in kam so se stekala sredstva iz vsako leto pobranih nadomestil za uporabo cest.
In ja, veliko lažje in ceneje je na nekem ovinku postavit tablo in ga označit kot črno točko kot pa uredit in popravit ovinek, da bo postal varen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.316
1.339
113
Koliko pa ima šlepar omejitev v Ameriki na tisti ravni cesti? Toliko kot vsi ostali ali tretjino manjšo, kot pri nas, da se potem prehitevajo?

Torej če prav razumem, bi ti ljudi, za nepomembne prekrške, ki nikogar neposredno ne ogrožajo ljudi zapiral doživljensko. (če pač do smrti ne plača).:evil:

Sicer so pa svoje čase neplačnike že zapirali za po mesec dni, sicer neustavno, ampak država se na ustavnost požvižga, če misli da bo kasirala. Tako so nezakonito zaprli več kot 10.000 ljudi. No ko so ugotovili, da ima država s tem več stroškov kot pokasiranega, so pa odnehali. Da bi država tistim, ki jim je protiustavno odvzela prostost dali kakšno odškodnino pozabimo. Odškodnine daje samo kriminalcem in politikom.
In si bil takrat zadovoljen, je bila po tvoje zadeva že takrat rešena, sistem deloval? Vse super?

To kar je bilo je zgodovina...

Govorim o tem, da ne rabimo visokih kazni, samo verjetnost, da te bo policija ustavila na poti iz točke A do točke B je potrebno povečati. In ko bo ta verjetnost ustavitve prekrškarja zelo zelo velika, potem bo dovolj tudi 50 EUR kazni in se bomo vsi držali omejitev. Tudi v tujini imajo butaste zakone, nerodno postavljene znake in še kaj, pa se ljudje ne ukvarjajo s tem, ampak se pač držijo zakonov, ker je to prav in pika. In ko naredi prekršek ga mora takoj plačat, če nima denarja lahko plača s kartico, če nima še tega se zapleni avto (tudi če ni njegov), če še to ni dovolj pa naj gre zaradi mene v pridržanje dokler nekdo ne prinese denarja. Tako pač je, če delamo prekrške moramo prevzeti še odgovornost, da plačamo kazen, ne pa da skoz iščemo načine kako bi se kazni izognili.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
To kar je bilo je zgodovina...

Govorim o tem, da ne rabimo visokih kazni, samo verjetnost, da te bo policija ustavila na poti iz točke A do točke B je potrebno povečati. In ko bo ta verjetnost ustavitve prekrškarja zelo zelo velika, potem bo dovolj tudi 50 EUR kazni in se bomo vsi držali omejitev. Tudi v tujini imajo butaste zakone, nerodno postavljene znake in še kaj, pa se ljudje ne ukvarjajo s tem, ampak se pač držijo zakonov, ker je to prav in pika. In ko naredi prekršek ga mora takoj plačat, če nima denarja lahko plača s kartico, če nima še tega se zapleni avto (tudi če ni njegov), če še to ni dovolj pa naj gre zaradi mene v pridržanje dokler nekdo ne prinese denarja. Tako pač je, če delamo prekrške moramo prevzeti še odgovornost, da plačamo kazen, ne pa da skoz iščemo načine kako bi se kazni izognili.
Ja to je zgodovina. In kar se je v zgodovini izkazalo za slabo, bi ti ponovno uvedel v še slabši različici.
Drži edino, da če je verjetnost da te ustavijo večja, da bo verjetnost, da boš vozil po predpisih tudi večja.

Ampak veš kaj, saj naša policija ne želi, da voziš po predpisih in varno. Policija se v našem kapitalizmu obnaša tržno, hoče čimveč pokasirat. Kazni so pomemben prihodek proračuna. Zato se skrivajo po grmovjih (ker vedo da če jih ne vidiš boš peljal hitreje, bolj nevarno), da je večji izplen, investira se v radarje namesto v infrastrukturo za izboljšanje varnosti, pazijo da verjetnost ustavitve prekrškarja ne bo previsoka, prepovedujejo opravljanje izpitov ker računajo, da se boš potem vozil brez znanja in dovoljenja in bodo lažje kasirali, kazni se samo višajo. Država ima od storjenega prekrška samo dobiček, od nesreče pa največkrat tudi samo dobiček, le v redkih primerih škodo. Zakaj bi se torej resno lotili problema varnosti?

In kje na svetu zaradi prometnega prekrška zapirajo doživljensko, kot predlagaš ti? Ker pri nas po zaplembi vozila (tudi če avto ni njegov) prekrškar ni plačal še nič, kazen še vsa ostane za plačat, pogosto v višini letnega prihodka, ki jo prekrškarnima ne v denarnici in ne na kartici, pa tudi ne bo nihče prinesel. (kot npr. primer kolega iz prejšnjega tedna, ki neposredno ni ogrožal nikogar). No kje?

Sem se dosti vozil po ZDA, pa ti povem, da je tam verjetnost da srečaš policaja izven mesta zelo majhna, kakšne so kazni za prehitro vožnjo ne vem, ti pa lahko iz prve roke povem, da so za nepravilno parkiranje v primerjavi z našimi smešno nizke. V Mehiki pa policaji na vsakih "par metrov", ampak se z manjšimi prekrški ne ukvarjajo (našim je pa to največji zaslužek).
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.226
4.707
113
membrain, kaj je po tvoje "infrastruktura za izboljšanje varnosti"? Ležeči policaji, ki jih včasih dajo celo na magistralne ceste? Ali krožišča povsod, tudi tam, kjer je prometa in raznih udeležencev preveč za tak tip križišča. Vsekakor ne verjamem, da je krožišče primerno tam, kjer je veliko peščev in kolesarjev. Prav tako mislim, da je veliko bolj smiseln radar kot delanje butastih neravnin na vozni površini.
Avtomatski tehnični pripomočki za nadzor prometa bi bila super zadeva ob rešeni zakonodaji in dovolj opreme. Kako boš preprečeval uporabo telefona s strani voznika? Tako da ga boš po srednjeveško preprečil uporabljati vsem v vozilu, ali spet po srednjeveško, da boš nadziral uporabo z ljudmi, ali gremo v avtomatski nadzor, ki bi bil danes tehnično mogoč. Kamera, ki s svojo pametjo ugotovi, kaj dela voznik. Če se ta pritoži na odločitev, pa posnetke pogleda še človek.
Dejstvo je, da so kazni pri nas previsoke, verjetno se največji delež zaposlenih v policiji ukvarja s prometom, potem so tu še redarji, ki se spet ukvarjajo s prometom. Primitivno in skrajno neučinkovito.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Infrastruktura za izboljšanje varnosti? Kaj misliš, al zamenjat spolzek asfalt na mestu, kjer sta že dva kamiona zdrsnila z mosta + en osebni, al bolje 200m naprej postavljat radar, ki meri v tisto smer in kasirat? Prvo državo stane, pri drugem zasluži, tako da odločitev najbrž ni bila težka, tako da policaje z radarjem tam redno videvam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik