Avtomatik: plusi in minusi

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.851
3.369
113
40
Lj
To ni več res... kar probi prodat kako BMW 3 ali pa Audi A4 brez AM. Tudi pri golfih ipd. je podobno. Če gledaš nižje pa je mogoče še obratno ali pa so menjalniki sloveli kot nezanesljivi.

In koliko je recimo 5 let star avomatik BMW 3 ali Golf dražji od neavtomatika, če sploh?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Za razliko v vrednosti pri novem bi kar šlo. BMW 3 je zelo težko prodat ročnega dizla.

Kolega je imel ročnega A6... čez 30k€ bi bila odlična cena za avtomatika, on ga je prodal pod 26.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Saj je očitno da se je v zadnjih 10 letih v Sloveniji naredil velik mentalni preskok glede avtomatikov. 10 let nazaj nisem poznal skoraj nikogar z avtomatikom, zdaj ma foter avtomatika, brat tudi in jaz in žena vsak svojega.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Saj je očitno da se je v zadnjih 10 letih v Sloveniji naredil velik mentalni preskok glede avtomatikov. 10 let nazaj nisem poznal skoraj nikogar z avtomatikom, zdaj ma foter avtomatika, brat tudi in jaz in žena vsak svojega.

Naredil se je tehnološki preskok ki je bil potreben za mentalni preskok. Resnic na ljubo 15 let+ nazaj so bili menjalniki povsem neprimerni za slovenske vozne razmere in potrebe, uporabljali so jih samo invalidi in pa lastniki višjega ranga vozil.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.156
113
res je, recimo avtomatik v kakšnem volvotu v 90 ih je bil užas, ali pa robotizirani ajaja itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.851
3.369
113
40
Lj
Saj je očitno da se je v zadnjih 10 letih v Sloveniji naredil velik mentalni preskok glede avtomatikov. 10 let nazaj nisem poznal skoraj nikogar z avtomatikom, zdaj ma foter avtomatika, brat tudi in jaz in žena vsak svojega.

Samo še vedno se mora zgodit preskok pri prodajalcih, ker trenutno je tako da je avtomatik hud nadstandard in da avtomatikov (razen v dražjih vozilih) ni na zalogah, kar pomeni da je potrebno mastno doplačilo in še čakanje na dobavo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.819
113
živiš v hudo vzporednem svetu, če sanjaš o avtih na zalogah...

je pa res, da manj kot je vozilo luksuzno težje dobiš testnega avtomatika in potem se še težje odločiš za nakup. no dandanes vsaj bencinarja lahko dobiš, pred parimi leti so imeli samo testne dizle.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.851
3.369
113
40
Lj
živiš v hudo vzporednem svetu, če sanjaš o avtih na zalogah...

je pa res, da manj kot je vozilo luksuzno težje dobiš testnega avtomatika in potem se še težje odločiš za nakup. no dandanes vsaj bencinarja lahko dobiš, pred parimi leti so imeli samo testne dizle.

Mogoče rabimo še kakšno afero z ročnimi menjalniki.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
Za firmo sem iskal mašino za menjat olje v menjalnikih...eden izmed ponudnikov mi je odgovoril tako:

The Tim Eckard method is no longer permitted because it flushes with Additives.

our device xxxxxxx is recommended by Mercedes and ZF and IS state-of-the-art.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.934
2.411
113
Lublana
Obišči stran
Naredil se je tehnološki preskok ki je bil potreben za mentalni preskok. Resnic na ljubo 15 let+ nazaj so bili menjalniki povsem neprimerni za slovenske vozne razmere in potrebe, uporabljali so jih samo invalidi in pa lastniki višjega ranga vozil.

Lahko tole malo bolje razložiš? Kakšne bedarije so to, da niso bili primerni za slovenske razmere in potrebe? Šlo je izključno za zaplankano miselnost kako avtomatike furajo samo lenuhi, invalidi in zabiti američani, to sem mnogokrat slišal v zadnjih 20tih letih, zadnje 3-4 let pa takšnih izjav skoraj ni več. In zdaj to zaplankanost upravičuješ z nekimi neprimernimi razmerami v prometu. Ta mislelnost je prišla predvsem zato, ker si ogromna večina ni mogla privoščit avtomatika, ker so bili tako opremljeni avtomobili na našem in EU trgu samo res tisti najdražji. Potem se je pa lažje tolažit, da je nekaj kar ne moreš imeti neumno in neuporabno. Od vedno sem si želel avtomatika vozim pa jih več, kot petnajst let in ves čas so obnesejo odlično na slovenskih cestah in so veš čas zelo primerni.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
4 gang avtomatik, ki ima 100kg več kot ročni 5 stopenjski menjalnik v cliotu z 75KM. Se pravi avto je 100kg težji, zaradi izgube na prenosih pokuri 2l več, pospešek je 16 sec do 100km/h namesto 12 sec! To je zate zadostna tehnologija za resno uporabo?

Pa da ne se ne bomo obrnili na kliota ki sploh ni imel avtomatika (pomojem; nisem nikoli videl), VAG grupa je imela klasične avtomatike od vedno do DSGja pa jih ni nihče kupoval (polo, ibiza, golf, ...).

Se pravi tam do pojava DSGjev (golf 4, leta 2003) povprečen slovencelj s svojim avtom ni ime niti enega razloga da bi kupil avtomatika, razen če je bil invalid ali pa je imel avto (in denar) ki je imel 150 konjev+ (se pravi nekaj od svete trojice iz nemčije).

Ti s svojimi V8 verjamem da nisi nikoli imel problema z avtomatikom, razen ko se bencin podraža te malo stisne!;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Pepe

sixpower

Guru
22. sep 2011
2.934
2.411
113
Lublana
Obišči stran
4 gang avtomatik, ki ima 100kg več kot ročni 5 stopenjski menjalnik v cliotu z 75KM. Se pravi avto je 100kg težji, zaradi izgube na prenosih pokuri 2l več, pospešek je 16 sec do 100km/h namesto 12 sec! To je zate zadostna tehnologija za resno uporabo?

Pa da ne se ne bomo obrnili na kliota ki sploh ni imel avtomatika (pomojem; nisem nikoli videl), VAG grupa je imela klasične avtomatike od vedno do DSGja pa jih ni nihče kupoval (polo, ibiza, golf, ...).

Se pravi tam do pojava DSGjev (golf 4, leta 2003) povprečen slovencelj s svojim avtom ni ime niti enega razloga da bi kupil avtomatika, razen če je bil invalid ali pa je imel avto (in denar) ki je imel 150 konjev+ (se pravi nekaj od svete trojice iz nemčije).

Saj s tem kar si napisal se strinjam in to sem tudi jaz omenil. Majhni avtomobilčki z mlinčki so bili neuporabni s klasičnim aut. menjalnikom. Problem je bil samo, ker si ljudje niso mogli privoščiti normalen avto z avtomatom potem je pa to lažje totalno skritizirat in se vsesti v nek olupek z ročko in pametovati kako je to bolje, ker imaš zaradi tega nek boljši stik z avtom in je vožnja bolj športna in še dolgčas ti ni med vožnjo in podobne blesarije. Tega prepričanja je sicer vedno manj, je pa še vedno prisotno.
Zmotila me je pripomba, "vozne razmere in potrebe", ker sem razumel, kot da se pred dvajsetimi leti z avtomatikom in dovolj zmogljivim motorjem pri nas nisi mogel vozit in je bil neuporaben.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
1.5 mlinček(bencin) in avtomatski menjalnik(klasika) v "veliki" karavanski kravi se obneseta odlično. Ročno nebi nikoli tako hitro in pravi čas menjal predstave. Pri katerih koli obratih se menjajo predstave brez cukanja, kar mi pri ročnih menjalniki ob močnem pospeševanju nikoli ne uspe pa nisem ravno začetnik, ker sem prevozil že na 100.000 km z ročnim menjalnikom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.851
3.369
113
40
Lj
Jaz sem imel dolgo časa Polota z avtomatikom (klasičnim american style) in s 4 prestavami in 75KM pa težko rečem da sem kdaj kaj pogrešal. Ja ni bil ravno poskočen, ampak dovolj za normalno vožnjo. Zdaj se bo nek "racer" oglasil da on pa ne more z manj kot 200KM vozit in podobno, ker potem gume ne cvilijo dost ko spelješ.
 

B81

22. jul 2007
34.491
8.958
113
Če ne bi bilo nekih doplačil za avtomatski menjalnik pri novih avtih, bi jih bilo precej več na cestah, kljub višjemu odstotku okvar. Ne vem, kdo je prišel na idejo, da potrebnih 1500+ več pri novem z avtomatom.
 

B81

22. jul 2007
34.491
8.958
113
1.5 mlinček(bencin) in avtomatski menjalnik(klasika) v "veliki" karavanski kravi se obneseta odlično. Ročno nebi nikoli tako hitro in pravi čas menjal predstave. Pri katerih koli obratih se menjajo predstave brez cukanja, kar mi pri ročnih menjalniki ob močnem pospeševanju nikoli ne uspe pa nisem ravno začetnik, ker sem prevozil že na 100.000 km z ročnim menjalnikom.
:evil::evil:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.156
113
Če ne bi bilo nekih doplačil za avtomatski menjalnik pri novih avtih, bi jih bilo precej več na cestah, kljub višjemu odstotku okvar. Ne vem, kdo je prišel na idejo, da potrebnih 1500+ več pri novem z avtomatom.

dobro pa si ti videl, kako je sestavljen avtomat pa kako ročni menjalnik? Zobnikov 3x več, 4x več sklopk, da ne govorimoo hidravličnem delu in o nekih el možganih. Dodatno je več materiala itd, ..tako da 1500 kot si omenil je še malo.
 

B81

22. jul 2007
34.491
8.958
113
Ne vem, pac pravim, da brez doplacil bi jih bilo mnogo vec. Za edc renolt leta 2011 je blo menda 2000 za doplacat.