Avtomatik: plusi in minusi

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Zaenkrat še nič, ker ima 50000km za sabo ... čez kakšnih 30 tisoč bom pa menjal, ampak tole bo trajalo cca 3 leta. :) Bolj čakam na sw update opreme, ki si jo lastim, da ga bom "čipnil" (menjalnik). :)

In kaj planiraš narest? Vsakič ko vozim te, si želim, da ne bi tako agresivno downshiftal in se visoko navijal, mam očutek, da nikamor ne gre pol. :/ 2.0D to.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
zino: Aisin so zelo zanesljivi avtomatiki (solastnik firme je Toyota). In ja, če odšravfaš karter in spustiš ven olje, se ga še več nateče, če pustiš čez noč.

Evo link (delajo BMW, Mercedes in Volvo):
http://www.antigrip.eu/kontakt/

Vse te metode s filanjem novega olja pod tlakom so izumili zaradi šparanja z delom, ker drugače postopek predolgo traja. Tako so američani že pred desetletji začeli uporabljati postopek menjave motornega olja, kjer olje izsesajo ven skozi ror šipke; vse to, ker je hitreje in ne kaer bi tako več svinjarije spravili ven.

Argumenta z odvečno ceno novega olja, ki ga vržeš stran ne sprejmem: tistih nekaj evrov je drobiž v primerjavi z novim avtomatikom (zaresna popravila avtomatikov v naši državi so še veliko večja groza od rutinskega menjavanja olja). Sicer pa, če olje menjaš na 5 let itak samo naliješ vsakič novo in ne delaš menjave celotne količine. Tudi na pogled vidiš stanje starega olja...

Glede izkušenj servisov, ki si jih navedel pa: običajno začnejo viti roke že samo, ko hočeš naročiti nov avto z avtomatikom. Kje je potem šele servisiranje...

nikjer nisem rekel, da je aisin slab menjalnik
in tudi miholda-arčona poznam med drugim
druga pa ne bom komentiral več
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
835
21
18
Mene pa zanima vaše mnenje glede menjave olja v menjalniku pri F31. Avto ima 130k km. Menjati ali ne? In če da pri komu da bo narejeno kot je treba in z pravim oljem.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.389
1.354
113
3 leta in 130k ni pozno, čimprej daj menjati.

Na mojem bivšem bemflu so prvič menjali olje pri osmih letih in 120k km, avto se pa še danes vozi s prvim menjalnikom, pa je star 21 let... Seveda pa se na njem to ni počelo s Timom Eckartom... ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

tony

Guru
23. jul 2007
9.389
1.354
113
Še malo o vzdrževanju avtomatikov (poglejte prvi dve minuti, drugi segment po vrsti):

Nekateri avtomatiki imajo tudi hladilnik olja (ali pa uporabljajo hladilnik motorja). Na 10 let je treba vse hladilnike očistiti tudi od zunaj, lahko samo s kompresorjem ali pa s štrajfiksom (seveda z občutkom)...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
3 leta in 130k pomeni, da se je večinoma vozil po avtocesti in je bila 6 al 7 brzina večinoma v pogonu....bolje, kot 10 let in 130k, kar pomeni večino voženj v mestu in mnogo več pretikanja in bolj zjebano olje.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.842
3.362
113
40
Lj
Po moje največji minus avtomatika (v Sloveniji) je, da ko avto kupiš je to 1500-2000 EUR dodatka, ko ga prodajaš se ta vrednost zgubi in bo imel isto ceno. Dokler ne bodo avtomatiki pri nas in v Evropi smatrani kot normalni (kot v USA) in ne kot nek nad-standard, do takrat bodo še vedno prevladovali primitivni ročni menjalniki.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Odvisno od človeka, jaz ga zamenjam na cca. 8 let, nekateri na 2-3 leta, nekateri prej. Nima veze na koliko ga menjaš, stvar vsakega posameznika koliko se mu ljubi ubadati s tem. Meni je menjava muka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann in sajkek

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Po moje največji minus avtomatika (v Sloveniji) je, da ko avto kupiš je to 1500-2000 EUR dodatka, ko ga prodajaš se ta vrednost zgubi in bo imel isto ceno. Dokler ne bodo avtomatiki pri nas in v Evropi smatrani kot normalni (kot v USA) in ne kot nek nad-standard, do takrat bodo še vedno prevladovali primitivni ročni menjalniki.

To ni več res... kar probi prodat kako BMW 3 ali pa Audi A4 brez AM. Tudi pri golfih ipd. je podobno. Če gledaš nižje pa je mogoče še obratno ali pa so menjalniki sloveli kot nezanesljivi.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
problem je tudi, da se lamele udelajo po starem olju, ko pa ga zamenjas s frisnim, se vse scisti in so drugacni prilegi in tolerance in pol jebe. Zato je treba menjati redno, da se nima casa udelat po gostem zjebanem, zazganem olju.