Avtomatik: plusi in minusi

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Sem omenil prijatelju glede menjave olja "celega in samo pol/pol" in pravi, da če do 200kkm ni bilo nikoli menjano, da ni problem v tem, da se ne morejo senzorji prilagoditi na novo olje, temveč je problem v lamelah, ker so se vdelale in "zgloncale" pač po starem olju (200.000 km) in če sedaj naliješ čist komplet frišno, se spere vsa umazanija z lamel, ki se je nabirala teh 200kkm in se ne prilegajo več tako v novem olju, kot so se v starem olju, zato začne menjalnik "drkat".
 

Trupl0

Pripravnik
21. sep 2007
211
16
18
Gottschee
kaj pa, če gremo menjat olje pri DQ200 oz 7 stopenjskem DSG s suho sklopko?
Vsi pravijo, da ne. Sem našel ene strokovnjake, ki pravijo, da bi bilo dobro.

Do sedaj, 150k kilometrov, ni se nihče dotikal menjalnika
 

B81

22. jul 2007
34.474
8.952
113
kaj pa, če gremo menjat olje pri DQ200 oz 7 stopenjskem DSG s suho sklopko?
Vsi pravijo, da ne. Sem našel ene strokovnjake, ki pravijo, da bi bilo dobro.

Do sedaj, 150k kilometrov, ni se nihče dotikal menjalnika
Jaz sem na tem zloglasnem menjal, ampak samo dober liter, v mehatroniki menda. Ni to blo lih to.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Torej, če se kupuje avto z DSG, je bolje vzeti nekaj z manj kot 60k km in narediti servis sam?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.131
113
Mercedes ga imenuje dct 7g dct , potem ne bo imel problem ali je bilo menjano ali ne, če je avto normalno servisiran, ker avto sam pripiše menjavo na interval. to samo. Ibiza sprašuje, če to menjajo ali ne pri VAGu. Za mercedes je verjetno bojazen odveč. ali?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Ta menjalnik imam v fabiji. sicer ima sedaj 1500km, a sem povprašal glede menjave olja v menjalniku, pa so na servisu dejali, da se ga ne menja....več pa ne vem

Tanov suha sklopka? Ti itak nimajo olja za sklopko, razen klasičnega menjalniškega olja v samih getribah (= isto kot ročni menjalnik) je olje še v mehatroniki (hidravlični cilindri in ventili), tam pa se nima kaj veliko obrabljat pa še sistem je pod tlakom je in je menjava malce bolj kompleksna.

Vmes so bili eni (problematični) DSGji s suhimi sklopkami in problemi z mehatroniko. Tam je sicer več problemov povezanih v celoto, ampak načeloma je tam priporčljivo menjat olje v mehatroniki (tisti liter hidravličnega olja), tudi sam menjalnik ima luknje namenjene za to (za dolivanje, zračenje in izpust).

Mokra sklopka je pa spet "tretji" kaliber DSGja in kjer se omeja menjava olja so mišljeni tile menjalniki.
 

midi

Pripravnik
4. maj 2010
184
6
18
Tanov suha sklopka? Ti itak nimajo olja za sklopko, razen klasičnega menjalniškega olja v samih getribah (= isto kot ročni menjalnik) je olje še v mehatroniki (hidravlični cilindri in ventili), tam pa se nima kaj veliko obrabljat pa še sistem je pod tlakom je in je menjava malce bolj kompleksna.

Vmes so bili eni (problematični) DSGji s suhimi sklopkami in problemi z mehatroniko. Tam je sicer več problemov povezanih v celoto, ampak načeloma je tam priporčljivo menjat olje v mehatroniki (tisti liter hidravličnega olja), tudi sam menjalnik ima luknje namenjene za to (za dolivanje, zračenje in izpust).

Mokra sklopka je pa spet "tretji" kaliber DSGja in kjer se omeja menjava olja so mišljeni tile menjalniki.

Ja 7 gang dsg suha sklopka.... upam, da so poštimal napake in težave s temi menjalniki. Rad bi ga nekaj let vozil brez popravil...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Glavni problemi so bili z mehatroniko, ampak to so sedaj nekaj posodabljali ravno zaradi obstoječih težav. Drug problem pri suhih sklopkah je obraba same sklopke, pri mokrih to ni problem. Se pa da mehatroniko enostavno menjat oz. dat na popravilo in ni nek "grozen" strošek kot je če ti odleti karkoli v DSGju z mokro sklopko.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Pametne firme opuščajo DSG menjalnike. Oziroma jih nikoli niti niso ponujale. Če že avtomatik potem klasični avtomatik, ne pa nekaj kar ni ne eno ne drugo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.248
5.816
113
zanimivo je, da firme, ki delajo avtomobile, ki imajo pričakovano malo daljšo življensko dobo, vgrajujejo dc menjalnike samo z navorsko "švohnimi" motorji, za prave zadeve pa furajo klasiko
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Aha, Porsche, Mclaren, Bugati, Lamborghini, Ferrari....

Vsi opuščajo dual clutch menjalnike.

Ja in ti si lahko mimogrede privoščiš novega Bugattija hkrati pa premišljuješ kako prenest eno vinjeto na dva ali tri polote in pravkar kupljenega Bugattija..... Eno je realen svet drugo so sanje .... DSG v množičnih vozilih nima svetle prihodnosti .