45 dni servisnega roka oz. nov izdelek

bero1

Fizikalc
2. sep 2007
2.818
68
48
mb+ -20km

Uveljavljanje garancije​

V primeru uveljavljanja garancije, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

V primeru, da proizvajalec v roku 45. dni ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.


Z pisnim zahtevkom se obrni na trgovino in zahtevaj nov izdelek.
Sem poslal zahtevo za nov sesalnik na njihov mail za reklamacije. Upam, da velja preko maila.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
12.899
2.879
113
36
MB
Ze v startu, trgovina posreduje na servis in ti da podatke na katerem servisu je, dalje naceloma kontaktiras z njimi direkt.

se prihrani cas in marsikateri nesporazum
 

gr69

Guru
15. dec 2009
9.485
1.074
113
še v SLO - ampak komaj
Predvsem, ker je za zamenjavo odgovoren proizvajalec (ergo uradni servis) in ne trgovina.
Trgovina odgovarja samo kadar se uveljavlja stvarna napaka (kar pa očitno v omenjenem primeru ni slučaj).
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

luciano

Majstr
3. okt 2011
1.312
282
83
MB
Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Lahko zahteva od trgovine....tudi predan je bil v trgovino
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

Zgaga

Guru
25. jul 2007
8.958
739
113
Na sončni strani ALP
Sem imel jebancijo z BB zaradi Bekota. Na koncu sem se obrnil na tržno inšpekcijo z vsemi papirji in e-maili katere sem poslal.
Kaj hitro me je klical iz BB reklamicij in pizdakal zakaj nisem najprej njih klical ker kao niso dobili nobenega mojega zahtevka.

Obrni se na tržno! Lahko podaš on-line prijavo z vsemi dokazili.

Nato sem zavrnil tudi njihov nov izdelek, ker je bil po karakteristikah slabši od reklamiranega.
Na koncu sem iztržil celotno kupnino in kupil drugi (ne beko) izdelek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

tomi

Guru
1. sep 2007
12.899
2.879
113
36
MB
Potrošnik lahko na podlagi garancije najprej zahteva popravilo. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec (ali pa prodajalec ali pooblaščeni servis) od potrošnika dobil zahtevo za odpravo napake, Zakon o varstvu potrošnikov v 21. b členu določa, da mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Lahko zahteva od trgovine....tudi predan je bil v trgovino

od trgovine lahko zahtevas da poslejo na servis ce sam neznas. Druga pa nic.
In oni ko posredujejo na servis, ti dajo podatek kje je in je zadeva zakljucena z njihovr strani.
 

luciano

Majstr
3. okt 2011
1.312
282
83
MB
Ne bo držalo

Rok 45 dni se šteje od dneva, ko je bil izdelek oddan na servis, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Vsi roki, ki so navedeni v zakonih, so namreč koledarski, razen če bi zakon izrecno določal drugače. Prodajalcu smo pisali in jih opozorili na njihove zakonske obveznosti ter jih obvestili, da potrošnica razdira pogodbo in zahteva vračilo kupnine. Prodajalec je zahtevku ugodil, se opravičil za nesporazum in potrošnici vrnil kupnino.

Garancijo namreč lahko uveljavljate pri garantu (v opisanem primeru je to prodajalec) ali pri njegovem pooblaščenem servisu, stvarno napako pa lahko uveljavljate le pri prodajalcu.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
7.102
1.037
113
BB je problem.
Sam bi vsak meil istočasno poslal sebi. Datumi in ostalo. Prejemnik lahko blokira povratno obvestilo o poslanem/dostavljenem e mailu.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
12.899
2.879
113
36
MB
Ne bo držalo

Rok 45 dni se šteje od dneva, ko je bil izdelek oddan na servis, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki. Vsi roki, ki so navedeni v zakonih, so namreč koledarski, razen če bi zakon izrecno določal drugače. Prodajalcu smo pisali in jih opozorili na njihove zakonske obveznosti ter jih obvestili, da potrošnica razdira pogodbo in zahteva vračilo kupnine. Prodajalec je zahtevku ugodil, se opravičil za nesporazum in potrošnici vrnil kupnino.

Garancijo namreč lahko uveljavljate pri garantu (v opisanem primeru je to prodajalec) ali pri njegovem pooblaščenem servisu, stvarno napako pa lahko uveljavljate le pri prodajalcu.

napises da ne bo drzalo, potem pa dalje pises o necem drugem kot sem jaz, bravo :D

sicer pa resno dvomim, da bo kateri inspektor pozegnal to, da bos servisu stel 45 dni tudi medtem ko so po zakonu morali biti zaprti.

ceprav v sloveniji je vse mogoce :D
 

Garfildd

Majstr
24. jul 2007
2.723
242
63
napises da ne bo drzalo, potem pa dalje pises o necem drugem kot sem jaz, bravo :D

sicer pa resno dvomim, da bo kateri inspektor pozegnal to, da bos servisu stel 45 dni tudi medtem ko so po zakonu morali biti zaprti.

ceprav v sloveniji je vse mogoce :D

Kdaj pa so bili servisi zaprti?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
12.899
2.879
113
36
MB
Ne vem, nekdo je zgoraj pisal, verjetno ko je bilo prepovedano prodajanje fizicnim osebam v jeseni?

vem da tudi zdaj med tem kao lockdownom ne izvajajo montaz in podobnih stvari, servis pa verjetno dela normalno.
 

Garfildd

Majstr
24. jul 2007
2.723
242
63
od trgovine lahko zahtevas da poslejo na servis ce sam neznas. Druga pa nic.
In oni ko posredujejo na servis, ti dajo podatek kje je in je zadeva zakljucena z njihovr strani.

Ne ni res, odgovarja zadnji ki je predal izdelek kupcu, tako da ima kupec izbiro ali da pošlje direkt na servis, ali pa to odda na servis tam kjer je kupil
in se mora potem prodajalec ukvarjati z tem... Reklamacijski rok, morebitno vračilo kupnine itd...

Čer si kupec in pošlješ na servis, bo zadeva verjetno prej prišla nazaj do njega, to je prednost da oddaš direktno na pooblaščen servis,
ker če boš od prodajalca pošiljal, to zagotovo traja kakšen dan več...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
12.899
2.879
113
36
MB
Kupnine ti definitivno ne bo vracal trgovec ce je servis zamudil zakonski rok.
 

Garfildd

Majstr
24. jul 2007
2.723
242
63
Kupnine ti definitivno ne bo vracal trgovec ce je servis zamudil zakonski rok.
Običajno prodajalec, ker je potrebno kupcu vrniti polno kupnino, on pa dobi dobropis od dobavitelja ...

Običajno je tako in v takem primeru prodajalec izgubi maržo, ker dobi dobropis za svojo nabavno ceno, ne prodajno kot jo je dal končnemu porabniku.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano