Servis televizorja

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Pred par dnevi mi je “crknil” pol leta star TV. Kot je povedal serviser, je šel “motherboard” in na del bo potrebno čakati 3 tedne. Sedaj pa se jaz sprašujem: v 21. stoletju potuje rezervni del (aktualnega modela televizorja) 3 tedne iz Poljske ali Slovaške do serviserja? Ali imam kakšno drugo možnost kot samo čakati? Televizor je Philips, kupljen v BB in ima dodatno zavarovanje Se zgodi.
 

satelite_mike

2 uri za cajtom
18. avg 2013
1.939
2
38
buuuuuu tri tedne brez buljenja TV....konc sveta
bonk.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Da te še malo "potolažim". Meni so rekli, da bodo na nov display čakali 2 tedna, na koncu pa je bilo 6 tednov.
grin1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.157
113
Dramatično zelo.

Nič, nakupi konzerve in probaj preživet. Če pa je sila, pa za ta čas kupi novo.
bonk.gif
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.852
3.371
113
40
Lj
Saj del pride v par dneh (najbrž še prej, preko bližnjih dobaviteljev), samo ker gre za garancijo bodo zavlačevali kolikor lahko. Toliko je vredna garancija v Sloveniji. To je zato, ker imajo 45 dni ali nekaj po zakonu in s tem ko dlje raja te odvrnejo, da bi prevečkrat uveljavljal garancijo. To ni teorija ampak dejstvo, vsak se lahko sam prepriča. Zadovoljstvo strank ni njihova prioriteta.
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Citat:
Uporabnik ant pravi:
Naj ti priskrbijo nadomestni tv. mislim, da lahko po zakonu to zahtevaš.

Ant, po kateri črtici zakona?
V roku 6 mesecev od nakupa, lahko uveljavljaš stvarno napako. To možnost sem zamudil za par tednov.
frown-1.gif


Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Saj del pride v par dneh (najbrž še prej, preko bližnjih dobaviteljev), samo ker gre za garancijo bodo zavlačevali kolikor lahko. Toliko je vredna garancija v Sloveniji. To je zato, ker imajo 45 dni ali nekaj po zakonu in s tem ko dlje raja te odvrnejo, da bi prevečkrat uveljavljal garancijo. To ni teorija ampak dejstvo, vsak se lahko sam prepriča. Zadovoljstvo strank ni njihova prioriteta.

V to sem globoko prepričan.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.342
3.432
113
Samo stvarna napake ni ker je televizor samo crknil. Mam eno LCD doma staro 10 let od LG ja , kupiš ????
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.037
590
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Saj del pride v par dneh (najbrž še prej, preko bližnjih dobaviteljev), samo ker gre za garancijo bodo zavlačevali kolikor lahko. Toliko je vredna garancija v Sloveniji. To je zato, ker imajo 45 dni ali nekaj po zakonu in s tem ko dlje raja te odvrnejo, da bi prevečkrat uveljavljal garancijo. To ni teorija ampak dejstvo, vsak se lahko sam prepriča. Zadovoljstvo strank ni njihova prioriteta.

niso vsi taki. tako da ne posplošuj.
- ko je crknala tablica sem res čakal ampak so rekli, da so jo poslali na Poljsko v tovarno na popravilo. trajalo je glih 42dni, lahko, da so si izmisllili ampak potem je bila poravljena.
- ko je crknu irobot sem ga imel popravljenega in dostavljenega v 7 dneh. res vsa čast fantom na servisu, so se zares potrudili, pa še božični prazniki so bili vmes.
- ko je ženi crknu telefon je bil v dveh tednih popravljen.

tako, da nekateri se res potrudijo pa uredijo kolker hiter lahko.
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Koliko sem te dni spoznal situacijo okoli postopka popravil naprav, očitno ne gre kriviti samo serviserjev za nerazumno dolge čase popravil. Verjetno so oni tu še najmanj krivi. Če bi serviserji bili samostojni in ne vezani v sistem z zastopnikom, bi zadeva lahko tekla veliko hitreje. Tako pa naročila potujejo preko zastopnika, ki očitno diktira tempo. Dnevi se zgubljajo že z posredovanjem skupnih naročil proizvajalcu, ki gredo naprej samo 1x ali 2x na teden. Potem pa ta del potuje še iz Lj na periferijo... Če pa tega dela ni na zalogi pri proizvajalcu, pol pa je itak štala.
Te postopki me načeloma ne bi smeli zanimati, me pa pošteno razjezijo. Kot potrošnik se soočiš s popolno neodzivnostjo zastopstva, nemočjo trgovca in serviserja. Ko bom naslednjič pred dilemo Philips ali katera druga znamka, bom seveda imel ta dogodek v mislih in verjetno izbral drugo izbiro (in verjetno v primeru ponovne okvare padel v isti film). Žalostno je, da taka znamka ne poskrbi vsaj za nadomestno napravo, če že ne za hitro popravilo. Pred kratkim smo doma nabavili en večji kos pohištva in doživeli podobno zgodbo. Proda se hitro, v primeru težav pa... Toliko o mojem Philips doživetju.
2430608-Philips.png
 

Priponke

  • 2430608-Philips.png
    2430608-Philips.png
    16,3 KB · Ogledi: 244
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.336
5.853
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Za nakup česarkoli.
hysterical-1.gif

nahrung002.gif

Hitro preveri zakon o garanciji, ker mislim da notri je nekje omenjen nadomestni proizvod za cas garancije. Vsaj mobitele si dobil vcasih nadomestne. Sicer vedno slabse kot si tja prinesel, ampak dobro bos tudi ti potrpel z 32" ce imas sedaj 42". Bonboncki pa itak na nobeni ne delajo tako kot pricakujes.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
Jaz bi bil pa fula vesel če bi naš crknil, pa neja hoče. Babnca mi pa ne pusti drugega kupit dokler ta ne crkne
evil.gif


Majko mu
10.gif
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.404
146
63
Tri Philips tv-je imam doma...Eden je star že sigurno 6-7 let. Niti eden še nikoli ni pokazal kakšne napake...Gako da ravno za posploševat ni..

Lp