Zanesljivost novih in rabljenih avtomobilov - ZPS

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Seveda to vem, če ne dugače po tem da si lahko upravičenec do službenega vozila pri nas za 22,5k (kolikor je maksimalen budget z lastnim doplačilom) nudi A4 z xenonom, LED, navigacijo, ALU...
Je pa zanimivo koliko cenijo znamke svoja vozila in kaj nudijo za ta denar...
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Kaj to naredi ponos in zagriženost do razkošja kao premium avtomobilskih znamk.Nekateri mislijo,da ko imajo bmw držijo boga za jaja.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Generik pravi:

Samo res.. za A3 dat 40k eur? Hahaha, f00kin insane. To moraš biti res prismuknjen, da to kupiš.
Za ~5k manj denarja dobiš npr. Avensisa wagon z vso možno opremo. Ni da ni. Pa Toyote še zdaleč niso najcenejše...

Avensis z 200hp dizlom, dvosklopčnim menjalnikom in 4x4 pogonom? Kje točno?
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
A se ti hecaš? Za ena jajca mala od A3 da bi dal skor 40k€?? To je like pol stanovanja
grin1.gif

Vsakemu svoje, še Golfi za skoraj 50k se pri nas prodajajo pa niti premium niso.
grims-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Fak, kam so prišle te cene. Tko, z nakupom takih jajčk se lahko igraš, če ti denar dobesedno raste na vrtu, ne pa, da moraš hodit na šiht in šparat, da si potem ubodeš led črtice in led krogce. Pa kolikor gledam, je tega pleha polno na slo cestah. Sumim, da so to vsi "švicarji"...samo, da je znamka. Sem imel BMW-ja in sem zeloooo razočaran bil nad njim. Je šel takoj v prodajo in ni bil kupljen na "švicarski" način
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:

Samo res.. za A3 dat 40k eur? Hahaha, f00kin insane. To moraš biti res prismuknjen, da to kupiš.
Za ~5k manj denarja dobiš npr. Avensisa wagon z vso možno opremo. Ni da ni. Pa Toyote še zdaleč niso najcenejše...

Avensis z 200hp dizlom, dvosklopčnim menjalnikom in 4x4 pogonom? Kje točno?
smile-1.gif

Pa kaj vam rabi takšen avto? Kot da vsaka sekunda šteje. A to vozite kakšne človeške organe na nujne operacije al kaj? Za tistih par deset kilometrov vožnje do šihta pa nazaj pa res ni treba vsega tega. Ja če bi si ljudje izračunali koliko ur morajo oddelat vsak mesec, da lahko takšno voziilo plačajo, bi se verjetno zamislili nad sabo.

Madona, en taksist zadnjič mi pove, da je kupil avto s katerim si zdaj služi kruh, rabljen tri leta za 6.000€. Tle pa eni rabijo skoraj Rolls Royce za tiste pol ure na šiht in nazaj.
confused-1.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.675
829
113
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:

Samo res.. za A3 dat 40k eur? Hahaha, f00kin insane. To moraš biti res prismuknjen, da to kupiš.
Za ~5k manj denarja dobiš npr. Avensisa wagon z vso možno opremo. Ni da ni. Pa Toyote še zdaleč niso najcenejše...

Avensis z 200hp dizlom, dvosklopčnim menjalnikom in 4x4 pogonom? Kje točno?
smile-1.gif

Pa kaj vam rabi takšen avto? Kot da vsaka sekunda šteje. A to vozite kakšne človeške organe na nujne operacije al kaj? Za tistih par deset kilometrov vožnje do šihta pa nazaj pa res ni treba vsega tega. Ja če bi si ljudje izračunali koliko ur morajo oddelat vsak mesec, da lahko takšno voziilo plačajo, bi se verjetno zamislili nad sabo.

Madona, en taksist zadnjič mi pove, da je kupil avto s katerim si zdaj služi kruh, rabljen tri leta za 6.000€. Tle pa eni rabijo skoraj Rolls Royce za tiste pol ure na šiht in nazaj.
confused-1.gif

Gre se za primerjave kaj za koliko denarja ,....ne kdo kaj rabi...

Glej eni zapravijo za avto, drugi za bajto, potovanja, kur--be,fancy restavracije, ...spet nakateri nesejo vse na banko.......
Vsakemu svoje oz kakor se komu zdi najbolj prav.

Največja žalost je, da nekateri žal nimajo za nič od naštetega .
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.370
5.884
113
pri taščici
Pa si prebral vse,ali samo tisto kar pase alter voznikom?
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Aja? Pol novinarji lažejo? Sem ti obarval, da boš lažje razumel...

Vzporedni test: Od žalosti do velikega zadovoljstva

Vir / Avtor: Matjaž Terzič
17. januar 2015 (nazadnje spremenjeno: 15:33 17. januar 2015)
Oznake: BMW serije 1 in audi A3 sportback

Zagotovo vsak od nas vsaj tu in tam doživi nenadno spremembo razpoloženja na bolje. Ko nas nekaj pošteno ujezi ali spravi v slabo voljo, pa naslednji trenutek vso jezo pahne v popolno pozabo in smo naenkrat dobre volje in se nam kar samo smeji. Ko se na primer vaš priljubljen nogometni klub vso tekmo muči, pa v zadnjem protinapadu v 90. minuti doseže zadetek za zmago. Ali pa vas otrok z muhastim obnašanjem spravlja ob živce, potem pa naredi kaj tako prikupnega, da vas v hipu razvedri. Ali pa... No, saj razumete.

Naš zadnji tak pripetljaj je kakopak povezan z avtomobili, natančneje s testnimi vožnjami. Sami imamo pri teh zadevah dokaj ustaljen »protokol«, sploh ob prevzemu vozila. Preden se odpravimo na cesto, morda le zapustimo parkirišče, saj je sprva na vrsti uvodno spoznavanje – namestitev sedeža, ogledal in volana, pogled na specifikacijo vozila, otip kakovosti armaturne plošče in okoliških materialov, pregled opreme. Do zadnje točke je bilo pri dveh izmed naših zadnjih avtomobilov vse v najlepšem redu in je mejilo na vrhunskost. Petvratna BMW serije 1 in audi A3 sta bila lepa avtomobila, udobna, nemudoma smo našli primeren položaj za volanom, prostora smo imeli dovolj, tudi preglednost je bila več kot zgledna. Nato pa manjši šok – v audiju A3, v katerega smo sedli najprej, smo se želeli povezati z našim pametnim telefonom, pa ni šlo – ker tega ni imel. Želeli smo utišati radio z ukazom na volanu, pa ni šlo – ker tega ni imel. Iskali smo, kje bomo na prihajajoči vožnji na avtocesti na tempomatu nastavili hitrost, pa ga nismo našli – da, ker ga ni imel. Nejeverno smo še enkrat pogledali na prejeto specifikacijo vozila in ugotovili, da se nismo motili – pri redni ceni 22.930 evrov 1,6-litrski turbodizelski audi A3 sportback z opremo attraction ni imel vsega naštetega, če ne bi imel za dodatno doplačilo vgrajenih še samodejne klimatske naprave, zadnjega parkirnega sistema, aluminijastih platišč in še nekaj malenkosti, kar mu je ceno dvignilo na 28.140 evrov, pa v osnovi tudi vsega tega ne bi imel. Da šoka pri BMW serije 1 z 2-litrskim turbodizelskim motorjem ni bilo, je poskrbelo dejstvo, da je prav vse in še mnogo več (samodejni 8-stopenjski menjalnik, navigacija...) münchenčan imel. A je kmalu sledil še precej večji šok – pogled na njegovo specifikacijo je namreč razkril, da je bilo prav vse našteto vgrajeno kot dodatna oprema, to se pravi za doplačilo, in da v osnovni ceni ne bi bilo zajeto prav nič, kar smo našteli doslej, tak, za današnje kriterije »prazen« avto pa bi stal kar 26.250 evrov. To se pravi še dobre tri tisočake več od konkurenta, od katerega je imel sicer večji in malenkost močnejši motor (116:110 konjev oziroma 85:81 kilovatov), kaj več pa ne. In še zadnji šok: z vso našteto opremo in še nekaterimi malenkostmi je cena omenjenega BMW znašala, reci in piši, 35.167 evrov.

Kakšen avto, iz višjih razredov in predvsem bolje opremljenega, dobite za omenjeni osnovni ceni, na tem mestu ne bi pisali, saj sem niti ne spada. Vse skupaj pa nas je spravilo v precej slabo voljo, saj sta se nam zdeli ceni previsoki. Pri čemer se vrnimo na začetek tega zapisa.

Vožnja teh dveh avtomobilov je torej tisto, kar ju loči od velike večine konkurence, kar ju loči tudi od cenovno primerljivih avtomobilov, ki jima zaradi razreda, v katerega spadajo, ne morejo biti konkurenca, in v čemer sta tako dobra, da tisti, ki mu to pri avtu pomeni dovolj, pač zanju odšteje več denarja. Pa da ne bo pomote, dobra, odlična sta še v marsičem, kar smo omenili že na začetku, pa tudi pri porabi, ki je na našem testu pri BMW-ju znašala 6, pri audiju pa 5,7 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov. In če že omenjamo odlične in slabše plati, omenimo še solidne, povprečne. Mednje bi lahko umestili prostornosti na zadnjih klopeh, ki sta sicer v obeh primerih udobni in deljivi v podobnem razmerju 60:40 (BMW) in 40:60 (audi), ter v prtljažniku, ki ima pri 4,32 metra dolgem BMW volumen 360, pri centimeter krajšem audiju pa 380 litrov.



Več fotografij na www.dnevnik.si

4,32 m

je dolžinska mera BMW serije 1, medtem ko je audi A3 sportback centimeter krajši in ima pet centimetrov krajšo medosno razdaljo (2,64:2,69 metra).
Sklep: podobne lastnosti, drugačna značaja

Da, v zapisu smo oba avtomobila večkrat obravnavali kot eno, v istih kategorijah smo večinoma samo uporabili dvojino – enostavno zato, ker imata BMW serije 1 in audi A3 sportback v primerjavi s konkurenco enake prednosti in slabosti, ko ju primerjamo med seboj, pa je razlik zelo malo. Oziroma so te vezane na lastnosti znamk – BMW ima pogon na zadnji kolesi, oblikovno deluje bolj športen, voznik se v njem v skladu s tem počuti malenkost bolj utesnjeno, audi pa ima klasični sprednji pogon, ima malenkost bolj zadržano obliko, ne daje občutka utesnjenosti in je malce bolj pregleden. Vse drugo je odvisno od tega, ali so vam bliže bavarci iz Münchna ali bavarci iz Ingolstadta, saj se oba vozita fenomenalno in ponujata posamezniku ali paru dovolj udobja, imata povprečno prostornost zadaj in v prtljažniku in sta precej, res precej draga. A če radi uživate v vožnji in je to tisto, kar vas zanima pri avtomobilu, sta vredna vsakega evra, pri čemer je audi vseeno nekaj ugodnejši. Pa še to: čeravno pri osnovni opremi za ta cenovni razred pogrešamo marsikaj, je glede varnosti vse na svojem mestu.
Zelo veliko je odvisno od tega, ali so vam bliže bavarci iz Münchna ali bavarci iz Ingolstadta, saj se oba vozita fenomenalno in ponujata posamezniku ali paru dovolj udobja, imata povprečno prostornost zadaj in v prtljažniku in sta precej, res precej draga.
Edit typo
boM kasneje na racunalu barval s zeleno. Na gsm je smotano
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Prjatu

govorimo o zanesljivosti vozil, kjer se premium znamke niso najbolj odrezale. Potem je debata nadaljevala v smeri, da 2 leti star recimo Megane ne zaostaja bistveno po vgrajeni varnostni opremi (če sploh) od recimo Audija ali BMWja. Nakar je prišla v igro debata o ceni (d se dejansko premium neupravičeno preplačuje) in prilepil sem ti dokaz, da je temu tako. Za BMW serije 1 (116d) in Audi A3 bi moral za avto, ki ima nekako pričakovano opremo danes odkartat cirka 35k po kosu. Govorimo o ceni po ceniku. Kar nekaj primerljivih (večjih) vozil je po ceniku bolje opremljenih in cenejših. In zaneslivejših po statistiki.
Zadovoljstvo z znamko je pa druga muska... Sicer pa si ti menda nenormalno zadovoljen z rusty mobilom...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.370
5.884
113
pri taščici
Glede na to kaksne tezave imajo nekateri s pregovorno zanesljivimi avtomobili, katere senhvali po dolgem in pocez se ne smem pritozevati.
Sem pa skurcal tudi moj rusty mobil ko mi je 7 zimo zmrznila zajla za rocno (nekaterim prvo zimo),ko so mi deveto leto zaribali brisalci (kot berem marsikdo ni imun na to ze vec kot desetletje,pri ficku se ne spomnim teh tezav) pa se kaj bi se naslo pa se sedaj ne spomnim.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
kzs

Sestra od žene ima Renault Senic bencinar 1.6 16V, star pet let. Nobenih izrednih stroškov v 90k km, pa je "kao pokvaljiv reno" ... Žena z twingom prve generacije (letnik 2001) v desetih letnih tudi skoraj nobenih izrednih popravil, nato je šel od hiše. Če bi imel klimo bi bil verjetno še danes pri hiši kot tretji (četrti) avto.

BMW serije tri bencinar 3.0i, v petih letih skoraj nobenih izrednih stroškov, 320d touring v osmih letih: obnova turbine pri 240k km, menjava vseh amortizerjev pri 245k km, drugega skoraj nič (par malenkosti).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Aja? Pol novinarji lažejo? Sem ti obarval, da boš lažje razumel...

Nato pa manjši šok – v audiju A3, v katerega smo sedli najprej, smo se želeli povezati z našim pametnim telefonom, pa ni šlo – ker tega ni imel. Želeli smo utišati radio z ukazom na volanu, pa ni šlo – ker tega ni imel. Iskali smo, kje bomo na prihajajoči vožnji na avtocesti na tempomatu nastavili hitrost, pa ga nismo našli – da, ker ga ni imel. Nejeverno smo še enkrat pogledali na prejeto specifikacijo vozila in ugotovili, da se nismo motili – pri redni ceni 22.930 evrov 1,6-litrski turbodizelski audi A3 sportback z opremo attraction ni imel vsega naštetega, če ne bi imel za dodatno doplačilo vgrajenih še samodejne klimatske naprave, zadnjega parkirnega sistema, aluminijastih platišč in še nekaj malenkosti, kar mu je ceno dvignilo na 28.140 evrov, pa v osnovi tudi vsega tega ne bi imel.

Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Audi A3 1.6 TDI je gola stala 22k EUR. MAlce opreme (ksenon, radio...) jo je podražilo na 38k EUR. PA sploh ni imel ne tempomata, ne navigacije, ne BT na radiju...

Kje točno v članku si našel 38?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.370
5.884
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa ročno si moral nastavit tudi tik pred tehničnim da je prijela enakomerno...
res je
pa 10 let star aku sem menjal po nepotrebnem ker so bile krtačke starterja zanič.
Pa pri 120k km sem menjal zadnje zavorne ploščice( pa velik servis naredil), pri 150 pa sprednje.
najbolj butasto in nepotrebno pa se mi zdi vsako leto dati 50 evrov za olje in filter (vsako drugo 80). Se bolj pa vsaka dva tedna na pumpo po nafto hoditi. Čist brez zveze,prekleta jajca nočejo iti brez nafte. Sam sem si kriv. Kaj pa sem kupil malo lima, malo žice evo ti opelice
bonk.gif