Zanesljivost novih in rabljenih avtomobilov - ZPS

corsol

Guru
11. mar 2010
2.675
829
113
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:


moja kanta je polno naložena, kolikor pač gre pri tej znamki...in dražja od večine 10 let rabljenih premium kant ki se vozijo po naših cestah...

v kolikor , si prepričan da ti renoja nisi preplačal(sploh , če je polno naložena) se hudo motiš.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:


moja kanta je polno naložena, kolikor pač gre pri tej znamki...in dražja od večine 10 let rabljenih premium kant ki se vozijo po naših cestah...

v kolikor , si prepričan da ti renoja nisi preplačal(sploh , če je polno naložena) se hudo motiš.

tukaj vsak nekaj domneva cel cas...

glej meni je jasno da se vsak avto preplaca...če pa hoče nekdo za lcd zaslon 3 jurje al pa jurja, pa če pridejo ogrevani sedeži 500 namesto 1500, pa če pride brezkontakno odklepanje in zaklepanje 500 in ne 2000 jurja, pa če dobiš 200 konjev za polovico cene vstopnega bmw 3 z nekaj malega opreme, polek tega pa dobiš še bolj zanesljiv avto...je popolnoma jasno, kdo preplača več in kaj se splača...

sicer pa je to tema o zanesljivosti avtov istih letnikov...in rezultat je kristalno jasen...in ne tema o opremi o varnostnih sistemih ipd...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pa kakšni dokazi? Od kdaj premium pomeni zanesljivejše, nepokvarljivo itd.?
grin1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
pa če dobiš 200 konjev za polovico cene vstopnega bmw 3 z nekaj malega opreme, polek tega pa dobiš še bolj zanesljiv avto...je popolnoma jasno, kdo preplača več in kaj se splača...

Pa kaj ti dejansko v enem stavku primerjaš Megana in serijo 3? Predvidevam, ker loaded Laguna z 200 konji ni enkrat cenejša kot osnovna 3.
hysterical-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pa kakšni dokazi? Od kdaj premium pomeni zanesljivejše, nepokvarljivo itd.?
grin1.gif

po alter znancih...ce ima kdo renoja , citroena, hondo...to so vsi avti ki so po 150k km adijo.. premium znamke laufajo do 1 mio k, brez problemov...sedaj pa lepo vidimo, da se zadeve že prej zakomplicirajo
 

rotvajler

Pripravnik
7. mar 2011
173
20
18
vw (passat) pa bmw nekvarljiva oz. zanesljiva avta? hahhaahhhhahaah.... čaki, da še enkrat preberem.... hahhaahaha...
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.675
829
113
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
[

glej meni je jasno da se vsak avto preplaca...če pa hoče nekdo za lcd zaslon 3 jurje al pa jurja, pa če pridejo ogrevani sedeži 500 namesto 1500, pa če pride brezkontakno odklepanje in zaklepanje 500 in ne 2000 jurja, pa če dobiš 200 konjev za polovico cene vstopnega bmw 3 z nekaj malega opreme, polek tega pa dobiš še bolj zanesljiv avto...je popolnoma jasno, kdo preplača več in kaj se splača...

sicer pa je to tema o zanesljivosti avtov istih letnikov...in rezultat je kristalno jasen...in ne tema o opremi o varnostnih sistemih ipd...

....seveda si moral "malo" zapretiravat glede cen dodatne opreme "premium" znamk.

Glede raznih statistik zanesljivosti bi pa rekel samo tole : preverite kakšna je razlika med najboljšim in nasjlabšim na lestvici(ponavdi so številke v okvarah na 1000avtov).......ugotovili boste, da so v realnem življenu razlike dosti majhne.
 

kdk

Pripravnik
25. feb 2014
189
23
18
okoli MB
Razpon v zanesljivosti v % med najboljšim in najslabšim. Starost avtomobila do 3 leta:
Citroen C1 99% - VW Polo 82%
Toyota Auris 99% - BMW1 79%
Škoda Octavia 99% - Opel Insignia 86%

Lestvice ZADOVOLJSTVA z avtomobili iz te iste raziskave so pa konkretno drugačne
NIŽJI RAZRED:
Honda Jazz hybrid 2011- : 92%
VW UP 2012- : 90%
Citroen DS3 2010 - : 90%
Honda Jazz 2002-2008 : 90%
Suzuki Swift 2008- : 89%
....
....
Peugeot 206 1998-2009: 68%
Peugeot 207 200 - : 68%
Rover 200 1998-2008 : 65%
Renault Clio 1998-2008 : 65%
Fiat Punto 06- : 65%

NIŽJI SREDNJI RAZRED
Kia Ceed 2012- : 91%
Nissan Leaf 2011- : 91%
Seat Leon 2013- : 90%
Audi A3 2012- : 90%
Honda Civic 2012- : 89%
...
...
VW Beatle 1999-2011 : 66%
Renault Megane 2008- : 65%
MB razred A 1998-2004 : 62%
Peugeot 307 2001-2008 : 60%
Renault Megane 2002-2009 : 49%

SREDNJI RAZRED
Škoda Superb 2008- : 96%
Škoda Octavia 2013- : 95%
VW CC 2012- : 93%
Škoda Octavia 2004-2013: 91%
Škoda Octavia 1998-2004 : 91%
....
...
Citroen C5 2001-2008 : 71%
Opel Vectra 2002-2008 : 68%
Peugeot 407 2004-2011 : 64%
Renault Laguna 2001-2007 : 61%
Opel Vectra 1995-2002 : 61%
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Beri Dnevnikov primerjalni test prejšnjo soboto... BMW 118d je z navi, parksenzorji, ksenonom in zelo vsakdanjimi stvarmi stal 35k EUR. Gola šajtrga 25k. Audi A3 1.6 TDI je gola stala 22k EUR. MAlce opreme (ksenon, radio...) jo je podražilo na 38k EUR. PA sploh ni imel ne tempomata, ne navigacije, ne BT na radiju...
Toliko o tem kdo naklada. Pa sta po velikosti popolnoma primerljiva z npr. Meganom, katerega za 25k dobiš že loaded do konca, za 35k PA RS izvedbo RB 275 z CUP podvozjem in personalizirano do konca, ki mimogrede za malo malco popapca A3 in serijo 1 (športni izvedbi) na pisti...
Ko že govorimo o cenah in velikostih. In brez veze, samo slovenceljni imajo radi "premium" znamko, pa čeprav oskubljeno do konca namesto dobro opremljenega vozila...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Potem pa vidiš premium znamko z euro priklopom, doma narejeno prikolico naloženo z hlevskim gnojem ali kurjavo.
bonk.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.675
829
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Beri Dnevnikov primerjalni test prejšnjo soboto... BMW 118d je z navi, parksenzorji, ksenonom in zelo vsakdanjimi stvarmi stal 35k EUR. Gola šajtrga 25k. Audi A3 1.6 TDI je gola stala 22k EUR. MAlce opreme (ksenon, radio...) jo je podražilo na 38k EUR. PA sploh ni imel ne tempomata, ne navigacije, ne BT na radiju...
Toliko o tem kdo naklada. Pa sta po velikosti popolnoma primerljiva z npr. Meganom, katerega za 25k dobiš že loaded do konca, za 35k PA RS izvedbo RB 275 z CUP podvozjem in personalizirano do konca, ki mimogrede za malo malco popapca A3 in serijo 1 (športni izvedbi) na pisti...
Ko že govorimo o cenah in velikostih. In brez veze, samo slovenceljni imajo radi "premium" znamko, pa čeprav oskubljeno do konca namesto dobro opremljenega vozila...

Glej , nemci očitno lahko prodajajo avte po cenah , kot jih imajo nastavljene, francozi pač za 30%manj, sprijazni se s tem, tako pač je.
In prodaja jim gre kar dobro ( samo 3 "premium" nemci" v Evropi prodajo skoraj (-10%) toliko kot PSA in RENAULT skupaj ).

Pa slovenceljni gor al pa dol.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.675
829
113
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Potem pa vidiš premium znamko z euro priklopom, doma narejeno prikolico naloženo z hlevskim gnojem ali kurjavo.
bonk.gif

A na kakšno ne-premium znamko to lepše paše ?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Audi A3 1.6 TDI je gola stala 22k EUR. MAlce opreme (ksenon, radio...) jo je podražilo na 38k EUR. PA sploh ni imel ne tempomata, ne navigacije, ne BT na radiju...

Nakladaš (ponovno) tako da glava boli.

Iz konfiguratorja... 2.0 TDI 184hp Quattro S-Tronic z radarskim tempomatom (navadni je mimogrede serijski pri tej stopnji opreme), ta hudo navigacijo za 3k (ki vsebuje modri zob), ksenonom itd.

screen-shot-2015-01-25-a.png


Tisti 1.6 TDI za 38k pa je verjetno imel takšno opremo katero bo v Meganu možno dobiti čez 3 generacije, ali pa še to ne...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In brez veze, samo slovenceljni imajo radi "premium" znamko, pa čeprav oskubljeno do konca namesto dobro opremljenega vozila...

Ja, v bistvu celotna sveta trojica živi samo od slo trga...
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.400
968
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Audi A3 1.6 TDI je gola stala 22k EUR. MAlce opreme (ksenon, radio...) jo je podražilo na 38k EUR. PA sploh ni imel ne tempomata, ne navigacije, ne BT na radiju...

Nakladaš (ponovno) tako da glava boli.

Iz konfiguratorja... 2.0 TDI 184hp Quattro S-Tronic z radarskim tempomatom (navadni je mimogrede serijski pri tej stopnji opreme), ta hudo navigacijo za 3k (ki vsebuje modri zob), ksenonom itd.

screen-shot-2015-01-25-a.png


Tisti 1.6 TDI za 38k pa je verjetno imel takšno opremo katero bo v Meganu možno dobiti čez 3 generacije, ali pa še to ne...

A se ti hecaš? Za ena jajca mala od A3 da bi dal skor 40k€?? To je like pol stanovanja
grin1.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Audi A3 1.6 TDI je gola stala 22k EUR. MAlce opreme (ksenon, radio...) jo je podražilo na 38k EUR. PA sploh ni imel ne tempomata, ne navigacije, ne BT na radiju...

Nakladaš (ponovno) tako da glava boli.

Iz konfiguratorja... 2.0 TDI 184hp Quattro S-Tronic z radarskim tempomatom (navadni je mimogrede serijski pri tej stopnji opreme), ta hudo navigacijo za 3k (ki vsebuje modri zob), ksenonom itd.

screen-shot-2015-01-25-a.png


Tisti 1.6 TDI za 38k pa je verjetno imel takšno opremo katero bo v Meganu možno dobiti čez 3 generacije, ali pa še to ne...

A se ti hecaš? Za ena jajca mala od A3 da bi dal skor 40k€?? To je like pol stanovanja
grin1.gif

Samo res.. za A3 dat 40k eur? Hahaha, f00kin insane. To moraš biti res prismuknjen, da to kupiš.
Za ~5k manj denarja dobiš npr. Avensisa wagon z vso možno opremo. Ni da ni. Pa Toyote še zdaleč niso najcenejše...
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.822
638
113
Sicer tale test je po mojem bol tko tko. Slabih 50k jih je glasovalo, avtomobilov je pa različnih znamk in tipov malo morje že znotraj enega razreda. Razredi gredo pa od nižjega razreda, nižji srednji, srednji, karavan, prestižni, enoprostorci, športni terenci, športni avtomobili. Samo v prvih dveh sekcijah je skoraj 100 različnih tipov, sicer se nekateri ponavljajo z drugimi letnicami izdelave, a vseeno. To mora biti velik vzorec na avto.
smile-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.255
5.820
113
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Za ~5k manj denarja dobiš npr. Avensisa wagon z vso možno opremo. Ni da ni. Pa Toyote še zdaleč niso najcenejše...

Si že predstavlam babo z dovolj pod palcem/z dobro stoječim sponzorjem kako hiti v salon po opimpanega avensisa.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Aja? Pol novinarji lažejo? Sem ti obarval, da boš lažje razumel...

Vzporedni test: Od žalosti do velikega zadovoljstva

Vir / Avtor: Matjaž Terzič
17. januar 2015 (nazadnje spremenjeno: 15:33 17. januar 2015)
Oznake: BMW serije 1 in audi A3 sportback

Zagotovo vsak od nas vsaj tu in tam doživi nenadno spremembo razpoloženja na bolje. Ko nas nekaj pošteno ujezi ali spravi v slabo voljo, pa naslednji trenutek vso jezo pahne v popolno pozabo in smo naenkrat dobre volje in se nam kar samo smeji. Ko se na primer vaš priljubljen nogometni klub vso tekmo muči, pa v zadnjem protinapadu v 90. minuti doseže zadetek za zmago. Ali pa vas otrok z muhastim obnašanjem spravlja ob živce, potem pa naredi kaj tako prikupnega, da vas v hipu razvedri. Ali pa... No, saj razumete.

Naš zadnji tak pripetljaj je kakopak povezan z avtomobili, natančneje s testnimi vožnjami. Sami imamo pri teh zadevah dokaj ustaljen »protokol«, sploh ob prevzemu vozila. Preden se odpravimo na cesto, morda le zapustimo parkirišče, saj je sprva na vrsti uvodno spoznavanje – namestitev sedeža, ogledal in volana, pogled na specifikacijo vozila, otip kakovosti armaturne plošče in okoliških materialov, pregled opreme. Do zadnje točke je bilo pri dveh izmed naših zadnjih avtomobilov vse v najlepšem redu in je mejilo na vrhunskost. Petvratna BMW serije 1 in audi A3 sta bila lepa avtomobila, udobna, nemudoma smo našli primeren položaj za volanom, prostora smo imeli dovolj, tudi preglednost je bila več kot zgledna. Nato pa manjši šok – v audiju A3, v katerega smo sedli najprej, smo se želeli povezati z našim pametnim telefonom, pa ni šlo – ker tega ni imel. Želeli smo utišati radio z ukazom na volanu, pa ni šlo – ker tega ni imel. Iskali smo, kje bomo na prihajajoči vožnji na avtocesti na tempomatu nastavili hitrost, pa ga nismo našli – da, ker ga ni imel. Nejeverno smo še enkrat pogledali na prejeto specifikacijo vozila in ugotovili, da se nismo motili – pri redni ceni 22.930 evrov 1,6-litrski turbodizelski audi A3 sportback z opremo attraction ni imel vsega naštetega, če ne bi imel za dodatno doplačilo vgrajenih še samodejne klimatske naprave, zadnjega parkirnega sistema, aluminijastih platišč in še nekaj malenkosti, kar mu je ceno dvignilo na 28.140 evrov, pa v osnovi tudi vsega tega ne bi imel. Da šoka pri BMW serije 1 z 2-litrskim turbodizelskim motorjem ni bilo, je poskrbelo dejstvo, da je prav vse in še mnogo več (samodejni 8-stopenjski menjalnik, navigacija...) münchenčan imel. A je kmalu sledil še precej večji šok – pogled na njegovo specifikacijo je namreč razkril, da je bilo prav vse našteto vgrajeno kot dodatna oprema, to se pravi za doplačilo, in da v osnovni ceni ne bi bilo zajeto prav nič, kar smo našteli doslej, tak, za današnje kriterije »prazen« avto pa bi stal kar 26.250 evrov. To se pravi še dobre tri tisočake več od konkurenta, od katerega je imel sicer večji in malenkost močnejši motor (116:110 konjev oziroma 85:81 kilovatov), kaj več pa ne. In še zadnji šok: z vso našteto opremo in še nekaterimi malenkostmi je cena omenjenega BMW znašala, reci in piši, 35.167 evrov.

Kakšen avto, iz višjih razredov in predvsem bolje opremljenega, dobite za omenjeni osnovni ceni, na tem mestu ne bi pisali, saj sem niti ne spada. Vse skupaj pa nas je spravilo v precej slabo voljo, saj sta se nam zdeli ceni previsoki. Pri čemer se vrnimo na začetek tega zapisa. Tako rekoč nemudoma, ko smo s testnežema zapeljali na cesto, malce pospešili, pa v ovinek in se spustili na avtocesto ter tam še malce pospešili, nas je slaba volja minila. Čeprav še zdaleč ne moremo zapisati, da prekipevata od moči, in dasiravno tudi njuna pospeška do stotice (10,3 sekunde pri BMW in 10,7 pri audiju) in končni hitrosti (pri obeh 200 km/h) nista nič posebnega, pospešujeta odločno in odzivno, a vendar uglajeno in nesunkovito, lahko precej odločno koketirata s športno vožnjo, a sta vendar izjemno udobna, imata odziven volan, gladko in hitropretikajoča 8-stopenjski samodejni (BMW) in 6-stopenjski ročni menjalnik (A3)... Skratka za voznika toliko adutov, da ta za volanom dejansko uživa in je lahko zgolj in samo zadovoljen. Do te mere, da se hitro zave, zakaj imata tisto ceno, ki se, ko jo zgolj pogledamo na papirju, zdi pretirana. Preprosto zaradi tega, ker se avtomobila vozita tako zelo dobro.

Vožnja teh dveh avtomobilov je torej tisto, kar ju loči od velike večine konkurence, kar ju loči tudi od cenovno primerljivih avtomobilov, ki jima zaradi razreda, v katerega spadajo, ne morejo biti konkurenca, in v čemer sta tako dobra, da tisti, ki mu to pri avtu pomeni dovolj, pač zanju odšteje več denarja. Pa da ne bo pomote, dobra, odlična sta še v marsičem, kar smo omenili že na začetku, pa tudi pri porabi, ki je na našem testu pri BMW-ju znašala 6, pri audiju pa 5,7 litra dizelskega goriva na 100 kilometrov. In če že omenjamo odlične in slabše plati, omenimo še solidne, povprečne. Mednje bi lahko umestili prostornosti na zadnjih klopeh, ki sta sicer v obeh primerih udobni in deljivi v podobnem razmerju 60:40 (BMW) in 40:60 (audi), ter v prtljažniku, ki ima pri 4,32 metra dolgem BMW volumen 360, pri centimeter krajšem audiju pa 380 litrov.

Slaba volja prvih desetih minut druženja nas je torej minila v naslednjih petih in se vrnila šele, ko smo se od njiju morali posloviti, dobra pa je trajala vse dni vmes.

Več fotografij na www.dnevnik.si

4,32 m

je dolžinska mera BMW serije 1, medtem ko je audi A3 sportback centimeter krajši in ima pet centimetrov krajšo medosno razdaljo (2,64:2,69 metra).
Sklep: podobne lastnosti, drugačna značaja

Da, v zapisu smo oba avtomobila večkrat obravnavali kot eno, v istih kategorijah smo večinoma samo uporabili dvojino – enostavno zato, ker imata BMW serije 1 in audi A3 sportback v primerjavi s konkurenco enake prednosti in slabosti, ko ju primerjamo med seboj, pa je razlik zelo malo. Oziroma so te vezane na lastnosti znamk – BMW ima pogon na zadnji kolesi, oblikovno deluje bolj športen, voznik se v njem v skladu s tem počuti malenkost bolj utesnjeno, audi pa ima klasični sprednji pogon, ima malenkost bolj zadržano obliko, ne daje občutka utesnjenosti in je malce bolj pregleden. Vse drugo je odvisno od tega, ali so vam bliže bavarci iz Münchna ali bavarci iz Ingolstadta, saj se oba vozita fenomenalno in ponujata posamezniku ali paru dovolj udobja, imata povprečno prostornost zadaj in v prtljažniku in sta precej, res precej draga. A če radi uživate v vožnji in je to tisto, kar vas zanima pri avtomobilu, sta vredna vsakega evra, pri čemer je audi vseeno nekaj ugodnejši. Pa še to: čeravno pri osnovni opremi za ta cenovni razred pogrešamo marsikaj, je glede varnosti vse na svojem mestu.
Zelo veliko je odvisno od tega, ali so vam bliže bavarci iz Münchna ali bavarci iz Ingolstadta, saj se oba vozita fenomenalno in ponujata posamezniku ali paru dovolj udobja, imata povprečno prostornost zadaj in v prtljažniku in sta precej, res precej draga. A če radi uživate v vožnji in je to tisto, kar vas zanima pri avtomobilu, sta vredna vsakega evra.

Edit typo
 
Nazadnje urejeno: