Uradni servis neuradni servis

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nekateri to ne zelijo baje celo ne pustijo?!

Jst sem še zmeraj bil zraven, oziroma tisti ki je peljal. Če ne dovolijo, majo ziher kaj za bregom, kakšne nečiste načrte.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.056
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In kaj pol če je najsodobnejše tehnologije...če je redni servis lahko sploh kaj zahebeš
sprasujem se.gif

Ne gre za to da odpraviš okvaro, to zna vsak. Ne zna pa predvidet kaj bo jutri z avtom, in ja mene zanima da ko peljem avto na redni servis da bo do naslednjega rednega servisa mir. Veš enim veliko to pomeni, zanesljivost!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.056
113
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Pejt recimo na Cosmos pogledat kdo so mehaniki pa kako šalabajzajo, pol pa me poklič, pa ti bom jaz povedala za ene dva popoldanska maherja, ki se jima pol BMW-jašev klanja in sta carja.

Ja a pooblaščenc je pa drugačen? Kdo pa misliš da so popoldanci? Ja tisti ki zjutraj delajo pri pooblaščencih...

Za 20 let stare BMWje mi ja jasno da sta lahko carja, ker mulci na pooblaščenih servisih sploh vedo ne kaj je to frgazar ipd.!
grin1.gif


Popoldancev tipa dopoldne za poblaščenca popoldne zase ni več, če ne drugega ne legalno (konkurenčne klavzule)! Tudi zaposleni s cerfifikati in veliko izobraževanji (vodje) ne bodo delali popoldne ker zaslužijo dovolj se ti ne zdi?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Pa sej to še crashburnt ne zna....predvidt kaj se bo v prihodnosti z avtom dogajal
hysterical-1.gif
 

TRiK

Fizikalc
20. jan 2009
846
21
28
Kako da ne? Oceniš, da bo v naslednjem intervalu šel menjalnik in ga preventivno menjaš, naslednjič preventivno menjaš drugo tretjino avta, potem pa še zadnjo. Potem pa ni vrag, da ne bo vse delalo.
wink-1.gif
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
No, takega avta, kot je bil moj 25 let star BMW, ti ne boš imel nikoli.


Brezveze se kačiš z mano, ker si ne bova skup prišla.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.551
6.637
113
pri taščici
Kdo je ze napisal kako je Skoda en dan po narejen pooblascenem servisu pocepnila sredi nemcije?
Ex sodelavcu je tudi avto pol olja zgubu na probni voznji po servisu
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Pooblaščeni serviser je isto kot firzer iz Mič Styling salona.

Popoldne ima nižjo ceno, dela pa isto kot v službi....

Jaz se te teme ne grem več, servis narediva pa sama, z lastnimi rokami, originalnimi deli in dobro veva kaj sva zamenjala, kdaj in kaj sva dala
cheer.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.551
6.637
113
pri taščici
Jaz sem tudi leta 98 na uradnem vw servisu zelel odpraviti napako na fergazerju. Dvakrat sem jim avto cez noc pustil, da bi odpravili napako na zaugu, pa jim ni uspelo. Pod kozolcem je kmetu uspelo v dvakrat po 10 minut. Prvic za odkritje napake, drugic je deset minut rabil za menjavo dela.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
391
83
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Ja a pooblaščenc je pa drugačen? Kdo pa misliš da so popoldanci? Med drugim tudi tisti ki zjutraj delajo pri pooblaščencih...

Torej če strnem misli pristašev kozolčarjev.

- Na serviserjih delajo šalabajzarji in nateguni.

- Zato vi vozite avte pod kozolce, kjer se ti isti šalabajzerji in nateguni popoldne spremenijo v strokovnjake in vgrajujejo sam top shit v avte in se jim posvečajo kot vi podvozjem vaših boljših polovic?
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
napisano se sliši enako.

lahko pa rečeš obratno.

ne bom peljal pod kozolc, ker je šalabajzar, bom rajš peljal na uradnega, kjer morda ta šalabajzar redno dela
smile-1.gif


na forumu je polno laikov in takih ki se bojijo avta kot hudič križa. za take je res pooblaščeni serviser najboljši/najbolj ziher, ostali, ki pa kaj vemo, pa take stvari uredimo isto dobro če ne bolje za bistveno manj denarja in razliko v ceni raje zlijemo v tank in se en mesec "zastonj" vozimo ali pa gremo za ta denar v toplice za čez vikend.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Po mojih izkušnjah so najboljši manjši "družinski" pooblaščenci kot je npr. Kavčič v Lj za Fiat, Vovk v Trebnjem za Renault, itd. Na drugi strani pa npr. zadeve okrog zavor rihtam pri možakarju na Zavetiški v Lj. Delavnico ima v plehnatem kontejnerju na dvorišču bloka, ampak človek je enciklopedija za vse kar se tiče zavor.
Lahko poveš kaj več o tem? Sam sem sicer zavore vozil tam pri Šparu na Viču; prezadovoljen. Ampak vedno dobro imeti še koga na rezervi
smile-1.gif
. A pozna kdo koga, kateri bi nadomestil umrlo legendo za auspuhe šraufat, ki je imel delavnico v eni razpadli garaži v Ljubljani? Pozabil sem že ime...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nekateri to ne zelijo baje celo ne pustijo?!

Jst sem še zmeraj bil zraven, oziroma tisti ki je peljal. Če ne dovolijo, majo ziher kaj za bregom, kakšne nečiste načrte.
Jah ne vem no. Recimo, da se ti zraven poškoduješ, ko si tam. Kdo bo potem odgovarjal? Potem bi bili pa spet prasci, kako strankam kar pustijo, da hodijo po delavnici in se potem seveda poškodujejo. Zihter bi bilo na Kanalu A, Pop TV-ju, pa še kje...
Tako da, ni vse črno-belo.

Sicer so pa pri meni pooblaščenci še vedno pustili rezervne kose noter v avtu (mjah, morda niso bili moji), pa tekočine za stekla tudi niso dolivali, ker to vedno rečem, da naj ne dolivajo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.644
1.477
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Pejt recimo na Cosmos pogledat kdo so mehaniki pa kako šalabajzajo, pol pa me poklič, pa ti bom jaz povedala za ene dva popoldanska maherja, ki se jima pol BMW-jašev klanja in sta carja.

Ja a pooblaščenc je pa drugačen? Kdo pa misliš da so popoldanci? Ja tisti ki zjutraj delajo pri pooblaščencih...

Za 20 let stare BMWje mi ja jasno da sta lahko carja, ker mulci na pooblaščenih servisih sploh vedo ne kaj je to frgazar ipd.!
grin1.gif


Popoldancev tipa dopoldne za poblaščenca popoldne zase ni več, če ne drugega ne legalno (konkurenčne klavzule)! Tudi zaposleni s cerfifikati in veliko izobraževanji (vodje) ne bodo delali popoldne ker zaslužijo dovolj se ti ne zdi?

Dajmo tole razčistiti enkrat za vse čase. Noben 20 let star bemfel ni imel več vplinjač(ev). So pa imeli 20 let tega čudne reči kot so ločene vžigalne tuljave za vsak valj, elektronski pedal za gas, plastične sesalne kolektorje, hidravlične dročnike in aluminijast blok motorja.

O plačah mehanikov na naših uradnih servisih pa, žal, nimaš pojma. In za tako plačo bi tudi jaz fušal v petek in svetek. (Btw., ne vidim problema: če delaš na črno je menda vseeno, če zraven kršiš še eno brezvezno konkurenčno klavzulo, ne?)

Sicer pa so najboljši BMW mehaniki prišli ven iz čisto druge scene (nikakor niso popoldanci), imajo vsi svoje delavnice že dolga leta in dajo v koš vse uradne servise.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik testni_voznik pravi:
Odtehta cena uradnega servisa tudi kvaliteto ali ne?

Opazoval sem servise uradne 7 let in delali so po knjigi. Avto gre še danes.
Novi avto pa bi servisiral pri nepoblaščenem serviseru. Seveda po knjigi in enako bi bil zraven.

Računi se itak shranjujejo, da se po njih ob prodaji dokazuje kaj se je delalo in kako ti to je to.

Ima kdo kake drugačne izkušnje?

Vse je odvisno kakšen servis je in kakšni mehaniki tam delajo.

Sam imam izredno slabe izkušnje z uradnim servisom, kjer ne znajo popraviti skoraj nič "nestandardnega", avto je treba peljati celo dvakrat ali trikrat zaradi iste napake, v tem času zamenjajo pol avta za brezveze potem pa neke popuste vsiljujejo za dele, ki sploh niso bili pokvarjeni
bonk.gif


Na svojem avtu sem peljal k popoldancu ker mi je nekaj ropotalo, je rekel nosilec motorja. Grem na pooblaščenega, mi hoče zamenjati cel auspuh s katalizatorjem vred češ da je to vzrok tuljenja/tresenja..... grem k drugemu, pravi nosilec, tretji pravi nosilec..... grem nazaj na pooblaščenega (ker so vsi rekli naj to tam naredijo ker je treba točen nosilec nevem kaj bla bla...... uglavnem pridem nazaj mi na pooblaščenem spet noče menjati nosilca ampak komplet auspuh
bonk.gif


No potem sem začel voziti k privatniku, ima malo večjo delavnico, dober renome, avto pripeljal ob 7.00 ob 11.00 avto tip top, priklopili na računalnik skratka zrihtali vse v nulo. Za pol manj denarja kot so ga hoteli na pooblaščenem.

No kar hočem povedati s tem nakladanjem je to da ni važno kam voziš važno je kakšen mehanik tam dela. Zaradi mene če ga šrauba v kleti doma, dokler ve kaj dela in svoje delo naredi dobro.

LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
]Torej če strnem misli pristašev kozolčarjev.

- Na serviserjih delajo šalabajzarji in nateguni.

- Zato vi vozite avte pod kozolce, kjer se ti isti šalabajzerji in nateguni popoldne spremenijo v strokovnjake in vgrajujejo sam top shit v avte in se jim posvečajo kot vi podvozjem vaših boljših polovic?

Točno tako......kolegov VAG na uradnem servisu mučkajo pa mučkajo....pa nikol ni to to......zdej k se tm že z vsemi tika....se je lepo zmenu z enim in mu popoldne voz.....guess what.....avto dela...

Ker na šihtu ma normativ......pa možnost menjavanje delov kartako......če bomo zadel bomo zadel....čene pa jebiga...sj stranka v vsakem primeru plača čene bomo pa tožl...

Popoldne pa čist druga zgodba......posvečanje avtu....prkluč na OBDII prek bluetootha...pa se gremo z laptopom pelat na AC pa nardi komplet monitoring za katerga na šihtu sicer ma naprave ampak se nima cel dan zezat z enim avtom pa ga ne nardi....

3x cenej........pa še avto končno dela
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.993
5.631
113
Aia pa kaj je bil vzrok servisa...avto je pod obremenitvijo zgubljal moč...zapiral je turbino občasno pa v zasilni program metal do 3000obratov! Na servisu trdil da je N75 ventil pred turbino kriv (2.0 tdi) zamenjamo to za 38eur in etak nč bolš...pelemo k dopoldancu in pregleda pol motorja...vzrok je bil pa zabasan zračni filter ki naj bi se menjal vsakič na rednem servisu (na računih je)...komentar popoldanca...nemogoče ta filter sigurno ni bil najman 2 leti menjan
bonk.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.482
1.074
113
bonk.gif


1. probaj na svojem avtomobilu 6 let izsesovanja olja (105.000km se je zavrtelo v tem času) pa boš sam videl, kaj bo priteklo ven
2. probaj pri dveh servisih ne zamenjati oljnega filtra (da bo notri 45.000km) in ga nato primerjaj s filtrom, ki bo zamenjan po 15.000

Ne zanikam, da mi paše tudi 3x nižja cena za vse vrste servisov. Sosedov Franci pod kozolcem je pa vreden 100% zaupanja, smola zate, če ga nimaš.

Teoretik
aplauz.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.056
113
KSZ.

Se vdam!
grin1.gif


Samo povem da imam izkušnje iz druge (profi) sfere z mehaniki iz pooblaščenih in "nepooblaščenih" servisov, pa je razlika očitna. Pa ne govorimo sedaj o mulcih, ki šraufajo avte, ker le-ti so večinoma res skoraj na "praksi" v zadnjem letniku 3. letne poklicne šole. Ampak koneckoncev on prešraufa dnevno 10 avtov, če to dela 3 mesece ima več izkušenj kot jaz v 30 letih, kajne? Pa itak samo šraufanje ne pomeni nič (tam več šteje talent in motorika).

Če kaj šteje v današnjem svetu je znanje, znanje se pa lahko dobi na izkušnjah (je zelo dragoceno, ampak je dostikrat napačno oz. poteka pridobivanje znanja sorazmerno z učenjem na napakah) in tukaj so vsi mehaniki na istem, pomembna je le njihova delovna doba. Drugo del znanje se dobi teoretično, za uradne servise je OBVEZNO da imajo kader ki to znanje poseduje in verjetno da bo nek dr. inžener, ki je 2 leti delal v razvoju vedel več od sosedovega Francla?! Je pa tudi res, včasih je tako znanje brezpomensko ker uradni servis ima svoje muhe ... recimo menjavo stvari ki bi se jih drugače dalo relativno poceni popravit (tu pa si kot kupec storitve postavljen pred možnost izbire in pač ne greš na uradni servis).

Uradni servisi imajo vsi po vrsti tudi možnost kontakta višje inštance, torej v primeru nejasnih napak se lahko pokliče tovarniškega strokovanjaka.

Plače vodji servisnih delavnic so dokaj visoke sploh v primerjavi z ostalimi, pa ne mislite da popoldanc zasluži veliko (pa če računa 20 EUR/h zasluži manj kot z redno plačo)! Aja pa vsi govorite o storitvah popoldancev kot od delu na črno, torej zamislite se nad sabo in vedite da je storitev poceni ker:
a. ne plačate davka
b. kupujete ukradeno robo (očitno to 100% veste)
c. nimate nobenega jamstva (ni računa, ni pravnega jamstva)

In na koncu se strinjam, tudi sam se držim načela "če hočeš da je narjeno dobro, naredi sam", ko pa to ne gre pa pretehtam opcije ki jih trg ponuja!
zmaga.gif