Uradni servis neuradni servis

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.412
5.910
113
pri taščici
20 evrov na uro se poldo v IT nima, ne pa pri nas. In vodja delavnic redkokdaj prime kljuc v roke in gre filter menjat. Za to ima zastonj pripravnika. In to govorim v brutto, ne o nettu znesku. Tole predvidevam, ce se motim pa prosim scane placilnih, pa tudi sam bom povprasal pri svojih "mehanikih" o njihovi placi.
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
50
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Tja, ker vozim jaz, to je Žibert v kranju, sta v delavnici vedno dva mojstra in kakšen vajenec. Res je, da vajenec včasih kaj naredi, ampak tisto že zna. In mojster potem preveri, kaj in kako je naredil. Tako, da to, kar ti pišeš ni res. Potem pa še o cenah... Zdaj imam naročeno zadnjo desno vilico pri zavorah. Cena je 112 eur. Da nekaj ni OK sem pogruntal pred prvim majem, ker mi je blokirala ročna. Šel sem do prvega zavornega mojstra z dvigalom (zavorni servis za peugeotom na viču), da mi je odklopil zajlo na dolesu, da cilinder ni več blokiral. Takoj je povedal, da bo treba komplet vilico zamenjat in ponudil ugodno varjanto - 400€ + delo. Zamenjal mi je še diske in ploščice, ki sem jih vozil v prtljažniku in jih imel namen doma zamenjat sam - pol ure dela maksimalno. Za to sem plačal mislim da 48€. Je pa zadevo zmontiral šalabajzersko, tako, da sem ugotovil, da poleg tega, da je oderuh tudi pojma nima. Toliko o nepooblaščenih in pooblaščenih servisih.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Žibert je kul ja, jest sem bil zlo zadovoljen. Jest sicer vozim na Tetra Mark, a samo zato ker mi je precej bližje.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
20 evrov na uro se poldo v IT nima, ne pa pri nas. In vodja delavnic redkokdaj prime kljuc v roke in gre filter menjat. Za to ima zastonj pripravnika. In to govorim v brutto, ne o nettu znesku. Tole predvidevam, ce se motim pa prosim scane placilnih, pa tudi sam bom povprasal pri svojih "mehanikih" o njihovi placi.

Koliko ima na uro plačano in koliko nima mene ne zanima, uradni servisi imajo itak fiskne postavke za menjavo klasičnih stvari oz. uporabljajo druge enote (recimo temu "točke").

Neuradni servisi računajo za mehanično delo 25EUR/h z DDV. Če črni popoldanc računa 20EUR/h (kar je ogromno) in vsak dan dela 5h bo konec meseca zaslužil 2k EUR, jasno ob predpostavki da tudi orodje za delo in vse ostalo pokrade na pooblaščencu!
grin1.gif
Če si pa s.p. in delaš uradno pa s temi 2k EUR ne moreš niti preživet.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Ker na rezervnih delih se pa nič ne zasluži, kajne?

Pri kozolčarjur? Ponavadi mu jih ti prineseš, druga opcija je pa da jih on ukrade in potem zaračuna z minimalno ceno!
grin1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.412
5.910
113
pri taščici
Tretja opcija pa je da jih sam nabavi, saj dobi lep popust pri trgovcu. Sedaj je samo odvisno ce si ga tudi ti kaj delezen, ali ostane kozolcarju za potne stroske.
Najbrz so tudi pooblascenci OK, so pa ponavadi konkretno drazji.
Tista cbb izkusnja na vicu je "zanimiva". Kot vem sta tam dva bremzarja. Vsaj vcasih sta bila. Nazadnje sem bremze menjal pred cca 5 leti v vulcotu zraven potokarja-ugodno. Cakajo me drugo leto, najbrz na "pooblascenem"
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.528
9.249
113
glede delov je tako,d a imajo ti popoldanci in spji, ki dosti šraufajo 30%popusta na dele pri anetu,regnemerju itd.. pa strani ponudi 10% popusta pa je stranka srečna pa on, pa distributer delov..
 

zigmar

Pripravnik
22. dec 2008
52
2
8
Vidim da eni hvalite pooblaščene eni nepooblaščene servise,tretji kozolčarje.
Zdaj pa mi,porkamadona,svetujte en dober servis za škodo.Servis na 150 000 kilometrov in še verigo moram zamenjat.Pa mi dol visi a je pooblaščen ali ne,men je važmo da bo to strokovno opravil,sploh pa menjavo verige.Lj in okolica lahko tudi širša okolica lj.Pa lep pozdrav.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Pejt recimo na Cosmos pogledat kdo so mehaniki pa kako šalabajzajo, pol pa me poklič, pa ti bom jaz povedala za ene dva popoldanska maherja, ki se jima pol BMW-jašev klanja in sta carja.

Ja a pooblaščenc je pa drugačen? Kdo pa misliš da so popoldanci? Ja tisti ki zjutraj delajo pri pooblaščencih...

Za 20 let stare BMWje mi ja jasno da sta lahko carja, ker mulci na pooblaščenih servisih sploh vedo ne kaj je to frgazar ipd.!
grin1.gif


Popoldancev tipa dopoldne za poblaščenca popoldne zase ni več, če ne drugega ne legalno (konkurenčne klavzule)! Tudi zaposleni s cerfifikati in veliko izobraževanji (vodje) ne bodo delali popoldne ker zaslužijo dovolj se ti ne zdi?

Dajmo tole razčistiti enkrat za vse čase. Noben 20 let star bemfel ni imel več vplinjač(ev). So pa imeli 20 let tega čudne reči kot so ločene vžigalne tuljave za vsak valj, elektronski pedal za gas, plastične sesalne kolektorje, hidravlične dročnike in aluminijast blok motorja.

O plačah mehanikov na naših uradnih servisih pa, žal, nimaš pojma. In za tako plačo bi tudi jaz fušal v petek in svetek. (Btw., ne vidim problema: če delaš na črno je menda vseeno, če zraven kršiš še eno brezvezno konkurenčno klavzulo, ne?)

Sicer pa so najboljši BMW mehaniki prišli ven iz čisto druge scene (nikakor niso popoldanci), imajo vsi svoje delavnice že dolga leta in dajo v koš vse uradne servise.
467716-post_slo.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.400
1.356
113
Aja, luči z lečo in H1 žarnice (pa tudi xenon si lahko dobil) sem še pozabil
cool-1.gif
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.601
5
38
ksz

Nisem bral cele teme ampak pravim tako...so uradni servisi ki so dobri in taki ki so slabi...isto je pri neuradnih...so dobri in slabi.

Jaz vozim h neuradnemu...ampak človek se spozna na avte še bolje kot na uradanih...in tudi je delal na uradnih servisih...servisira vse..od bmw,audi pa do renoja 5.....pa to tudi nove avte....ko je potrebno popravilo pa povpraša če hočeš original del ali konkurenco in seveda pove kaj se splača glede na del..nekateri konkurenčni deli niso dobri ,spet drugi so isto kot original samo da so brez napisa.

Pač..vse je odvisno na koga naletiš.

Pa še ena od uradnega servisa....zakaj vsakemu kupcu ki servisira avto dodajo na račun da so zamenjali zadnjo levo žarnico čeprav je gorela in za finto sem jih zamenjal in sem dal 10w namesto 5w pa so bile še vedno moje noter (malo označene)?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Jaz tudi na uradnem vedno vprašam koliko bo stalo in kaj se bo delalo in pustim telefonsko za VSA dodatna dela. Tako potem ni presenečenj v stilu "zamenjali smo zavorne ploščice, saj so bile že slabe", "dotočili smo tekočino za pranje stekel", "menjali smo žarnico" itd...
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
In na uradnem servisu, se vajenci učijo na avtomobilu...... Praviloma danes ni v tem poslu šalabajzerjev... Ravno sem imel izkušnjo, ko so na uradnem audi sevisu niso znal nastavt elektroniko za turbino.......

no en šalabajzer je naredu v pou ure........


toliko o tem.......
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Ni dober primer, ti nisi vradil tovarniške komponente in jasno na uradnem servisu ne znajo (oz. lahko tudi nočejo) vgrajevat takih stvari. Če bi dal 2000k za original turbino bi verjetno vse delalo!

Primer iz računalništva npr. kličeš na Microsoft support zakaj na original windowse ne moreš posnet travniškega offica!
smirk-1.gif
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Pa čaki mal... bila je original turbina....... elektronka originalna, ker ponaredkov ni......
nova turbina je 1.500 eur.... če te že zanima...

Še enkrat vgrajena je bla fabrška zadeva.... z originalnim partnumbrom...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Potem pa vzamem nazaj so pač res nesposobni, sicer pa kaj rabi turbina od elektronike? Driver?!
evil.gif